Daar proosten we op.. oh nee geen alcohol vanaf nu Dan maar hard duimen, zou wel erg gaaf zijn he?! T is echt vreselijk maar in mn hoofd ga ik dan al denken: wanneer zal ik testen en stel dat wanneer zou ik dan uitgerekend zijn en...Ho Stop! Hihi heerlijk he dat 'nuchtere' Heb wel zoiets van: mocht ik ongesteld worden dan is dat blijkbaar nodig. Heb natuurlijk al een menstruatie overgeslagen dus technisch gezien is t nog steeds de 1e ronde na mn mk. Zou fantastisch zijn maar probeer mn voeten toch nog maar ff op de grond te houden... @1e wondertje wat balen... werkt het niet om gewoon subtiel te verleiden? Kus in de nek, lekker kroelen etc. Mss heeft hij wat moeite met de druk van het moeten? Of hij is gewoon moe maar dat is dan slecht getimed he @dorri. Er zit zeker iets aan te komen! Gezellig maken en morgen kijken hoe je test er dan uit ziet! @mirte85. Gelukkig is het niet zo bloedheet meer buiten want dan is dat gezellig maken wel wat lastiger he?! Een fijne week toegewenst..
Haaj meiden. Ik ga weer even alles nalezen. Omdat mijn bericht genegeerd word op de pagina waar je ovu testen kan plaatsen plaats ik hem hier ook nog ff 2de OVU test gedaan.(hiervoor nog nooit ovu testen gedaan) Gister was hij omo wit. Zit op dag 12 nu. (Sinds 1ste dag van mijn laatste menstruatie) als het goed is moet het streepje donkerder zijn toch? Spannend. Me temp klopt niets van maar dat komt denk ik omdat ik niet zo fit ben. (Verkouden enzo) me temp is hoger dan normaal. Zit normaal op 36.4 en sinds gisteren op 37.0 lijkt meer op de temp die ik heb als ik me eisprong heb gehad. Dan zit ik namelijk op 36.9 Wat denken jullie? Moet ie nog donkerder? Moet ik dan morgen weer testen? __________________
Volgens mijn berekeningen zit ik ook op de 8e. Maarja vandaag ovu test gedaan en snap er niks van. Ik duim iig voor je mirthe ^^
Lijntje ik snap er nog niet heel veel van maar wel steeds meer haha ik weet het test lijntje dikker of donkerder moet zijn dan de controle lijn heb je nog vandaag getest en hoe was hij nu liefs Dit was die van mij de test is donkerder dan de controle lijn
Haaj angel. O ik bedoelde de test die ik poste was van vandaag en die van gisteren was omo wit. Dus morgen maar weer testen. Oja jouwe is donkerder!! Wanneer had je die test gedaan?
Zo het was nog even erg gezellig vanavond heb nu dus braaf elke 2 / 3 dagen geklust, ik ga op het wachtbankje zitten... twee lange lange lange weken te gaan! Lekker weer vanalles voelen in mn lichaam wat er wel of niet is pffff. Dat mocht van mij ook wel 1 week zijn... Veel plezier met klussen meiden! @1e wondertje wat balen zeg, denk dat vrouwen wel vaker zin maken dan mannen hoop dat het geen verloren cyclus wordt voor je!!
Hoi hoi. graag wil ik ook op de lijst smood 29jaar, 3e ronde, 1e kindje. nod 24 augustus. Gelijk heb ik een vraag. zijn er wat ervarener dames die tarwekiemolie gebruiken en/of visolie? zoja wanneer zijn jullie begonnen? En tot wanneer kan en mag je dat alikken.. of zijn er dames die extra vitaminen slikken?
Ik zit vanaf de pilstop aan de compleet mama+ tabletten van davitamon. Dus al een poosje nu. Daar zit alles in.
Haha handig! Ik wacht altijd netjes tot we in bed liggen (saai he) maar vanavond was er niks op tv dus dan maar wat eerder hihi.
Ik gebruik de mama vitaminen van davitamon daar zit ook visolie in. Verder gebruik ik tot aan mn eisprong teunisbloemolie (dit gebruik ik altijd tegen pms) en ik ben sinds deze ronde tarwekiemolie gaan gebruiken onder het mom Baadt het niet schaadt het niet.. ) heb deze ronde wel ineens mn eisprong een paar dagen eerder maar dat vind ik niet erg..
@melliemuis. OEPS! hihi @deerne. Wat een lieverd is jouw vriend. Succes met wachten, hopelijk was het raak! @dorri. Mijn menstruatie is ook iets lichter geworden na het verwijderen van koperspiraal. Maar het verschil is niet zo groot. Je test kan nog donkerder denk ik, vooral de action. @nibble. Jouw vorige cyclus was ook wel heel kort, mss moet je lichaam dat nu 'inhalen'? Wel frustrerend dat het zo lang duurt @angel. Hup hup klussen jij! @1e wondertje. Ja dat is wel een beetje herkenbaar. Maar je moet het niet forceren, het moet wel leuk blijven toch? Je hebt een aantal dagen dat je zwanger kan worden dus morgen is ook goed. @lijntje. Die kan nog een stuk donkerder hoor! @smood. Hey welkom hier. Zo jij hebt korte cyclussen. Gebruik je al ovutesten? Ik slik etos zwanger worden. Met tarwekiemolie 2x zwanger geworden maar 2x miskraam. (Denk niet dat het ermee te maken heeft hoor) Hier heel de dag wat bruinverlies bij het afvegen, incl kleine sliertjes Wat moet ik daar nu weer van denken? Ik zit op dag 13 en heb mijn ei meestal pas op dag 17/18/19. Nog nooit eerder gehad. Ik heb er ook lichte krampjes bij en lichte steekjes in de linker eierstok.
Nou op 5 augustus wachte eigenlijk op mijn ongi maar ik begon slijmdraden te krijgen dus dacht toch maar even ovulatie test doen.denk dat ik gewoon een maand menstruatie heb over geslagen of zo.echt apart.
@adriana85 dat komt goed met klussen hoor meteen toen we zagen dat de test positief was zei mijn man nu moeten we er wel gebruik van maken schat.ja hij denkt wel mee haha .
Dames omdat mijn cyclus zo raar is heb ik bij de mama app mijn positieve test ingevuld en toen kwam ik erachter dat ik kostbare dagen heb gemist ik hoop maar dat op de dag en vandaag en morgen dan genoeg is
Vriend heeft vanavond weg dus ik zit nu officieel op het wachtbankje. Ga proberen niet voor de 20e te testen. Kijken of ik deze keer wel vol houd haha.
@dorri ik heb begrepen dat dat die tarwekiemolie ook goed is voor allerlei klachtjes enz @adriana85.. ja ik gebruik ovulatie testen..afgelopen ronde wel geteld de 23 dagen gehaald. Heb jij capsules of de olie? Op welke cd ben je dat gaan nemen. Ik heb alleen foliumzuur wat ik gebruik en wil tarwekiemolie gaan halen. Maar ben bang dat t me cyclus in de war schop. @deerne.. wel fijn als alles erin zit dan heb je er zeker wat aan. vorige keer kon ik op cd 3 al n licht streepje zien. Maar vanmorgen niet. Ik word snachts wakker ga naar t toilet en als ik uit bed ga ik nog n keer en doe gelijk n test. Soms ook in de loop vd dag maar ik drink al weinig dus ik moet er anders teveel erg inhouden om niets te drinken.
Succes met het wachten. jij hebt ook al zo'n korte cyclus. wordt je daar niet onzeker van? Ik wel maar ik sleep ook n rugzak mee. Hou bereken jij je nod eigenlijk? Ga je uit van de 28 dagen of gemiddelde dagen?
Goeiemorgen meiden Hier ook op het wachtbankje. Ff geeft een dik rood kruis aan. had het ook al wel verwacht gezien het vruchtbare slijm en mega onrustige buik die dagen. Zit inmiddels volgens ff al op 5 dpo. Ik denk zelf wel dat het misschien 3 of 4 dpo is. Maar dat ie geweest is is bijna zeker @adriana85 ik heb dat ook 2 keer gehad na de mk.. misschien dat het daardoor komt? @ tarwekiem olie.. ik slik hier alleen foliumzuur verder niks.. ik ben niet zo van de pillen vraag me ook echt af of dat werkt die tarwekiem en en dat andere. @ verder ben ik het even kwijt Ben eindelijk 2 dagen vrij. Net 7 dagen achterelkaar gewerkt!
@angel: komt vast goed. De dagen ervoor ben je wel vruchtbaar maar een stuk minder als rond de eisprong en die benut je nu goed. Meer kun je niet doen. Zie de eisprong als cadeautje: we zijn niet eerst ongesteld geworden maar mochten gelijk door Ik slik alleen foliumzuur en ga zodra ik weer zwanger bent vitamines slikken. Had die van kruitvat zelf en die zijn toch vies en groot! Gelijk weggegooid dus, kijk tegen die tijd wel welke ik wil. je hoort veel verschillende verhalen over al die speciale vitamines, de cyclus wordt korter/langer, de eisprong komt eerder/later. Ik begin er voorlopig niet aan. Geniet van je vrije dagen Snne en welkom op de wachtbank! @melliemuis: same here. Gisteren was mn man erg moe dus niet meer van gekomen en vanavond is hij ook weg. Afwachten nu maar he
Ik houd 26 dagen aan voor nu. Voor mijn nexplanon had ik een cyclus van ca. 28 dagen maar de laatste twee cyclussen waren zo kort dat ik het maar bij 26 hou voor nu. Ik heb er opzich geen problemen mee, ik weet dat ik elke maand een eisprong (2 miskramen gehad in 3 maanden) heb dus maak me niet zo'n zorgen over mijn cyclus Maarja, ik weet het natuurlijk nooit zeker.