Ik geloof dat ik mee ga schrijven. Niet actief bezig (welkom, maar als het niet gebeurt, ook prima) maar vorige week m’n ovulatie gehad, heb een cyclus van 34 dagen en vandaag opeens een bloedinkje. Gisteravond plots héél misselijk, heb al een dag of 2 last van m’n buik. Vraag me op dit moment af of het een innestelingsbloeding is; ik heb dit echt nooit namelijk. Of zal m’n menstruatie opeens uit het niks 10 dagen eerder starten dan normaal wat denken jullie?
NOD lijst 16 t/m 31 augustus 2024 We gaan voor roze! 16 augustus (1) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 17 augustus (1) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 18 augustus (0) 19 augustus (0) 20 augustus (2) Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - 1ste ronde na MK (juni 2024) - lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 21 21 augustus (1) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 22 augustus (0) 23 augustus (1) Isis27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk 24 augustus (2) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 45 - ronde 3 IUI 25 augustus (2) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12/ ivf1.7 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 augustus (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 Delacour - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 15 30 augustus (0) 30 augustus (1) Tweederondepcos - 31 jaar - 2de kindje - ronde 4 met letrozol (5mg, 5mg, 7,5mg, 7,5mg) 31 augustus (2) Myprecious03 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 Newbie123 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 1 OI Totaal (15) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (5) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Vandaag eerste echo gehad, helaas nog geen groeiende follikel te zien. Kan nog wel perfect normaal zijn, maar toch een beetje teleurgesteld.
Normaliter krijg ik echo's om het in de gaten te houden dus voor mij de eerste ronde zonder monitoring. Ben wel begonnen met temperaturen, alleen ben ik ook mega verkouden deze week en 2x dus dik 38,5 's avonds dus dat werkt niet als je half ziek bent . Ik had dus een eerdere ronde op dag 10 mijn eisprong dus wij gaan ook bijna beginnen. Nu om de dag, vorige cyclus waren we iets te fanatiek haha en op het einde werd het wel een beetje een moetje omdat het ei bleef zitten tot 33mm (dag 22). Om de dag is volgens mij echt prima, mijn vriend heeft daar ook totaal geen moeite mee (zou die altijd wel willen). Waar zit jij nu in je cyclus?
Aah thanks @Cloudspotter & MooseIsLoose Dat is niet duur als er ook gelijk zwangerschapstesten bij zitten. Ik moet daar echt even naar kijken die app zag er idd heel handig uit ook. @MooseIsLoose Ik snap je gevoel voor de 2e. Dat heb ik nu bij de 4e en merk ook dat mijn man er nu anders in staat en het liefst weinig leeftijdsverschil wil mocht het lukken. @Renmama2025 super leuk een derde! @Tweederondepcos Ik zit nu op dag 13. Ja om de dag is ook prima. Herkenbaar dat het oplaatst een moetje wordt als het ei blijft zitten. En nu dus geen echo's dan mis je ze denk ik ook wel? Of juist fijner nu? Hopelijk is je verkoudheid snel over! Mijn temperatuur gaat op en neer ook zoiets raars we wachten het af.
Op zich niet veel verwachtingen, maar ik hoopte op iets zodat het toch een teken was dat de medicatie zijn werk doet. Voor baby nr 1 was dit ook elke keer het geval en had ik alsnog later een ovulatie, dus het kan zeker nog wel. Volgende echo staat dinsdag gepland. Hopelijk dan wat te zien!
Ja en aan de ene kant kan het me niet snel genoeg gaan, maar anderzijds weet ik dat dit onze laatste baby zou worden dus ik vind dat ook nog eens heel ruk. Het is meteen iets leuks en niet leuks omdat het daarna nooit meer gaat gebeuren. Arghhh gevoel... wat moet ik ermee. En dan zit je 2dpo en ik ben nu alweer ongeduldig
Vreselijk dat wachten ja. Zo spannend. Alle leeftijden vliegen voorbij, maar de babyperiode al helemaal natuurlijk idd! En van je laatste baby wil je extra genieten. Ik zat en zit wel altijd met de vraag "gaat het weer lukken?" in mijn hoofd.
Ah dus het is niet zo dat het deze x echt heel anders gaat. Dat is dan wel fijn. Duimen! Ben benieuwd naar dinsdag
Hi dames, hier is eindelijk het vertrouwen in m’n lichaam een beetje terug. Na die korte vorige cyclus (17 dagen) had ik geen idee meer waar ik in dit verhaal stond. Als ik me had vergist in het bloedverlies en het niet een échte menstruatie was, maar tussentijds bloedverlies dan zou ik nu ongeveer ongesteld moeten worden. Als het wel een menstruatie was dan zit ik nu ergens in de vruchtbare dagen. Ik kon m’n nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb er zowél een zwangerschapstest als een ovulatie test tegenaan gegooid. De zwangerschapstest was negatief maar de LH test was al hoger! Vanmorgen een nieuwe gedaan en hij loopt op. Dat klinkt als nieuwe kansen deze ronde
Ik heb mezelf gisteren op het wachtbankje gezet. Maar temperatuur doet deze maand erg vreemd… wel erg laat gaan slapen, en misschien m’n hand boven de dekens gehad op het moment dat ie m’n temp meette. ff zet het kruis ook heel erg vroeg wat denk ik niet realistisch is.