Ik hoop aan de eene kant dat dat dan ook maar snel gebeurd. Want wachten duurt echt lang. Liever gewoon een goeie test maar dit gewacht is echtcerg
Ik denk dat ik nog even wacht met naar de huisarts gaan. Ik lees al vaker dat mensen na 3 maand ongesteld worden. Dit duurd ongeveer nog 2 weken.
Lindy ik zou gewoon gaan hoor, hier wordt ook niemand vrolijk van. Misschien krijg je wel meteen een doorverwijzing naar de gyn. Succes!
Ja dat is misschien ook wel zo. Maar ik ben bang dat ik straks toch ongesteld word en dan voor niks heb gedaan. Zit te denken om thuis nog eens een test te doen.
Vanmorgen een positiefe test! Zit helemaal te trillen. Gisteravond wel sex gehad en begin nu te twijfellen of dit test kan beinvloeden.
Wow Lindy, proficiat! Ik ben zeer benieuwd naar hoe ver je bent!! Laat je t nog even weten? Geniet ervan!
Bedankt allemaal. Ik heb vandaag de verloskundige gebeld. Ze vind het moeilijk om het zo te zeggen omdat ik 3 weken geleden nog een negatieve test had terwijl de CB test 3+ aangeeft en in de folder staat dat het dan langer dan 5 weken kan zijn.Maar ik ben al 11 weken niet ongesteld geweest. Maandag heb ik mijn eerste echo
Spannend! Ga er gewoon van uit dat je nog heel pril zwanger bent, dan zijn je verwachtingen van de echo niet te hoog gespannen. Kan natuurlijk zijn dat je nog geen hartje ziet kloppen of dat er alleen nog een vruchtzak aanwezig is. Ik ga iig verder voor je duimen meis!