NOD lijst 16 t/m 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Snne, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Oepsss... ik kon me vanochtend niet meer bedwingen... 8 dpo en ik heb getest. Zag een supertuur maar kreeg visite dus gauw ding weggelegd. Toen visite de deur uit was ging ik nog even kijken en zag ik wel vaag een lijntje. Heb er water in gedruppelt want hij was ook wat gelig. Ik meen toch nog steeds een super tuur te zien. Wat denken jullie? Ben natuurlijk weer veel te vroeg haha... maar had gisteren ineens zo'n gevoel dat ik zwanger ben. Voel me hetzelfde als met de vorige zwangerschap..

2. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Oops haha
    Met de beste wil van de wereld kan ik er helaas niks in zien. Kun je hem in het negatief zetten? Dan wil ik nog wel even turen voor je😉

3. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Bij deze.. :p

Bijgevoegde bestanden:

4. Liefebeess

Liefebeess Actief lid

11 aug 2014
    133
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook op het wachtbankje! :D

Deze maand nog niet echt gelet op eisprong, ik ben gewoon uitgegaan van de data in een app. Maar naar mijn gevoel een vroege eisprong gehad.

Nod is de 21ste.

Nu wel erg last van onderrugpijn :( Voelt niet echt fijn, kan ook niet echt lekker zitten. Fijn om dus ook een zittend beroep te hebben!

@Snne. Helaas ook ik kan niks zien.

5. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    @Snne, sorry maar ik zie echt helemaal niks. Maar je hebt ook wel heel veel te vroeg getest ;)

6. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Haha ja i know. Toch denk ik in het echt wel een streepje te zien. Nouja we wachten maar weer "rustig" af.. haha tot morgenochtend ofzo ;)

7. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Als je nou dapper tot overmorgen ochtend wacht ;) dan is de kans groter dat je tenminste iets ziet.

8. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben denk ik niet zo dapper... :p haha

9. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

@Snne: Sorry, ik zie helaas ook niks.

10. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ik zie ook echt niks. Zou ook tot minimaal 11 of 12 dpo wachten, maar wachten duurt lang!!!

11. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    ik zit geloof ik aan de knippertest (ipv tuurtest ;)).
    Zaterdag smiley (cb digital), gister neg, vanochtend smiley.
    Rest van mijn lijf lijkt wel richting ei te gaan, dus we houden het maar even gezellig....

Spannend zeg dat wachten voor de rest hier!

12. Februaridame

8 aug 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dag, ik ben nieuw, maar sluit me aan! Jongens, wat is dit elke keer spannend!!

NOD 19 augustus, derde ronde, tweede kindje

13. Liefebeess

Liefebeess Actief lid

11 aug 2014
    133
    2
    18
    NULL
    NULL
    Februaridame. Dat vind ik nou ook! Pff :D Hoe oud is je eerste kindje?

14. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jullie mogen mij van de lijst afhalen. Helaas sla ik een ronde over. Ik ovuleer nu dus zal ongesteld zijn op de bruiloft. Daarom ga ik aan de provera en dan daarna de medische molen in. Helaas. Ben er best een beetje verdrietig over want had graag nog een kans gehad op de normale manier. Maar helaas...

15. Liefebeess

Liefebeess Actief lid

11 aug 2014
    133
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Pitahaya Ah, nee toch :( Ik ben niet bekend met je verhaal, maar begrijp dat je al een tijdje bezig bent?

16. Februaridame

8 aug 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Liefebeess, de eerste is net 1 geworden. En hoewel het misschien ook best snel is, kan ik niet wachten tot nr2 onderweg is.

@Pitahaya: Sterkte, al ken je verhaal ook niet, dat klinkt allemaal niet prettig

17. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @brondy. Gewoon terugkomen hoor, vinden we echt gezellig :)
    @snne. Ik zie niks hoor, ook niet zo gek voor 8dpo :p Ik zou overmorgen nog eens testen. Ben benieuwd......
    @pitahaya. Wat ontzettend balen :x Hopelijk zijn jullie met een klein beetje hulp snel zwanger. En ik wens je een top-bruiloft toe!

Hier gister nog geklust maar nog niet op het wachtbankje, na morgen pas!

18. Dese

Dese Actief lid

15 jun 2014
    198
    1
    16
    Heel veel sterkte Pitahaya! Maar wel een hele fijne bruiloft toegewenst. Hopelijk gaat het in de MMM wel snel lukken voor jullie.

Ik mag ook van de lijst. Ei is geweest en heb niet kunnen klussen ivm zieke vriend. Sla dus een rondje over. Kan ik wel mooi een keer zien hoe m'n lichaam doet als ik echt niet zwanger kan zijn!

Veel succes allemaal verder. Hoop dat het een mooie roze lijst wordt voor jullie!

19. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Ik wil me graag melden hier. Ik weet niet precies hoe het werkt en of ik het hier juist neerzet, maar mijn vriend en ik hebben begin juli besloten ervoor te gaan :) (na heeeeeeeeeeeel lang zeuren van mij :D )

Mijn cyclus is niet helemaal zoals het hoort. Ik heb jarenlang de pil geslikt en sinds 2 jaar de nuvaring, maar ik ben nu 6 dagen te vroeg ongesteld geworden. (eerste baaldag dus) Het duurde ruim een dag en toen was het weer over. (normaal 2,5 à 3 dagen)

Zoals ik het op mijn appje heb bijgehouden zou ik 27-8 mijn NOD hebben.
    Dat is herberekend naar aanleiding van mijn te vroege menstruatie afgelopen keer.

Ik hoop jullie allemaal een beetje te leren kennen en te ondersteunen waar nodig :)

20. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Spannend Pippers, als je jouw leeftijd ook nog aangeeft, dan komt het straks goed in de lijst :)

Deel Deze Pagina