Spannend! Ik ga heel hard voor je duimen. Ik gooide vanmiddag mijn k2v5 test weg en toen zag ik ineens wel een lijntje, maar is natuurlijk helaas indroog, haha.
Ik had de test na 3 uur weer uit de vuilnisbak gevist want ik voelde mij echt zwanger, heel licht streepje toch. Loopt hier nu een dreumes rond. Hoop het heel erg voor je ❤️
Na hoeveel tijd was dat lijntje?? Ik heb echt nog nooit indrogers gehad. Gelukkig maar, want dat zou ik zo verwarrend vinden, haha.
Ik lees nu ook al andere berichten, dus wil je geen valse hoop geven. Er zat zeker 3 uur tussen. Ik zou morgen nog een testje doen, ik duim voor je
Nou ik moest plassen, dus toch maar weer getest. Maar zowel k2v5 als action early blijft wit. Heb wel echt krampen enzo gehad, denk dat innesteling niet goed is gegaan. Zal mijn baarmoeder na de MK er nog niet klaar voor zijn denk ik.
Dat is niet leuk opstaan zo'n negatieve test knuffel voor jullie! @Cloudspotter onze cyclus loopt wel aardig gelijk op hè. Vorige rondes ook al
Dit was echt veeel later dat ik weer keek. En echt een heel dun lijntje zoals je kan zien op de foto. Loopt onderin ook niet goed door. Denk echt een indrooglijntje. Maar wel een fijn berichtje, wat positiviteit is leuk om mee te krijgen, dank je wel.