Test er hier ook iemand met de ovulatietesten van premom in de app? Ik heb aflopende testen ipv oplopende testen Ik heb de eerste 2 tests na werk gedaan rond 18 uur en de 2 testen erna dus in de avond. En nu ben ik bang dat ik op dag 7 of 8 m'n eisprong had, maar dat kan toch niet!?
@Cupmix93 Ja je kunt altijd vragen om alvast een doorverwijzing idd! Die afspraak is ook zo afgezegd mocht je wel zwanger zijn in de tussentijd. @MooseIsLoose dat zou wel rot zijn zo vroeg een eisprong, tenminste in het geval dat je hem mist bedoel ik.. Dat lijkt me zo rot met ovu testen dat je nu niet weet of je de piek moet of dat die nog moet komen.. Blijf je wel doortesten? Spannend alweer meiden op het wachtbankje. Hier CD6 en vorige ronde een laat ei, dus ben benieuwd .
Eigenlijk ga ik er vanuit dat eisprong nog moet komen. Die is meestal tussen cd 18 en 25. Duurt altijd een eeuw die eitjes van mij. Dus ik test maar vrolijk door. We zitten op dag 12
NOD lijst 16 t/m 31 augustus 2024 We gaan voor roze! 16 augustus (0) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 17 augustus (1) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 18 augustus (0) 19 augustus (0) 20 augustus (0) 21 augustus (0) 22 augustus (0) 23 augustus (1) Isis27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 na vmk 24 augustus (2) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 25 augustus (2) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12/ ivf1.7 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 augustus (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 15 30 augustus (0) 30 augustus (0) 31 augustus (1) Myprecious03 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 Totaal (9) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hoi dames, Ik klets ook graag mee, vorige maand een vmk gehad en bij de eerste echo helaas niets te zien. Heb even op mijn menstruatie moeten wachten en deze is zojuist voorbij. Deze keer was mijn menstruatie iets korter dan normaal dus ik ben benieuwd of mijn lichaam er weer helemaal klaar voor is. Verder voel ik me nu wel weer goed dus hopen dat het nog eens mag lukken.
NOD lijst 16 t/m 31 augustus 2024 We gaan voor roze! 16 augustus (0) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 17 augustus (1) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 18 augustus (0) 19 augustus (0) 20 augustus (0) 21 augustus (0) 22 augustus (0) 23 augustus (1) Isis27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk 24 augustus (2) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 25 augustus (2) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12/ ivf1.7 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 augustus (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 15 30 augustus (0) 30 augustus (0) 31 augustus (1) Myprecious03 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 Totaal (9) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Bij mij is eisprong vaak tussen dag 13 en dag 20 en toch altijd op dag 7/8 een donkere test. Misschien dan een iets hoger LH oid? Ik zou nog even door testen
NOD lijst 16 t/m 31 augustus 2024 We gaan voor roze! 16 augustus (0) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 17 augustus (1) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 18 augustus (0) 19 augustus (0) 20 augustus (0) 21 augustus (0) 22 augustus (0) 23 augustus (1) Isis27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk 24 augustus (2) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 25 augustus (2) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12/ ivf1.7 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 augustus (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 15 30 augustus (0) 30 augustus (0) 31 augustus (1) Myprecious03 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 Newbie123 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 1 OI Totaal (10) Wachten op eisprong (8) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hallo allen, Ik meld me hier voorzichtig aan. Wij gaan van start voor ons 2de kindje. Aangezien we een moeilijk pad bewandelde voor ons 1ste kindje en uiteindelijk zwanger werden via ovulatie inductie, mochten we meteen opnieuw hiermee starten. Hopelijk heeft letrozol nog steeds een goed effect op mijn eisprong! Mijn juiste NOD is dus nog niet gekend, maar ik gok, dat die hopelijk voor het eind van de maand zal zijn.
Spannend @Newbie123 en @Isis27 ! @MooseIsLoose schiet ook alweer op als je ei nog niet is geweest zit je ookal in de (of bijna) vruchtbare dagen. Hier de vorige cyclus op dag 22 de eisprong, dus ik ben benieuwd hoe die nu is. Mijn cyclus verschilt van 28 dagen tot 34. Ik tel de dagen af Ik vind het wel irritant als mensen vragen of je nog een kind wil. 1. alsof het altijd een keuze is en 2. ik ben niet iemand die wil liegen, maar voor mij persoonlijk hoeft ook niemand in mijn omgeving het te weten dat we bezig zijn! Krijgen jullie weleens die vraag?? De vraag is kwa hoeveelheid bij ons nog net op 2 handen te tellen en we lachen het tot nu toe weg
Bij ons werd het vaak gevraagd omdat in de omgeving veel kindjes worden geboren. Ik ben naar naasten open geweest over de missed abortion mede door de lange nasleep van 3 maanden (medicatie 2x, curettage, hysteroscopie). Nu vragen vriendinnen wel eens of ik er wat over wil delen. Tegen mensen die verder van ons afstaan zeg ik gewoon “voorlopig niet”.
Heb je een foto? Lh wisselt natuurlijk wel wat gedurende je cyclus. Scan normaal mijn testen (als ik ze deed) wel in de app
Wij kregen bij nr 1 enorm vaak die vraag. Lachten het ook wat weg, maar op een gegeven moment konden we er gewoon niet meer om lachen. Als je dan een antwoord als ‘als het ons gegund is’, ‘graag, maar het lukt niet’ dat is dan ineens echt een mood changer, ik voelde me ook vaak schuldig dat ik mensen ermee confronteerde. Nu is het volledige stilte, niemand DURFT het ons nog te vragen.
Oh ja zo irritant. Mijn gezicht is een open boek dus dat helpt niet mee. Een aantal vriendinnen weten ervan en m'n broertje/schoonzus. Maar ik krijg de vraag wel eens van collega's/oud-collega's en die hebben er gewoon echt niks over te weten. Hou je mond. En zeker mensen die weten dat het bij de eerste moeizaam ging, gewoon niet vragen.
Gisteravond toevallig weer een oplopende! Ben dat niet gewend want ik deed altijd de clearblue alleen. Denk dat ik gewoon moet doortesten.
Met de easy @home testen heb ik ook altijd een streep, terwijl op andere testen dan soms nog niks te zien is
Er is toen best wel vaak bloed geprikt (voor gyn), ik weet alleen niet precies waarop. Ik dacht zelf inderdaad ook dat er waarschijnlijk iets aan de hand was, maar ze zeiden toen dat er niets geks uit kwam... wel letrozol gekregen om een regelmatige cylcus te krijgen. Nu is het stabieler dan toen, dus ga ik denk ik nog twee cyclussen afwachten en anders maar weer om een verwijzing vragen...
Fijn! Ik zou inderdaad doorgaan met testen want hij kan waarschijnlijk nog een stuk donkerder, maar zou natuurlijk goed kunnen dat dat in de komende dagen dan zo is
NOD lijst 16 t/m 31 augustus 2024 We gaan voor roze! 16 augustus (1) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 17 augustus (1) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 18 augustus (0) 19 augustus (0) 20 augustus (0) 21 augustus (0) 22 augustus (0) 23 augustus (1) Isis27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk 24 augustus (2) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 25 augustus (2) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12/ ivf1.7 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 augustus (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 15 30 augustus (0) 30 augustus (0) 31 augustus (2) Myprecious03 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 Newbie123 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 1 OI Totaal (11) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Mezelf ook op het wachtbankje gezet. Ik was weer enthousiast begonnen met ovulatietesten, maar gisteren geen kans gehad om 1 te doen en daarvoor geen goede uitslagen gehad, denk ik, omdat ik geen rekening had gehouden met dat ik niet teveel moest drinken Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus, dus ondanks dat ik geen piek heb gevonden ga ik er maar vanuit dat ik vandaag 2DPO ben