Zo spannend! Bij ons gaat alles digitaal (voor een 1e afspraak word je wel gebeld), dus ik ga denk ik vanavond een mailtje versturen.
Test vanochtend witter dan wit Maar er is nog hoop dus ik geef de moed nog niet op… morgenochtend weer testen
Ah jammer, Daantje! Dat van die testdrang herken ik! Vorige maand was het ronde 1 voor ons derde kindje en ik heb geloof ik wel 10x getest. Super dom en onnodig... Nu as zondag mijn NOD en ik heb met mijn man afgesproken dat we samen op zaterdagochtend gaan testen. Dan ben ik 12dpo. Ik hoop dat dit mij rust geeft om niet eerder te testen..
Ik ook nog niet getest, dus ben best trots op mezelf. Heb ze gewoon niet in huis, dat scheelt al wel veel! Morgen 10dpo en moet naar de kruidvat om luiers dus vrees dat ik dan wel testen meeneem haha. Ik zit overigens flink onder de pukkeltjes en zere borsten. Maar dat heb ik allebei ook in de week dat ik ongesteld moet worden, dus zegt precies helemaal niks.
Idd zeer onnodig, mja… het is wat eh testdrang Ik hoop dat het je idd rust geeft en volhoud tot zaterdag. Samen testen is natuurlijk ook leuk! Ik ga morgenochtend gewoon weer testen… als hij positief is, dan pak ik hem in en geef ik het als manlief thuiskomt van werk
Idd, niet in huis hebben scheelt veel! Haha idd dan meenemen. Ga je dan dinsdagochtend testen? Of ga je wachten tot je NOD?
Iemand ervaring met pms klachten hebben en toch zwanger zijn? Ik ben nu 7DPO en kan mezelf niet uitstaan momenteel
Vandaag nog even getest om te kijken of hij goed opgelopen is! En een knaller van een test. Licht bruin/ roze afscheiding is weer wit geworden. Pff wat een zenuwslopende dagen. Hoe is het met iedereen? Zag al wat testers voorbij komen. Hopelijk komen er snel meer positieve testen voorbij!
Ik denk dat ik dan idd wel ga testen, tenzij temp bijv morgen al daalt. Jij ook morgenochtend weer? Spannend!
Poeh ik doe hieraan mee. Hekel aan mezelf maar zeker ook aan de rest van de wereld! Baal er wel altijd van dat ik hier zo'n last van. Voel me zoveel beter als de ongesteldheid weet geweest is!
Hier ook nog geen tekenen van menstruatie... maar wordt er de laatste maanden ook door verrast hoor. Nu ook paar dagen geleden verschrikkelijke krampen en nu weer nergens last van. Zal je zien vanacht komt die heks aanvliegen... Merk ook dat ik wel een beetje het vertrouwen in m'n lichaam kwijt begin te raken... eerst steeds langer wordende cyclussen, toen vmk... nu nogsteeds lange cyclussen dus geloof er ook niet meer zo in dat ik nu zwanger ben...
Ja ik…. Helaas weer wit Ik houd moed en hoop! Ook al begint dat nu toch wel een beetje moeilijker te worden… Als mijn ei later is geweest (dag 20 bijv.) dan zou ik 34 dagen cyclus hebben… dat is het maximale wat ik heb gehad… Dus dan zou ik tot donderdag negatief kunnen testen, maar zal het daarna wel positief moeten worden….. mja… als als als
Morgen komen mijn testen binnen, dus als ik nog niet ongesteld ben dan ga ik morgen of overmorgen testen! Mijn NOD staat op vandaag maar dat is een wilde gok. Kan ook later deze week zijn.
@Hope2022 wat vervelend dat er zo weinig regelmaat in zit. Ik snap wel dat je daar onzeker door wordt! @Daantje17, balen! Je geeft wel nog borstvoeding toch? Kan dan sowieso nog wel meer variëren of niet? Hopelijk later deze week toch nog goed nieuws
Ik kon de verleiding ook niet weerstaan, 10dpo nu, maar hartstikke wit. Was geen ochtendurine, maar wel flink geconcentreerd. Temp was nog hoger vanmorgen, hoger dan de maanden ervoor, en ik heb nog geen spotting wat ik normaal nu al wel heb, dus had echt even hoop. Maar vorige x testte ik positief op 9dpo, dus ik geloof er eigenlijk al niet meer in. En ben er weer goed verdrietig van, dus beter had ik niet getest, maar goed niets meer aan te doen..