♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Augustus 2014♥ 16 AugustusMama, 29 jaar, ronde 16 (ronde 6 na mk), 2e kindje MissCandy, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 17 Snne, 25 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Chats, 30 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 4 na BBZ, eerste kindje 18 19 20 Nibble, 24 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Datumloos Wensje88, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA Totaal: 7 ♥Zwanger♥, Ongesteld, MMM (1), Twijfeltest, Negatieve test. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. ; NIET kopiëren, dat werkt niet!
Dat klinkt heftig misscandy! Lijkt me dan best spannend om nog eens zwanger te worden! Sterkte en succes1
Hallo dames, vandaag ook op rood. Wil me graag bij jullie aansluiten en hopen dat het een mooie roze lijst mag worden. Vol frisse goede moed de 2e ronde in. Twinty 26 jaar, ronde 2. 2e kindje Nod 17 augustus.
Jeej ik ben niet meer ongi erg fijn want met dit vieze warm vind ik het altijd vreselijk om ongesteld te zijn bah.. en het heeft zo'n 6 dagen geduurt dus ik kan dit wel zien als een goede ongi Wanneer zouden jullie nu beginnen met ovulatietesten? Ik zit nu op dag 7 van de cyclus. Voor de mk was mijn cyclus gemiddeld 34 dagen. En hoe doen jullie dat met wisselende werktijden? Wanneer test je dan?
Succes en welkom snne! Als ik straks thuis ben zet ik je op de lijst. Ik ga deze ronde voor het eerst ovulatietesten gebruiken. Ik begin denk ik rond cd 12 en 1x per dag testen. Gezien wij regelmatig klussen hihi. Maar omdat mijn cyclus een beetje van slag is hoop ik dat het me wat rust gaat geven.. Ik ga rond een uurtje of 3 smiddags testen.. Omdat ik ook met wisselende diensten zit..
Ik hoop dat men cyclus weer enigszins is zoals voor de miskraam.. Ik teste toen altijd rond 12.30/13.00 en als hij tegen het positieve aan zat dan savonds nogmaals.. Ik begon met testen op CD10, maar had men ei elke keer op CD18.. daarnaast temperatuur ik ook om te zien of men ei ook echt geweest is! Ook ik heb wisselende diensten, maar vaak om half 1 wel thuis of anders kan het ook wel op men werk Hier nu nog wat bruinverlies, dus bijna over en dan vol goede moed er weer tegen aan!
Hihi nibble ik sta al op de lijst hoor ik heb dit topic geopend geeft niet tis ook warm Om 3 uur smiddags gaat hier ook niet lukken. Ik werk momenteel 4 dagen per week en heb diensten tussen 9 uur 's morgens en 20 uur 's avonds. Diensten van 8 uren. Dus ik kan eigenlijk nooit op een vaste tijd testen. De ene keer ben ik om 17 uur klaar en de dag erna misschien wel om 19 of 20. Beetje lastig dus.
Ik temperatuur inderdaad ook. Op mijn werk testen dat gaat niet lukken. Fijn dat jij ook bijna niet meer ongi bent succes!!
Ohja ik zie het.. Ja we geven de warmte gewoon de schuld haha.. Kan je ook niet savonds testen na je werk? Lijkt me best lastig zulke tijden.. Gelukkig heb ik of diensten tot 3u of dienstan die beginnen im 16u..
Mag ik hier ook alvast aansluiten? Mijn nod is a.s. vrijdag maar daarna gaan we starten met ronde 1. Mijn eerste officiele nod is 21 augustus. Vind het wel leuk om alvast mee te kletsen als dat goed is
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Augustus 2014♥ 16 AugustusMama, 29 jaar, ronde 16 (ronde 6 na mk), 2e kindje MissCandy, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje 17 Snne, 25 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Chats, 30 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 4 na BBZ, eerste kindje Twinty 26 jaar, ronde 2. 2e kindje 18 19 20 Nibble, 24 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje 21 Meysje, ? jaar, ronde 1, ? kindje 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 Datumloos Wensje88, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA Totaal: 9 ♥Zwanger♥, Ongesteld, MMM (1), Twijfeltest, Negatieve test. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. ; NIET kopiëren, dat werkt niet!
Ik begin ook op dag 10 ongeveer en ze zeggen dat de beste tijd om te testen 12u in de middag is. Als je elke dag op een andere tijd test heb je kans dat je je ei mist! Kan je ze niet gewoon in de zak stoppen en even naar de wc gaan op je werk? Heb gelezen dat meer meiden dat doen!
Hmmz nee ik zou echt niet weten hoe ik dat hebben moet... heb nooit broek met zakken aan en mijn tas neem ik nooit mee naar de wc dus als ik dat ineens ga doen valt het ook wel op haha.. Lastig he... ik denk dat ik maar ga testen rond 11 uur als ik een late dienst heb en als ik een andere dienst heb direct als ik thuis kom. Dat kan dus rond half 6, half 7 of half 8 zijn... of denken jullie dat ik beter elke avond rond half 9 kan testen? Dan ben ik sowieso wel thuis. Of is dit te laat? Paar weken terug testte ik savonds om 22 uur ook nog vet positief
Goedemorgen, Ik wil mij hier ook graag aanmelden. Als mijn cyclus een beetje stabiel houdt, is mijn NOD 16 augustus. @ ovutesten, ik test altijd ongeveer vanaf dag 10. Ik denk er nu over om de testen van de Action te gaan gebruiken. Ik doe wel ovutesten op mijn werk. Meestal die van de CB met smiley doe ik dan. Vorige keer ook in ronde 4 zwanger... we zullen zien! Wil iemand me op de lijst zetten? Kiwi1405, NOD 16 aug, 4e ronde, 2e kindje.
Ik wil mij hier ook melden.... Pitahaya, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje. NOD 27 augustus. Ik moet zeggen dat ik best wel baal dat ik ongesteld ben geworden de eerste ronde. Vet stom, maar had al verwacht zwanger te zijn. Lekker naief, ik weet het. Ik heb nu gemiddelde cyclussen van 39 dagen. Mega lang dus. Dus dan staat mijn NOD op 27 augustus. Maar ik hoop dat mijn lijf nu eindelijk wat normaler en regelmatiger gaat worden... dus hoop dat cyclus korter word. Temeer omdat ik 28 augustus ga trouwen! En ik wil echt niet ongesteld worden op de bruiloft. Dus misschien ga ik ook wel primolut slikken om uit te stellen, maar dan sla ik een ronde over. Maar ik wacht het even af.. Wanneer ik ovuleer weet ik namelijk precies wanneer ik ongesteld word. Dus ik hoop dat ik deze ronde gewoon weer een cyclus van maximaal 34 dagen heb. Het liefste nog korter! Heeft er iemand nog tips om cyclus korter te maken?
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Augustus 2014♥ 16 AugustusMama, 29 jaar, ronde 16 (ronde 6 na mk), 2e kindje MissCandy, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kiwi1405, ? jaar, 4e ronde, 2e kindje. 17 Snne, 25 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Chats, 30 jaar, 1ste ronde, 1ste kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 4 na BBZ, eerste kindje Twinty 26 jaar, ronde 2. 2e kindje 18 19 20 Nibble, 24 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje 21 Meysje, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 22 23 24 25 26 27 Pitahaya, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 28 29 30 31 Datumloos Wensje88, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA Totaal: 11 ♥Zwanger♥, Ongesteld, MMM (1), Twijfeltest, Negatieve test. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. ; NIET kopiëren, dat werkt niet!
Welkom allemaal! Pitahaya, ik snap dat je teleurgesteld bent. Samen beslissen om ervoor te gaan is meestal al een hele stap en als je dan hebt besloten om ervoor te gaan mag het ook zo snel mogelijk raak zijn. Plus dat ik voorheen altijd wel een beetje opgelucht was dat ik weer ongesteld was. En nu we voor een kindje gaan zijn we ondertussen alweer bijna een half jaar bezig..
Thnx Nibble! Hier eigenlijk nog niet echt teleurgesteld geweest. We zijn zo trots en blij en gelukkig met ons ventje, maar wij hebben allebei het idee, dat we nog tijd zat hebben. Hij is natuurlijk ook pas net een jaartje oud. Ik weet niet hoe ik het zou hebben als mijn gevoel van " ongeveer twee jaar er tussen" verloopt, dat het anders wordt. Maar we gaan er voor nu weer tegenaan! @ Nibble, ik ben 29 jaar!