Het was letterlijk bij 2/3x plassen rood en de laatste keer wat bruinig bloedverlies. Géén idee wat ik er uit op moet maken, maar we gaan het mee maken. Over precies een week m’n nod; tijdens onze vakantie…
Wat bloedverlies een week voor NOD klinkt wel veelbelovend, zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. Neem je testen mee op vakantie?
Ja precies dat dacht ik dus ook bij m'n 0.1: is het niet veel te laag. Niet iedereen meet hoog best wel jammer
Spannend als er toch iets anders is dan anders. En knap nog geen testdrang! Mijn test was weer laag. Vanavond nog eens om te zien of het nog verschil maakt. Dag 15 vandaag.
De komende dagen nog even doortesten. Zal vast nog wel komen. Jij meet ook je temperatuur toch? Wanneer heb je normaal gesproken ongeveer je eisprong?
Mijn cyclussen schommelden tussen 28/31 dagen met eens een uitschieter van 34, maar de laatste maanden blijft het vaker bij 34 dagen. Afgelopen maand een LF van 12 dagen en de cyclus was ook 34 dagen (1e maand tempen). Dan moet ik dus nog een week wachten als mijn cyclus weer 34 dagen is. Ben benieuwd hoe het rijtje ovu testen zal verlopen.
Dan zit de hoogte wel goed idd !! Zo moet ik die 0.1 ook maar even loslaten en oploop afwachten. Wel fijn dat je die bevestiging dan via de clearblue wel had.
Spannend @Bloemetje08 hopelijk is het een goed teken. Ik heb mijn piek gevonden dus zet mijzelf vast op het wachtbankje. En dan lekker toeleven naar de vakantie.
NOD lijst 16 t/m 31 augustus 2024 We gaan voor roze! 16 augustus (1) Cloudspotter - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 17 augustus (1) Whitney93 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 11 18 augustus (0) 19 augustus (0) 20 augustus (2) Leandrotje - 34 jaar - 5e kindje - 1ste ronde na MK (juni 2024) - lauren1993 - 30 jaar - eerste kindje - ronde 21 21 augustus (1) MooseIsLoose - 33 jaar - 2e kindje - ronde 7 22 augustus (0) 23 augustus (1) Isis27 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vmk 24 augustus (2) Cupmix93 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 11 Roosje67 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 45 - ronde 3 IUI 25 augustus (2) Basilicum - 33 jaar - 2e kindje - ronde 12/ ivf1.7 Nicetomeetyou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 2 26 augustus (1) Winnie85 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 10 Delacour - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 27 augustus (0) 28 augustus (0) 29 augustus (1) Peer14 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 15 30 augustus (0) 30 augustus (1) Tweederondepcos - 31 jaar - 2de kindje - ronde 4 met letrozol (5mg, 5mg, 7,5mg, 7,5mg) 31 augustus (2) Myprecious03 - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 Newbie123 - 30 jaar - 2e kindje- ronde 1 OI Totaal (15) Wachten op eisprong (10) Wachtbankje (6) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Dan zal je je piek er wel zijn ergens de komende dagen. Ik ben een piek gewend op CD13 of CD14, maar mijn cyclus is dan ook 26/27 dagen. Ik zou je inderdaad nog niet druk maken over hoe je ovutesten er nu uitzien
Iemand ervaring met action testen? Ik gebruikte ze eigenlijk nooit maar toch eentje geprobeerd. Ik zie in het echt sowieso een lijntje maar volgens mij heeft het geen kleur en is het gewoon waar het lijntje hoort te zitten. Heb de test even opengemaakt omdat je het anders misschien überhaupt niet ziet na het uploaden. Herkent iemand dit van deze testen?
Hier is hij denk ik wat beter te zien, maar naar mijn idee niet roze dus ik ga van een voorgedrukt streepje uit.
Ik zie wat je bedoelt. Echter lijkt het inderdaad de schaduw van het voorgedrukte streepje. Hij is niet roze zo ver ik dat kan zien. Wanneer is je NOD? Ik zie je niet op de lijst staan volgens mij
Oh dan lopen we bijna gelijk! Met 10DPO kan je nog alle kanten op, maar gezien je handtekening heb je helaas al veel ervaring op dit gebied Hopelijk over een paar dagen wel een roze lijntje.
Spannend! Ja helaas wel… ik testte sowieso altijd pas 12DPO positief dus kan inderdaad zeker nog! Succes jij ook
Lastig. Ik zie het ook wat je bedoelt. Heb je geen ander merk test? Dan zou ik die nog doen morgen of overmorgen. Ik heb dit ook gehad met een action test en was niet zwanger. Als je 12dpo "pas" positief test kan het beide kanten nog op.