Dankjulliewel allemaal. Geen idee hoor hoelang ik zwanger ben, denk een week of 4, of misschien nog niet eens 4 weken. Testte natuurlijk vorige week nog negatief. En op zich natuurlijk wel een beetje een rare cyclus Aiseria, zit inmiddels al op dag 50 hihi, maar blijkbaar hoeft dat geen belemmering te zijn!
Hoi! Ik ben helemaal niet aangemeld op dit onderwerp maar was toch even komen lezen omdat mijn nod de 26e valt Op dit berichtje wil ik toch wel reageren. Ik heb namelijk zelf ook pcos en slik dus ook hormonen etc.. Het is fijner als het natuurlijk zou gaan, maar dit is echt een hele grote hulp! Ik zou er in uw plaats direct voor kiezen. Als de laagste dosis onmiddellijk aanslaat dan heb je dezelfde kansen als elk ander meisje. Je wordt goed opgevolgd met echo's om de groei van het eitje te volgen en een bloedonderzoek om te kijken of je een eisprong hebt gehad. De bijwerkingen van clomid verschillen van persoon tot persoon. Maar de meesten hebben wel last van warmte-opwellingen. Zelf was ik ook heel vermoeid, had hoofdpijn,... Maar dat heb ik er graag voor over! 2 jaar geleden ben ik zo zwanger geraakt en nu hoop ik hetzelfde Er is ook een praatgroepje over PCOS, als je wilt kan je daar altijd mee komen kletsen!
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Augustus 2014♥ 16 AugustusMama, 29 jaar, ronde 16 (ronde 6 na mk), 2e kindje MissCandy, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Jeepee, 32 jaar, ronde 4, 1e kindje 17 Snne, 25 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 4 na BBZ, 1e kindje Twinty 26 jaar, ronde 2, 2e kindje 18 Romy24, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Deerne85, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Angel02, 36 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Melovekane, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Lyanna, 39 jaar, ronde 17 (2e IUI), 3e kindje 19 20 Nibble, 24 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje Melliemuis, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje 21 Meysje, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jabinca, 25 jaar, ronde 16, 1e kindje 22 Ik87, 26 jaar, ronde 18 (maand 22), 1e kindje Lijntje00, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Appelboompje, 30 jaar, ronde 9, 1e kindje 23 Pip88, leeftijd ? ronde 13, 1e kindje Dorri, 39 jaar, ronde 3, 2e kindje Babybanjo 40 +, poging 8 na MK 3e kindje 24 Aiseria, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Mirte85, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Annabel39, 39 jaar, ronde 4, 2e kindje Shelly26, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Zus9, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 25 MamaM86, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje Mir86, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 26 Dese, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Sunrise19, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Mamasmeisje, 30 jaar, ronde 16, 2e kindje 27 Pitahaya, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Marijke88, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje 28 Mystiek, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje evelienh1986, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Indy1986, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje manonii, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje lisa2001, ? jaar, ? ronde, ? kindje 29 Happy1234, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje 30 Yihaaa, 39 jaar, ronde 3, 3e kindje 31 Kannietwachten3, 32 jaar, ronde 4, 1e kindje Veetje83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos Wensje88, 26 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Noa2013, 26 jaar, ronde 2 1e wondertje, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Chats, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Babs1984, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Totaal: 48 ♥Zwanger♥, Ongesteld, MMM (3), Twijfeltest, Negatieve test. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. ; NIET kopiĆ«ren, dat werkt niet!
Wat een lieve reactie. Dank je wel! Ja, we willen ook voor de medische molen gaan. We hebben eigenlijk 2 dagen terug al de knoop doorgehakt en vanochtend heb ik de clomid en de provera opgehaald bij de apotheek met het idee om na de bruiloft hiermee te beginnen (28-08). Maar nu leek ik gisteren wat vruchtbaar slijm te hebben en vanochtend ook weer een klein beetje. Dus zit nu toch weer een beetje van... ben ik toch niet weer aan het ovuleren? Dus nu zijn we weer enorm aan het twijfelen. We wachten het even af tot maandag. Dan zou ik namelijk, als ik echt aan het ovuleren ben, wat gevoelige tepels moeten hebben. Dit heb ik altijd namelijk. En tsja... als dat zo is, dan kom ik op een cyclus van 32 dagen uit en dan willen we het misschien toch nog een ronde uitstellen. Maarja, dan zal elke ronde die vraag zijn want we moeten doen. Pfff, wat een gedoe allemaal. Als we echt die molen in gaan, dan kom ik zeker bij dat groepje mee schrijven!!
@nieuwe dames. Welkom en succes @mirte. Bedankt voor het bijhouden van de lijst! @melovekane. Al een ovutestje geprobeerd? Je hoeft het niet altijd te voelen he @melliemuis. Jahoor jouw ei komt eraan
Hoi allemaal, jeetje even niet online geweest en opeens zijn er 24 pagina's! Lelie, van harte gefeliciteerd meid! Wat geweldig voor je dat je zwanger bent. Pitahaya, wat een nieuws... Kan me voorstellen dat je daar even ondersteboven van bent. Hopelijk slaat de medicatie direct goed aan en ben je gauw zwanger! Verder alle nieuwe dames welkom @ ovulatietesten: ik ben er deze maand voor t eerst mee begonnen omdat ik vorige maand zo'n vreemde cyclus had (21 dagen na stoppen met de pil) en ik wilde op deze manier wat inzicht krijgen. Heb tot nu toe 5 testen gedaan sinds 26 juli en steeds negatief tot vanmiddag opeens direct een knalstreep. Vreemd genoeg had ik vanmorgen ook ontzettend zin om te vrijen (voordat ik die test had gedaan, dus had geen idee nog dat die positief zou zijn omdat die van eergistermiddag nog omowit was) dus lekker aan de klus geweest. Maar nu dus even mijn vraag aangezien ik blijkbaar dus een eisprong heb deze maand: kan ik nu mijn NOD-datum bepalen? En zoja, wat is die datum dan? Vorige maand heb ik wel mijn eisprong gevoeld en 12 dagen later was ik ongesteld. Moet ik dan vandaag + 12 dagen = NOD aanhouden?
Nou mijn ovulatietesten zijn gewoon weer licht haha. Mocht ik het gemist hebben zijn we nog optijd geweest naar test gewoon nog ff lekker door
@adriana85 geen probleem hoor, vind het ook wel leuk om te doen dus meiden als jullie het ook willen aanpassen, dan trek maar ff aan mijn rem hoor! Heb niet het alleenrecht hier hoor
Hoi meiden, mag ik erbij op deze lijst? Ik stond bij de vorige augustus lijst, maar ik heb nog geen eisprong gehad. Goldfishie, 32 jaar, ronde 18, 1e kindje, nod datumloos