@melovekane: dan toch wel handig dat je test, komende dagen misschien ook nog maar wat extra klussen, omdat de piek nog niet zichtbaar was, dus dan kan het nog wel even een paar dagen duren voordat hij springt. Ik had twee dagen geleden een licht streepje op mijn ovu test en gisteren weer omowit, ben benieuwd waar het de komende dagen heen gaat. Ik zou nu toch wel richting mijn ei moeten gaan.
Ik heb niet veel verstand van temperaturen maar geloof dat je rond de innesteling ook iets kunt dippen? Weet je zeker wanneer je je eisprong had?
Mag ik ook op jullie lijstje? Nod 17(op mijn verjaardag zou leuk kado zijn)3e kindje ronde 1 Op 2 aug knaller van een ovutest gehad
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Augustus 2014♥ 16 AugustusMama, 29 jaar, ronde 16 (ronde 6 na mk), 2e kindje MissCandy, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Jeepee, 32 jaar, ronde 4, 1e kindje 17 Snne, 25 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 4 na BBZ, 1e kindje Twinty 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Joyce2086, 27 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje Waaghals, ronde 1, 3e kindje 18 Romy24, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Deerne85, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Angel02, 36 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Melovekane, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Lyanna, 39 jaar, ronde 17 (2e IUI), 3e kindje Winger, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Eulalia, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Saraken, ? jaar, ronde 7, 2e kindje Tweety1983, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje 19 Krullebol81, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Pietje1987, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Eems, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje 20 Nibble, 24 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje Dorri, 39 jaar, ronde 3, 2e kindje 21 Meysje, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jabinca, 25 jaar, ronde 16, 1e kindje 22 Ik87, 26 jaar, ronde 18 (maand 22), 1e kindje Lijntje00, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Appelboompje, 30 jaar, ronde 9, 1e kindje Barbara1980, 33 jaar, ronde 41 (14 na mk) 1e kindje 23 Pip88, leeftijd ? ronde 13, 1e kindje Babybanjo 40 +, poging 8 na MK 3e kindje Melliemuis, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje 24 Aiseria, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Mirte85, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Annabel39, 39 jaar, ronde 4, 2e kindje Shelly26, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Zus9, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Smood, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje 25 MamaM86, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje Mir86, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje 26 Dese, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Sunrise19, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Mamasmeisje, 30 jaar, ronde 16, 2e kindje Eenwens, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje 27 Pitahaya, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Marijke88, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje Toonie, 32 jaar, ronde 5 (ronde 1 MMM) 3e kindje 28 Mystiek, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje evelienh1986, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Indy1986, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje manonii, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje lisa2001, ? jaar, ? ronde, ? kindje Mipsie, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje 29 Happy1234, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Bubblez, 23 jaar, ronde 13, 1e kindje Lisette89, ? jaar, ronde 8, ? kindje 30 Yihaaa, 39 jaar, ronde 3, 3e kindje Catlady25, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje 31 Kannietwachten3, 32 jaar, ronde 4, 1e kindje Veetje83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Lalalili, 27 jaar, ronde 17, 1e kindje Datumloos Wensje88, 26 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Noa2013, 26 jaar, ronde 2 1e wondertje, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Chats, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Babs1984, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 17, 1e kindje Totaal: 66 ♥Zwanger♥, Ongesteld, MMM (5), Twijfeltest, Negatieve test. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. ; NIET kopiëren, dat werkt niet!
Vrij zeker, 2 dagen achter elkaar super lage temp en ook vruchtbaarslijm. Deze ronde geen ovulatietesten gebruikt.
@melliemuis. Wat betekent een knipperende smiley dan? En, je moet toch uitgaan van je eerste piek? @eulalia. Kan innestelingsdip zijn, je kans is nog niet verkeken deze ronde!
@Adriana: Dat is de CB met hormoonindicator. Was in de aanbieding dus dacht meenemeeee. Hij geeft de 4 meest vruchtbare dagen aan. Als ie knippert betekent dat je heel vruchtbaar bent, en als hij blijft staan betekend dat je je piek hebt. En ik las juist dat je van je laatste piek uit moest gaan laatst? Moet ik toch weer ff opzoeken. Klussen kan geen kwaad, extra excuus toch hihi
Wat heerlijk om te lezen dat iedereen dezelfde vragen heeft en eigelijk het antwoord, stiekem, al weet... Ik word behoorlijk moe van mezelf Heb mezelf voorgenomen internet met rust te laten deze ronde. Continu dezelfde vragen opzoeken en dus elke ronde weer dezelfde antwoorden lezen Mooi voornemen waar, waarschijnlijk, niets van terecht gaat komen! Ik verwacht vandaag m'n positieve ovulatietest. Eergisteren een duidelijke streep gehad en gister net niet positief. Dat wordt dus flink wassen van het weekend!
Haha, succes iedereen met alle wasjes doen dit weekend Ik hoop als ik thuis kom nog iets te zien op mijn ovu test of anders dit weekend. Ben bang dat anders mijn Nod nog weer later komt te liggen als ik tegen dit weekend mijn ei nog niet heb.
Dames, ik sla misschien een ronde over. Ik word waarschijnlijk precies ongesteld op de bruiloft dus ga starten met provera. Daarna begin ik met clomid. Maar dat betekend dan wel weer helaas met condoom vrijen tot de bruiloft. Het is niet anders, maar baal er wel van!
Wat moet provera precies doen? Zorgt dat ervoor dat je jouw ongi overslaat en direct een nieuwe ronde begint? Of krijg je er alsnog ongi door? Alvast heel veel plezier gewenst met de bruiloft, hopelijk denk je dan niet te veel hieraan, gewoon lekker genieten
Jaaaaa een positieve ovutest! Ik ga ook wasjes draaien dit weekend heel blij men cyclus is door de MA gelukkig maar een weekje opgeschoven.. Mijn NOD mag naar 23 augustus Best wel heel blij nu hihi op naar een super ei!!
Waar een mens blij van kan worden he Veel klusplezier! @pitahaya. Is misschien balen maar nu kan je wel optimaal genieten van je bruiloft en toasten met champagne!
Volgens mij staat mijn eitje op springen. Heb lekkere eiwit-achtige afscheiding, heb enorme zin en heb een soort drukkend gevoel in mn onderbuik (met zitten gaan enzo). Vanavond maar eens lekker gezellig maken
Zou inderdaad een innesteling kunnen zijn! Spannend! Fertility Charts Gallery - FertilityFriend.com zie je dat veel dames nog een dip hebben (en wel zwanger zijn!)
Toch wel een kleine dip nu. Net weer in het zh geweest. Ei rechts was verdwenen. Links was gegroeid van 10 naar 11 mm in 2 dagen en er zat er nog een van 10. Ik dacht dat m'n eisprong nu wel zou komen maar ik kan er blijkbaar nog wel f op wachten. en of ik maandag maar weer even terug wilde komen. Nu kan ik maandag echt niet omdat ik moet werken en ik kan niet ff weg van m'n werk. Volgend weekend is m'n man een weekend met de kids kamperen. wat nou als ik dan m'n eisprong heb . en die rot echo deed links nog zeer ook.... Bah Sorry voor m'n geklaag