NOD lijst 16 t/m 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Snne, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie mellie muis
    Ik verwacht me ei ook komende dagen..
    Benieuwd na ovulatie test straks
    Bij ons soms beetje passen en meten met klussen. Werk onregelmatig en ook slaapdienst. . Gelukkig nu gehad en ei moet nog komen

2. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hoi hoi

mag ik mij bij jullie voegen??
    Weet niet zeker wanneer mijn NOD is, maar volgens FF zal dit 19 augustus zijn (26 dagen). Heb deze x ovulatie testen gebruikt, wel te laat begonnen (dag 12) maar dacht dat dat wel kon aangezien mijn langste cyclus 32 dagen was. Maar had gelijk een positieve test :$
    Naja maar afwachten, hoop zo dat het nu wel gelukt is.....

NOD 19 augustus, 2e kindje, 9e ronde, leeftijd 29

3. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    #543 dorri, 11 aug 2014
    Laatst bewerkt: 11 aug 2014
    Hoe gaat het met de meiden op het wachtbankje? ikzelf ben nu 4 of 5 dpo. 0 afscheiding.. krampjes in de onderbuik maar verder niks.. o ja, krampen in mijn darmen bij het op de wc zitten...

Jep, het lange wachten is begonnen..

ik hoor graag of jullie sympthomen hebben en welke.. dat vind ik altijd leuk om te lezen..

fijne dag!

lfs, Dorri

4. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Spannend Dorri!
    Ik zit middenin de "klusweek", dus nog niet op het wachtbankje.
    Van mijn vorige zwangerschappen weet ik nog wel dat ik haast geen symptomen had toen het raak was.
    Bij de oudste had ik pukkels op mijn gezicht iets voor nod, en enorme honger na nod. Testen waren steeds negatief, maar bleken dus gewoon niet te werken. Clear blue digitaal gaf binnen een halve minuut zwanger aan.
    Bij de tweede had ik helemaal geen symptomen. Op Nod positief getest en de dag erna wat krampjes onderin m'n buik.

5. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Spannend allemaal!
    Voor degenen op het wachtbankje: veel succes!
    Voor de klussers deze week: veel plezier! :D

Ik heb mijn NOD 2 dagen opgeschoven naar de 26e. Uitgaande van een cyclus van 28 dagen had ik gister mijn eisprong moeten hebben, maar ik denk dat hij morgen komt.
    Dit is mijn eerste cyclus na pilstop, dus ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus gaat zijn, maar ik herken duidelijke 'klachten' van voordat ik aan de pil ging. Pijnlijke tepels, veel eiwitachtige afscheiding, verhoogd libido :p en wat lichte steekjes in de buik. Nu maar hopen dat dit geen toevallige klachten zijn, maar dat mijn lichaam het echt zo snel weer zelf oppakt!

6. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Pfff heb echt een rotbuikpijn op het moment, werd wakker met een stekende pijn in mijn rechterbuik, maar die is nu weer een beetje gezakt. Denk dat dat mijn ei wel zal zijn geweest. Zie vriend vanavond nog even voordat ie voor zijn werk naar het noorden moet dus dan ben ik er ook wel weer even klaar mee haha.

7. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik kan het niet meer bijhouden met lezen haha, maar succes iedereen met de wasjes draaien ;)

Ik heb sinds zaterdagavond een weeïg gevoel in mijn baarmoeder en (volgens mij) vruchtbaar slijm, maar mijn ovu testen lopen slechts minimaal op. Hopelijk vind ik vandaag/morgen een knaller op mijn testen. Wat eigenlijk zou mijn ei nu toch wel gauw moeten gaan springen.
    Gisteren geen wasje gedraaid, de dag ervoor nog wel, dus vanavond maar weer even opnieuw gezellig maken en de komende dagen ook haha. Even voor de zekerheid extra :)

8. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Wat een gezelligheid hier er wordt inderdaad een hoop gekletst :Dik probeer het zoveel mogelijk bij te houden maar dat lukt niet altijd..

Jaaa men ei is geweest, het grote wachten is begonnen :)
    Vandaag 3DPO!

@melliemuis ik had zaterdag die buikpijn echt heel naar zon opgeblazen gevoel, ik heb dat altijd net na men ei..

@aiseria veel plezier met wasjes draaien :)

@Dorri ik zit gezellig bij je op het wachtbankje..! Hopelijk voor ons gaat de tijd vlug!

@ brondy welkom!

@zus ik hoop voor je dat dit inderdaad je ei is, zou fijn zijn als je meteen wat duidelijkheid hebt in je cyclus!

9. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Hier ongeveer 8 dpo (houd de positieve ovulatietest maar aan van zondag de 3e, nacht en ochtend erna zeurderige buikpijn)
    Symptomen? Genoeg maar of die zwangerschap gerelateerd zijn geen idee
    Wil mezelf ook niet gek maken..
    Maar goed, ik noem ze op en als een van jullie me dan weer met beide voeten op de grond laat landen? :)
    Heb het de hele dag al koud ondanks een vestje, gisteren juist de hele dag bloedheet gehad (man had buiten mn zweethanden en voeten nergens last van)
    Bovendien rommelt er heel licht iets in mn onderbuik en t voelt niet als darmgerommel.
    Ik moet vaak plassen, geen kleine beetjes maar ik drink ook altijd veel.
    Als klap op de vuurpijl zijn er gisteren 4! joekels van puisten bij gekomen. Helaas heb ik die sinds het stoppen met de pil sowieso al meer, toen ik zwanger was nog meer en na de mk ook. Niet echt handig dus om wijs uit te worden aangezien NOD ook nadert.

Heb vandaag een beetje een rotdag en geen idee waarom.. Voel me gewoon verdrietig.
    Misschien omdat je zo hard bezig bent om nergens op te letten dat je het wel doet, geen conclusies te willen trekken en toch weer geconfronteerd wordt met mijn zwangerschap en de miskraam. Toen hoefde ik nog nergens op te letten en deed het dus ook pas toen ik overtijd was. Dat onbezorgde is er nu niet meer en ik weet het, niets aan te doen maar heb het er gewoon vandaag moeilijk mee :(

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @melliemuis. Dat is een verstandige afspraak. Goed dat je hebt doorgetest, je nod is al twee keer verschoven hihi

@brondy. Heej een bekend gezicht :D hoe is het? welkom hier en hopelijk straks op roze!

@joyce. Klinkt herkenbaar, al die wel of niet symptomen. Nog een paar daagjes en je weet het meis. Knuffel!

11. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ook hier op het wachtbankje....

Nod is ongeveer de 19de, maar denk dat ik zondag ofzo ga testen vanwege wisselende cyclussen.

Ik heb geen echte symptomen, maar wel een aantal dagen na ovu buikkrampen gehad (misschien een innesteling *hoopvol*)... Maar goed, heeft nu toch nog geen zin om te gaan testen dus wacht het rustig af..

12. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    @adriana85
    Klopt ;) heb veel van jullie gelezen en lees af en toe nog wel. Maar doordat ik een hele tijd rust heb gehouden op zp, vond ik t niet netjes als ik mij nu weer tussen jullie in meng zeg maar.

Symptomen
    Had ontzettende pijn tijdens mijn 2 vruchtbare dagen (vorige week maandag/dinsdag) maar nu heb ik weer lichtelijk pijn/kramp en hoofdpijn. Hopelijk is dat een goed teken.

13. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Ik zit nu rond 9 dpo en heb wel.symptomen maar of dat zwangerschap is??
    Ik heb sinds 3dpo veel afscheiding gehad (crème achtig ), hoewel t nu een stuk minder weer is. Heel veel puistjes (maar kkan ook nog komen van de pilstop vorige maand), op 6dpo werd ik s nachts wakker van steekjes rechts onderin mijn buik en ook jeuk rond mijn navel. Hum wat nog meer? Veel dromen... Paar dagen geleden waren mijn man en ik s avonds gezellig in bed en hij vertelde mij dat ik van binnen zeer nauw was, hij kon er bijna niet in XD. Ook zijn er de laatste paar dagen standjes die niet meer lukken omdat ik t idee heb dat hij dan heel erg tegen mijn baarmoeder aan komt en dat voelt niet fijn.
    Dus tsja ik voel van alles maar het hoeft allemaal niks te betekenen...

14. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Poe dat kletsen kan ik ook niet bij houden hoor! Zit nu op 6 DPO en heb een beetje bruinige afscheiding. Dit had ik vorige cyclus op 7, 8 en 9 DPO en werd op 13 DPO ongesteld... Heb aardig wat krampjes en steekjes gevoeld van t weekend. Verder niks eigenlijk. Voel me niet erg zwanger zeg maar...

Voel me er wel rustiger in dan afgelopen cyclus. Ik lees niet meer alles mee hier, en ben er echt minder mee bezig... Las even een paar berichtjes terug, en dacht hebben die meiden dan zo veel was dat ze elke keer de was draaien :( toen viel het kwartje... hahaha :);)

het wachbankje zal al wel aardig wat voller zijn geworden, klussende meiden veel plezier gewenst :D

15. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Hier kom ik me ook weer even melden! Me temp is nu gestegen naar 36,9 hoogste tot nu toe in cyclus! Ben benieuwd hoe het nu verder gaat. Hoop natuurlijk dat ie hoog blijft! Als dat zo is waag ik 12 dpo al een testje denk ik!
    Voor de nieuwsgierigen naar het kaartje even de link.
    404768 Ovulation charts on FertilityFriend.com

16. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    pff, van mij mag deze ronde wel weer gauw voor bij zijn, voel me echt heel erg belabberd op dit moment. Lage buikpijn, maar niet echt dat ik de eierstokken locatie kan voelen. Net ook wat gekke 'plop' gevoel in mijn buik, maar het zijn niet m'n darmen.
    Hang hele tijd tegen misselijk aan.. ook opgeblazen gevoel in m'n onderbuik.
    Herkend iemand dit voor tijdens of vlak voor ovulatie? Ik heb dit vorige maand niet gehad.

17. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Aiseria: Gisteren had ik ook lage buikpijn, dat zeurderige gevoel net alsof je ongesteld bent. Vandaag kreeg ik pas last van mijn eierstok haha. Misschien komt het morgen nog?

18. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik ben benieuwd, ik had hier vorige maand niet op deze manier last van. Gisteren begin mijn buik al wat te zeuren, maar toen heel mild, dat is het nu niet meer.
    Oh, ik kreeg net een soort mini steekje links in m'n onderbuik :( Toch wel even wennen dit na ruim 9 jaar op de pil, snap niks van mijn lijf haha.

19. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bah gebruik ovulatie testjes om mijn ei te spotten.. maar nu had ik gisteren een heel vaag streepje.. vandaag gehoopt op iets donkerder maar nu is die echt helemaal wit.. snap der niks van.. volgens app morgen eisprong
    Zit nu op cd12 in cyclus van 26 dagen.

20. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Zou het niet kunnen dat je een iets kortere lf hebt dan 14 dagen? ik zou nog blijven testen en dan kijken of er misschien weer een streepje komt, al kan ondertussen veel klussen vast geen kwaad ;)

Deel Deze Pagina