NOD lijst 16 t/m 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Snne, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    helemaal super joyce2086! volgens mij mag waaghals ook op blauw ivm (te vroege) negatieve test.

2. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Ik hoef nog niet in het groen, dat is nog even afwachten. Als de spotting doorbreekt naar een echte menstruatie voor a.s. dinsdag dan mag het op groen.

Rest van de gegevens; 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje.

Nu ga ik de rest even bijlezen.

3. smood

smood Actief lid

1 jun 2014
    190
    0
    16
    Hoi dames.

hoe is het met iedereen?
    ik ben een paar dagen niet online geweest, ik zat niet zo lekker in m'n vel.
    er is zoveel bijgepraat dat het erg veel is om bij te lezen.
    hier is mijn ei nog niet geweest.
    de afgelopen periode zou ik hem al gehad hebben dus het is raar dat de testen ook niet duidelijk oplopen.
    ik zit op cd 10, heb al wel vd week pijn gehad waardoor ik dacht dat mn ei zou komen. Maar het is nog een verrassing.
    Dus mijn nod zal ook wel opschuiven.
    de eerste week van september gaan we een midweek weg. En ik denk dat ik dan alles op zn beloop ga laten.
    Dus ook n drankje drink wanneer ik niet mijn ongi heb.
    gewoon er even tussenuit, en proberen te genieten.
    ik kijk wel hoe het loopt, ik hoop er minder mee bezig te zijn.
    ik probeer zo nu en dan mee te lezen en te reageren.

Voor nu zeg ik..
    Alle nieuwe...welkom
    voor de wachters veeeeel succes
    en alle klussers...veel gezelligheid.

Fijne dag iedereen

liefs

4. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43
    Dag dames,

Ik heb vorige maand een MA gehad en meen vandaag mijn eisprong te voelen..
    Lindsey 25 augustus, 2 kindje, 1e ronde na MA..

5. Muzieknootje

Muzieknootje Bekend lid

26 jul 2014
    990
    127
    43
    Klussen
    Zuid-NL
    @smood: ik herken mezelf in je verhaal.. Soms zou ik er ook minder mee bezig willen zijn.. Dan lijkt het alsof de wereld om me heen door gaat en ik stil blijf staan, alleen maar gericht op: ik wil een baby'tje...
    Terwijl er eigenlijk zoveel leuke dingen om me heen gebeuren, genieten met m'n man van het strand, gezelligheid met vrienden en familie etc etc.
    Ik heb mezelf dan ook voorgenomen vandaag dat ik m'n leven niet compleet op stil zet voor deze diep gekoesterde wens. Ik wil genieten, elke dag opnieuw!

Liefs!

6. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Vanochtend kreeg ik een smiley op mijn cb, dus we zijn druk aan de klus nog steeds haha. Ik ben blij dat ik doorgetest heb, anders had ik hem weer gemist. Dus wil iemand mij even op 25 augustus zetten :)?

7. aapje91

aapje91 Lid

10 sep 2013
    38
    0
    0
    NULL
    Almere
    Hooi dames,
    ik ben al enige tijd lid van deze site omdat ik af en toe een vraagje had.
    Maar sinds afgelopen maand zijn wij serieus begonnen met 'klussen'.
    Nu is a.s. zondag mijn eerste NOD en ik moet zeggen, ik ben zooooo benieuwd!

Ik heb sinds gister wat buikkrampjes en vandaag had ik het gevoel alsof ik ongesteld moest worden alleen leek de pijn net wat erger.
    Sinds eergisteren heb ik pijn in mijn borsten, voornamelijk de zijkanten alsof er een soort spierpijn zit.
    Dit lijken ook op menstruatie klachten dus ik ben benieuwd, afwachten tot zondag, maar wat duurt dat lang hihi!

Zijn er nog meer dames die komende week hun NOD hebben?

Xxx

8. Boterbabbelaar

Boterbabbelaar Actief lid

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Hoi allemaal,

Spannend hé? Wij zitten nu in de 2e ronde na de pil. Wilde eerst niks posten op het forum voordat ik zwanger was, bang dat ik mezelf gek maak terwijl we gewoon willen kijken hoe het loopt. Maar nu toch maar in dit topic, vooral omdat ik sinds vandaag wat bloed verlies, en mijn NOD is pas de 18e. Ik zou volgens mijn app afgelopen maandag ongeveer mijn eisprong hebben gehad, zou dit dan een innesteling kunnen zijn? Voor mn menstruatie is het nog wat te vroeg.

9. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113

Zou echt heel goed kunnen! Wanneer het gewoon bij beetje blijft zonder stolsels ed. Spannend hè! Ik krijg er ook echt de zenuwen van van dat wachten!

10. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Wachten... Pfff... Zo niet mijn sterkste kant! Maar het is vast erg herkenbaar!

Kunnen jullie geduldig wachten met testen tot jullie NOD?

Ik heb net stiekem een ovulatietest gedaan, en er kwam een heel licht streepje! Wel een tuurstreepje... Maar ik heb nog nooit een blanco ovulatietest gehad, dus stiekem betekend het hélemaal niets! :) alhoewel ik nog nooit na mijn ei heb getest.

11. Boterbabbelaar

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Haha, ben bang dat ik niet kan wachten tot mijn NOD, maar denk dat dat wel beter is, dus ik ga het proberen.

12. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ik denk dat wanneer m'n temperatuur hoog is 36,9 Of meer op 12 dpo dat ik me dan niet meer kan bedwingen😂.
    Ovutesten bij zwangerschap geven geloof ik alleen knallers, maar heel zeker weet ik dat echt niet. Wel dat ik na ei ook altijd wel licht streepje heb.

13. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Even een bekentenis ;) waar ik vroeger toch echt altijd dacht dat ik toch echt niet zo'n 'muts' (sorry;))zou worden die alleen nog aan zwanger worden en testjes doen kan denken, vrees ik toch dat ik het ben geworden haha.

Vanochtend met cb digital ovutest weer negatief. Iemand ervaring met vals positief testen na alcohol de vorige avond? Waren wezen stappen, had mn ei nog lang niet verwacht....
    Vals positief zou veel beter bij mn cyclus passen en ook verklaren waarom ik vanochtend neg testte...

14. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Nee geen ervaring, wist eerlijk gezegd ook niet dat dat kon joh!!
    Heb je het wel gezellig gemaakt? Stel dat ie wel positief was springt je ei vandaag of hooguit morgen! En dan daarna weer vrolijk doortesten!😁

15. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43
    Ik heb weleens vals positief getest met zwangerschapstest na een avond stappen. Hoewel deze test ook al eens eerder vals positief heeft gegeven. Wel staat vaak bij zwangerschapstest dat je het niet mag doen na gebruik van alcohol. Dus misschien bij ovu testen ook? Zou vanavond nog eens testen hoor!

16. Boterbabbelaar

7 jul 2014
    418
    234
    43
    Vrouw
    Zeeland
    Kan innestelingsbloed ook felrood zijn? Sorry voor de details. Ik zag het rond een uur of 6 en het is nu alweer gestopt.

17. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ja! Ik had van m'n dochtertje 3 dagen steeds kleine beetjes helderrood. Dag 3 was wel echt spotting te noemen. Ik denk dat ze een dubbele bodem gegraven heeft om te nestelen toen just to be shore was t vast😂

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hey allemaal, wat wordt er al gezellig veel gekletst
    Volgens mij is het vannacht volle maan dus wij gaan klussennnnn! :D

Vandaag cremige afscheiding gehad, geen bruinverlies meer. Ben benieuwd wanneer ik ongesteld ga worden. Ik hoop natuurlijk ergens volgend jaar haha

19. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Ik had vanavond pijn links onderin m'n buik, uitstralend naar m'n been.
    Eisprong misschien? Vanmiddag zeurde het alleen wat.
    Heb het wel vaker rond het midden van mijn cyclus gehad, maar ik let er eerlijk gezegd niet zo op wanneer precies. Maar nu begon er iets te dagen. Pijn is nu weer over.

20. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ik heb met vriend nu afgesproken dat ik over twee weken ga testen en geef de test dan direct aan hem. Dus hij gaat het eerder weten dan ik haha. Dus dat is bescherming tegen voor NOD testen. Ik zeg goed geregeld hahaha.

Deel Deze Pagina