Nou, ik vind het in ieder geval prettig om er hier met mensen over te praten. Jullie begrijpen het in ieder geval. Ik wil deze maand ovutesten gaan doen. Ik hoor dat die van CB met smiletjes wel duidelijk zijn. Maar die zijn wel duur he? Ik moet gewoon weten wanneer ik ongesteld word ivm de bruiloft... Doen jullie ook ovutesten?
Ja ik doe ze ook! Ik heb dipsticks nu (maar wil die van de action kopen) en inderdaad een pak van CB met smileys. Maar die doe ik alleen als ik het zo goed als zeker weet. Waardoor je er eigenlijk 1/2 per maand gebruikt. En ik heb een pak van 20 stuks, dus kan voorlopig even vooruit. Bruiloft? Ga je trouwen? Leuk!!!
Ik heb de allereerste ronde niks gebruikt had zoiets van moet toch nog even ontpillen, de tweede, derde en vierde ronde ovulatietesten van Aanbiedingen -Zwanger & Kids en hiermee drie keer men ei goed gevonden en de derde keer dus ook zwanger ik temperatuur daarnaast ook.. Ik hoop zo dat het weer snel raak mag zijn, geen mooier gevoel dan het geluk van het zwanger zijn
Ik begin op dag 14 met testen, ik heb een positieve strip op dag 16, dus vermoedelijk mijn ei op dag 17. Heb zat testen dus op zich kan ik ook eerder testen maar vind dat weer zonde haha. Ik test overigens om 17.30 ongeveer. Snne blijf je in de pauze op je werkplek? Anders zou je in de pauze naar buiten kunnen gaan (met jas dus) en vooraf even naar het toilet. Ik geloof er overigen s niet in dat rond 12 uur testen t beste werkt, in die zin dat om 22.00 testen niet zou werken. Je test met een tussenpoos van 24 uur en ziet wel degelijk het verschil tussen verschillende testen lijkt mij, aangezien je nog minstens 12-24 uur hebt voor je eisprong. Of zie ik dat verkeerd? Verschilt het aantal uur na een ovulatietest per persoon of per test overigens? Pitahaya wat onwijs balen die lange cyclussen! Werkte teunisbloemolie niet of was dat alleen om te verlengen? Eerste ronde net geweest, waar komen de andere cyclussen vandaan in je onderschrift? Of net zoals hier partner aan de AC gezet? Dat kan ook nog natuurlijk En leuk, trouwen! wensje wat verdrietig dat het mis is gegaan. Ik ga duimen dat het snel weer raak is en blijft zitten!
@Meysje, geen idee of het verschilt.. Maar ik heb zelf ´s avonds om 22.00 nog nooit een positieve test gehad.. Ik test het best rond een uur of 11.00, geen idee waar dat van komt.. Die tijd hou ik dan ook maar aan haha.. Deze maand ga ik ze niet gebruiken, ff ronde blanco lijkt me ook wel ff fijn..
Jaaa, ik ga 28 augustus trouwen. Heb er enorm veel zin in. We hebben er al een jaar naar uit gekeken maar nu word het allemaal wel erg spannend. We vieren het best groot met mooie jurk enzo. Ik ben in oktober 2012 gestopt met de pil om eens te kijken hoe mijn cyclus zou zijn zonder pil. Nou, die bleek dus heel lang te worden dus ben blij dat ik gestopt ben. We hebben gewoon met condoom gevreeën in die tussentijd en wil nooit meer aan de pil ook. Maar nu dus inderdaad wel pas 2e ronde...
@ meysje hm neeh op mijn werk testen is echt geen optie helaas. Ik had de vorige ronde dus ook gewoom savonds om 22 uur een knal positieve ovulatietest dus ja ik weet ook niet precies waarom je nou om die tijden moet testen.. ik had toen overigens 3 dagen positieve test. Maar die van 22 uur was het donkerste. @pitahaya wat leuk zeg dat jullie bijna gaan trouwen!! Alvast heeeeel veel plezier!!!! Wij zouden ook graag willen trouwen zijn ook al verloofd.. ik zou alleen wel (bijna) alles erop en eraan willen hebben en dat kost gewoon veel geld. Daarom wachten wij nog even tot we echt goed wat gespaars hebben.
Hey meiden, ik mag ook weer op de lijst! Noa2013, 26 jaar, 2e ronde, nod ?? Mijn vorige cyclus was dus 21 dagen (eerste ronde na pilstop) en heb dus geen idee wanneer Nod is. Maar ik denk ergens in deze weken. Zat eraan te denken om misschien ovu testen te gaan gebruiken om te zien of ik uberhaupt eisprong heb. @ Pita, wat leuk dat je gaat trouwen!! Gefeliciteerd, spannend hoor!
Hoi! Ik wil ook graag op de lijst! Wij zijn bezig voor onze tweede spruit en we gaan ronde twee in. Eerste ronde best veel mee bezig geweest, testen etc. Wist toen ook de lengte van mijn cyclus niet. Ik ga nu voor 31 dagen. Mijn NOD is dan, hoe toepasselijk, op mijn verjaardag. Romy24, 27 jaar, tweede ronde, tweede kindje, NOD 18-08
Helaas vanmorgen ongesteld geworden dus ik mag ook door naar deze lijst. Wij gaan voor ons derde wondertje NOD 25 augustus, MamaM86, 27 jaar, 3e ronde, 3e kindje (3 maal is scheepsrecht???) Mijn cyclus is erg wisseld merk ik nu. Nadat mijn spiraal eruit is sinds januari dit jaar (in eerste instantie om te kijken of ik hierdoor beter in mijn vel zou gaan zitten, dus niet meteen aan de klus gegaan) had ik keurig na 28 dagen mijn cyclus. Helaas toen 2 keer na 32 dagen en nu zelfs na 34 dagen! Duurt onwijs lang zeg zo'n ronde... Wij gaan over anderhalve week heerlijk op vakantie naar Frankrijk, 10 dagen genieten van elkaar, de omgeving en het feit dat even niks moet! Wat een vooruitzicht Alleen 'moeten' we wel klussen in de tent hihi. Maar dat is voor een goed doel! Wat zijn er trouwens veel dames die een miskraam hebben gehad.. ik heb deze ook gehad tussen mijn twee kids in. Deze is dmv curretage weggehaald, was inderdaad erg naar om mee te maken.... Laten we ons best doen voor en roze lijst!!
Mag ik er ook bij, ben gisteren ongesteld geworden Deerne85 NOD 18 augustus, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje (zet mezelf gewoon lekker alsnog even op roze ) Ik ga dan gemakshalve even uit van 28 dagen hoor, en weet niet of hier veel ga kijken / reageren heb me behoorlijk gek gemaakt door ELK moment van de dag te kijken of er al nieuws was op de lijst waar ik vandaan kom Ik ga proberen om er deze ronde niet zo vreselijk veel mee bezig te zijn... maarja misschiem mislukt dat ook wel Succes meiden, dat het een roze lijst moge worden!! oooohhh wat klinkt 18 augustus ver weg zeg *neemt nog een hap shocola....*
Vandaag laatste dag menstruatie. Morgen misschien nog iets en dan aan de klus. Daar heb ik sowieso geen problemen mee haha. Ik heb et nu wat rustiger met werk, dus hoop wat beter te kunnen ontspannen over het algemeen. Ben steeds zo zenuwachtig!
Hallo dames Ik mag volgens mij ook weer op de lijst mijn nod is 18 augustus 2 de, ronde na mk 36 jaar eerste kindje.deerne85 we lopen volgens mij gelijk ben ook gister ongi geworden.tenminste daar ga ik van uit kan ook niet doorzetten wat ik natuurlijk stiekem hoop haha
Welkom nieuwe meiden! Hopelijk deze ronde meer geluk!! Hier de zwangerschapstest weer helemaal wit, dus we kunnen er officieel weer voor gaan! Ga vanaf CD 10 ovulatietesten gebruiken Edit.. Hm zie dat dat morgen al is ben benieuwd of men ei lang op zich gaat laten wachten deze ronde..
Ja die hoop had ik zelfs nog na de tweede keer rood afvegen maar ben nu echt flink ongesteld dus kan er echt niet meer omheen, balen he! Ik twijfel of ik deze maand eens ovutesten ga doen. Mn vriend is er toch niet die vind dat vast onzin maar het lijkt mij best interessant om mee te maken. Maandag twee weken terug had ik krampen, dus ik geloof dat ik mn ei echt wel heb gevoeld, wil deze ronde eens kijken of ik de dingen die ik voel kan matchen met testresultaten, dan ga ik ook zo'n tabel maken als ik voorbij zag komen in het vorige topic verder ga ik er NIET veel mee bezig zijn hoor Zijn Action testen oke voor als je gewoon eens wilt kijken? Gaat me namelijk niet zo zeer om op het juiste moment klussen want dat gaat m waarschijnlijk toch niet worden deze ronde.
Hoi meiden, ook ik kom mij melden hier. Vandaag ongesteld geworden na bruinverlies wat gister begon. Zie allemaal bekende namen voorbij komen. Hopelijk deze maand meer geluk! Na een half jaar stoppen met de pil, de vorige ronde er echt voor gegaan. Hebben in de juiste periode geklust, dankzij ovulatietesten. Precies 2 weken na positieve test ongesteld geworden. Was in het vorige half jaar, zonder ovulatietesten, in de veronderstelling dat m'n eisprong eerder was. Scheelde ongeveer 4 dagen. M'n cyclus wordt helaas steeds langer. Daar baal ik erg van. Slik sinds 3 maanden Vitaal zwanger van het Kruidvat. Daar stop ik nu mee. Wellicht zorgt dat voor een langere cyclus. Verwacht m'n NOD de 26ste. Over ongeveer 3 weken weet ik het precies. Heel veel succes allemaal! Hoop voor iedereen op een zwangerschap. Hoe heerlijk zou dat zijn, volgend jaar de hele zomer verlof Dese, 28 jaar, ronde 2, eerste kindje
Ik kan je zeker adviseren om ovulatietesten te gaan doen. Mij heeft het echt inzicht gegeven. Voor de testen ging ik er vanuit dat mijn ovulatie 4 dagen eerder was. Dit keer ben ik precies 2 weken en 1 dag na m'n positieve test ongesteld geworden. Hierdoor weet ik dat m'n ei 24 uur later gesprongen is en ook dat m'n LF 14 dagen is. Geeft mij duidelijkheid en een zekerder gevoel.
Ik heb gisteren ook ovulatietesten gekocht. Ben benieuwd! En heb maca poeder gekocht. Schijnt te helpen om menstruatie korter te maken dus ik ben benieuwd!
Ik heb heel veel aan de mama app misschien kun je ook daar kijken. Nu is het gestopt de bloedingkje dus het word heel spannend hier Action testen zijn perfect hoor ik heb zwanger en kids maar puur omdat je die kan dopen in urine .ik vind altijd er over heen plassen zo n gedoe haha
Hallo allemaal, ik kom me hier melden! Ben vandaag ongesteld geworden voor het eerst na mijn derde miskraam. Cyclus van 34 dagen dus dan mag ik niet mopperen vind ik. Nu heeft er iemand voor mij gependeld dat ik in augustus zwanger zou worden dus ik ga er weer vol goede moed in! Adriana, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje, nod rond 26/8 Mijn nod weet ik niet precies want ik doe geen testen/tempen meer. Maar op zich is 26/8 wel een speciale datum voor mij dus ik leef graag daar naartoe. Om al meteen even te reageren op de dame boven mij: je kan action testen ook dopen in een bakje opgevangen urine. Maar ik vind ze nooit echt een goede knaller geven dus daarom zou ik ze niet gebruiken. Zwanger en kids ovutesten geen ervaring mee, de zwangerschapstesten wel en ze geven een duidelijke indroogstreep terwijl ik nu echt ongi ben! Ik moet er wel bij zeggen dat het na afleestijd was. De rest lees ik morgen bij, welterusten!