Mijn eerste is nu 16 maanden, maar ik kan me goed inleven dat je een 2e wilt Ik wou het toen ook al hoor haha! @ Pippers. Spannend!!!! Ik ook ( na heel lang zeuren hihi) begonnen
Ja vind ik ook! (Hij vindt overigens dat ik heel lang zeur, maar we zijn pas 2 jaar bij elkaar hoor )
Neehoor, we zijn nog helemaal niet lang bezig. Dit is de tweede ronde (die we nu dus gaan overslaan) maar de diagnose PCOS was vorig jaar al gesteld (toen we nog geen kinderwens hadden) en toen was al duidelijk dat we weinig kans maken zonder hulp. Maar toch hé.... Je wil het toch proberen. Heb je zo'n lange cyclus en dan word je precies ongesteld op je bruiloft. Hoe krijg ik het voor elkaar he? Grrrr! Wat zouden jullie doen? gewoon ongesteld op de bruiloft zijn of ook primolut slikken?
Hoi! Ik lees ook mee.. Nod is 17 aug.. Dit is onze derde ronde voor een tweede kindje. Maar dit is de eerste ronde dat ik denk dat het zo zou kunnen zijn. Moet ik niet doen natuurlijk.. Dan valt t alleen maar tegen.. Ik duim voor iedereen hier!
Hoi Zonnige, wat voor symptomen heb je als ik vragen mag? Ik zit al met een soort van asociaal lange innesteling in mijn hoofd met mijn zeer kortstondige bloeding. Allemaal spannend, ben wel blij dat ik me heb aangemeld, dan heb ik een soort van klankbord
Ik weet niet precies of dit ook je cyclus van de leg brengt....? Ik denk niet dat ik het uit zou stellen, maar ja wie weet denk ik er wel anders over als ik zou trouwen
Haha heb helemaal niet hoeven zeuren bij vriend, had 'alleen maar' een miskraam nodig. Het ging ook van 'ik wacht nog liever een paar jaar' naar 'ben je al zwanger?' hahaha. Had ook een nexplanon genomen met het idee van 'nou na 3 jaar moet dat ding er toch weer uit en dan vind ik het wel een mooie tijd'.
Ik voel me eigenlijk gewoon niet fit daar komt t op neer! Moe, last van mn darmen en menstruatiepijn. Borsten nog geen last van.. Dus eigenlijk kan het ook net zo goed mijn dat ik gewoon tegen ziek zijn aanhang! Vind t maar spannend.. Ik ga denk ik vrijdag of zaterdag een testje wagen
@Pippers, wat leuk ongeveer van mijn leeftijd en ook 1ste kindje ik ben net 2 weken geleden 27 geworden. Bij ons is het ook heel snel gegaan, want vl en ik zijn nog maar 1,5 jaar samen. Maar we willen het allebei heel graag en gaan over 6,5 weekjes trouwen
@Aiseria, oh dat is inderdaad bijna hetzelfde schuitje Ik was al helemaal gelukkig dat het zeuren eindelijk effect had Dat trouwen zal nog wel even duren denk ik, tenzij ik hem een vakkundige trap in zijn knieholte geef.
Haha, misschien kan je heel goed mikken Ach, mij ging het om een kindje niet eens om het trouwen dat had mijn vl zelf bedacht haha.
Ik hoop vooral dat híj heel goed kan mikken Ik moet wel zeggen dat ik een hele hoop hormonale ongemakken heb nu... Vooral veel puistjes, veel ongi krampen en een opgeblazen onderbuik.
Gelukkig niet de enige! Denk bij al die klachten: zou het? Maar ben dan weer bang voor teleurstelling. . Ik word volgende week 28 en ook voor mij eerste kindje! Leuk nog wat leeftijdgenoten! In juni wel een mk gehad helaas dus ben nu vreselijk onzeker over alles wat ik voel... Ik zou al willen testen maar weet dat ik het nog niet moet doen Gewoon een k*tdag, hoor net dat mn overbuurvrouw zwanger is en begin februari uitgerekend. Was ook mijn uitgerekende ternijn en ga nu van dichtbij zien hoe het had moeten zijn. .
Echt balen is dat joyce, dat je dan van zo dichtbij moet meemaken wat jou niet gegund was ik weet precies hoe je je voelt. Ik ben er ook veel mee bezig de laatste dagen. Ik heb dan ook wel drie miskramen gehad. Toch blijft het moeilijk. Sterkte!
Oh wat balen Joyce! Sterkte nog met het verlies, het lijkt me afschuwelijk. Ik ben bezig met een boek te schrijven over mijn eerdere allergie voor kinderen (ongelofelijk maar waar) en het tegenwoordig jaloerse gevoel wat ik ervaar als ik hoor dat andere mensen zwanger zijn. Natuurlijk ben ik ook heel blij voor ze, maar ik ben bang dat de jaloezie alleen maar erger wordt nu we er zelf voor gaan. Heb je nog meer symptomen?
Joyce: Dat is wel rot inderdaad. Mijn tante is nu ook zwanger, uitgerekend op mijn uitgerekende datum. Sterkte meid! Pippers: Haha allergie voor kinderen, daar herken ik mezelf ook wel in. Had altijd een hekel aan kinderen, maar ineens ging er een knop om. Heel erg raar. Ben benieuwd naar het boek!