NOD lijst 16 t/m 31 augustus 2024

Discussie in 'NOD forum' gestart door Whitney93, 23 jul 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

25 jul 2023
    419
    409
    63
    Vrouw
    Ja echt kak. Ik zie de datum datbik 35 word ook rap dichterbij komen en ben zo bang dat mijn droom om mama te zijn gewoon niet waar mag worden.

Jij ook ronde 20?
    We blijven maar sterk he! Hopelijk krijgen we beiden goed nieuws snel!

2. Loes28

Loes28 Actief lid

5 jul 2020
    248
    305
    63
    Vrouw
    Ik ben zojuist gaan bloeden na paar uur zere buik te hebben. Dus ik ben eigenlijk wel opgelucht dat 't niet lang heeft geduurd, want die onzekerheid vind ik zo beroerd.

Wel met mijn man afgesproken dat we minimaal een ronde pauzeren. Ik moet het echt even los gaan laten, want ik word hier geen leuker mens van. Als er iemand nog is met tips hiervoor, houd ik mij aanbevolen. Ik ga sowieso van dit forum af, geen ovutesten doen en niet tempen. Maar ik denk wel dat ik dat allemaal heeel moeilijk ga vinden..

MooseIsLoose vindt dit leuk.
  3. Nicetomeetyou

Nicetomeetyou Actief lid

3 apr 2022
    401
    364
    63
    Vrouw
    Wat naar @Loes28! :( :(
    Fijn dat de onzekerheid voorbij is, maar wel verdrietig voor je dat het niet goed is gegaan...

Geen tips helaas, ik weet wel hoe je je voelt... Na een miskraam en een biochemische zwangerschap ben ik zelf naar een psycholoog geweest omdat ik er niet zo goed mee om kon gaan. Maar dat is voor iedereen natuurlijk weer verschillend...

Heel veel sterkte in ieder geval!! ❤️

4. yellowbanana

yellowbanana Bekend lid

9 jan 2024
    754
    869
    93
    Vrouw
    Almelo
    Wat naar! Heel veel sterkte❤️ ik heb exact hetzelfde gedaan als jij. Even van het forum af en zelfs een halfjaar aan de pil gezeten zodat ik zelfs niet meer ongesteld kon worden. Doe waar jij je goed bij voelt en laat je goed verwennen. Blijf ook communiceren met je partner, dat lucht op

Loes28 vindt dit leuk.
  5. Rouge

Rouge Fanatiek lid

14 nov 2022
    1.705
    1.219
    113
    Fotograaf
    O ja herkenbaar die leeftijd :oops: Dan dek ik maar...ik ben toch van plan 100 te worden :) heb ik de kids beloofd dus

Lexyloo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina