NOD lijst 16 t/m 31 augustus 2024 We gaan voor roze! 16 augustus (1) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 17 augustus (1) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 18 augustus (0) 19 augustus (0) 20 augustus (0) Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - 1ste ronde na MK (8-5-24) 21 augustus (0) 22 augustus (0) 23 augustus (1) Isis27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk 24 augustus (2) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 25 augustus (2) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12/ ivf1.7 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 augustus (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 15 30 augustus (0) 30 augustus (0) 31 augustus (2) Myprecious03 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 Newbie123 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 1 OI Totaal (11) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ik ga morgen dus op vakantie tot en met 18 augustus.. Ik heb geen testen bij me en ben ook niet van plan ze te kopen, voor het eerst.. Omdat ik met heel de familie op vakantie ben en ik bang ben het dan niet te kunnen verbergen mocht het positief uitpakken.. Dit zullen 2 hele lange weken worden ben ik bang, maar ook wel weer eens wat anders dan al die testen vanaf 7 dpo er doorheen jagen.. Zijn er hier mensen die ook al wat langer bezig zijn (al is minder dan een jaar nog niet heel lang voor sommigen) en de hoop een beetje hebben opgegeven? Heb alweer het gevoel van "het zal toch wel weer niet gelukt zijn".
Hier inmiddels ronde 10. Mijn cyclussen zijn tussen de 22-26 dagen dus we zijn eigenlijk “pas” 8 maanden bezig na het stoppen met de pil. Statistisch gezien helemaal niet uitzonderlijk, maar toch heb ik elke maand iets minder hoop. Ik wordt vooral onzeker van de gedachte of er dan toch iets mis is met ons? Maar andere dagen heb ik die onzekerheid helemaal niet, en vertrouw ik erop dat het uiteindelijk wel weer goed komt. Zwanger worden zelf is al een hele rollercoaster zo.
Ik ben bij ronde 15, okt ‘22 gestopt met de pil en in mei ‘23 echt gaan proberen. Was vrij snel zwanger maar dat werd een missed abortion met 9 weken. Nu al een hele tijd niks op een biochemische na. Begin de moed wel echt te verliezen en toch heb ik elke maand op cd1 weer hoop dat het nu wel mag lukken. Sta inmiddels wel op de wachtlijst bij de gyn voor onderzoek.
Ik heb er eigenlijk vrij weinig last van. Je neemt het tijdens de menstruatie week, dus dan ben ik toch echt al een emo wrak, met hoofdpijn. Ik merk dus geen verschil op opvliegers na en moeilijker in slaap geraken.
Heel herkenbaar helaas, waarom zou het nu wel lukken en is het alle 10 maanden daarvoor niet gelukt. En slechte uitslag van het zaadonderzoek zorgt er bijna voor dat je het gevoel hebt dat het eigenlijk geen nut heeft dat we deze week weer volop aan de bak gaan. Maarja, er hoeft er maar eentje bij te zitten…
Breekt even in: bij ons na ivf ook ivm verminderde zaad kwaliteit toch spontaan zwanger geworden. Het kan echt. Maar soms voelt het wel heel erg als Russische roulette. Daarom gaan we toch door hè? Want stel je voor dat het nu wel zal lukken …. Succes en sterkte!
Ik heb vanmiddag stiekem alvast een ovulatietestje gedaan omdat mijn seksdrive door het dak gaat. Hij is al best donker voor de 7e dag van mijn cyclus we hebben er zin in
Jij ook! Jullie hebben ookal een hele weg bewandeld zie ik. De hoop geven we nog niet op, en ik zie ons nog steeds eindigen met een kindje van onszelf. Het gaat om het doel, dat de weg er naar toe zwaarder is dan bij anderen moeten we maar voor lief nemen.
♡ het duurt heel lang oplaatst. Je kunt zelf maar 1 ding doen in je vruchtbare dagen en daarna is het weer hopen. Heel lastig dat we dit zelf niet in de hand hebben het is 1 en al onzekerheid en zeker na zo'n test! Ik hoop dat de volgende uitkomst beter is dat scheelt al voor jullie eigen gevoel.
Fijn dat ze niet meer durven vragen . Ik snap je gevoel het is zo dubbel om te zeggen: graag, maar het lukt niet. Ik had dat mijn mond nooit uitgekregen. Het breekt ook je eigen hart.
Ja ik zeg het dan ook met tranen in de ogen. Dus maakt het nog meer ongemakkelijk. Maar mensen moeten leren dat die vraag stellen ook kwetsend kan zijn!
Vanochtend dus blijkbaar piek gemeten. De clearblue was nog niet positief. Maar vanavond wel een smiley dus ei ei ei ik ben zo blij want ik vond m'n ei NOD op 21 augustus dus een beetje eerder dan ik verwachtte en dat is helemaal fijn! Een positieve ovulatietest op dag 15 ipv 19 of 24 is echt een feestje waard haha.
NOD lijst 16 t/m 31 augustus 2024 We gaan voor roze! 16 augustus (1) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 17 augustus (1) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 18 augustus (0) 19 augustus (0) 20 augustus (1) Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - 1ste ronde na MK (8-5-24) 21 augustus (1) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 22 augustus (0) 23 augustus (1) Isis27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk 24 augustus (1) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 25 augustus (2) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12/ ivf1.7 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 augustus (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 15 30 augustus (0) 30 augustus (0) 31 augustus (2) Myprecious03 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 Newbie123 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 1 OI Totaal (12) Wachten op eisprong (9) Wachtbankje (3) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
Wat goed!! Dat is wel echt een voordeel als ovu testen voor je werken dat je dit gewoon ziet !! Succes! Ik zit op dag 11 en m'n eisprong zit tussen dag 14 en 22 best irritant . Deze 11 dagen gingen al zo langzaam