NOD lijst 16 t/m 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Snne, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Mijn naam mag voor deze ronde in het rood, en volgende ronde in het groen. Ik ben ongesteld geworden. Man... Ik ben er kapot van! Zo worden we nooit zwanger natuurlijk!

2. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Vind ik ook wel, maar als voor mezelf zondag kan, kan vrijdag ook wel ;)

Vandaar dat ik het op dinsdag hou en dan is zondag het allervroegst wat ik van mezelf mag testen....

Daarvoor heeft toch geen enkele zin....

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Ohw balen :x hopelijk mag je daarna snel op roze.
    Succes en sterkte

4. Waaghals

Waaghals Actief lid

20 okt 2012
    250
    0
    0
    Verpleegkundige
    Woerden
    Snne gefeliciteerd!zie heel licht 2 e streepje!
    Zijn er nog meiden die aankomend weekend nod hebben en kwaaltjes?

5. aapje91

aapje91 Lid

10 sep 2013
    38
    0
    0
    NULL
    Almere
    Als het allemaal lukt zou ik ook heel graag 3 kindjes willen, mijn vriend schommelt nog een beetje tussen de 2 en 3 haha!

6. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ik heb maandag NOD maar begin al wel kwaaltjes te hebben al aantal dagen last van zeurende rug en buikpijn lijkt wel of ik al 3 dagen 1 dag voor ongesteld zit zegmaar. En savonds doet litteken keizersnede wat zeer!
    Aantal keer paar steekjes in borst gevoeld en wanneer m'n dochtertje drinkt doet het een klein beetje pijn!

7. aapje91

aapje91 Lid

10 sep 2013
    38
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ik heb zondag mijn NOD, de afgelopen dagen heb ik behoorlijke rugpijn in mijn onderrug! Steekjes/krampjes in mijn onderbuik en gevoelige borsten. Ook zijn mijn darmen een beetje van slag heb ik het idee! Misschien dat ik vandaag die testen bij de kruidvat haal, 2 voor 5 ofzo? Ik lees bij heel veel dames dat ze 3/4dagen voor hun NOD testen dus misschien waag ik het erop morgen ochtend...en anders heb ik er nog 1 voor zondag.

8. aapje91

aapje91 Lid

10 sep 2013
    38
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ik zie dat jouw NOD ook de 17e is waaghals,
    heb jij al kwaaltjes? En heb je al getest?

9. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    @Snne, ik zie het nog niet maar ik duim voor een oplopende test :)

Wij gaan voor twee kinderen en dan vind ik het zeker weten genoeg, voor zolang als ik mij kan herinneren zeg ik al minimaal en maximaal twee kinderen. En ik hoop natuurlijk dat het ons gegund mag zijn om twee kinderen te kunnen krijgen.
    Ik ben wel van plan om een paar jaar tussen de kinderen te hebben, zodat ik alles lekker weer op orde kan hebben en kan genieten van mijn kindje voordat we aan een tweede beginnen.
    Waarschijnlijk gaat dit al heftig genoeg zijn naast mijn baan en twee hobbies ;) (40u werken, eigen paard en een cattery)

10. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Mijn NOD is maandag, ga dan ook pas proberen te testen! Vind het leuk om wakker te worden met mijn mannen en mezelf miss wel een verjaardagscadeau te kunnen geven ;)

Ik heb een raar gevoel in me onderbuik. Kan het gevoel t beste beschrijven als kriebels en wat druk.. Niet echt krampjes. Verder voelde ik vorige ronde een hoop, nu weinig. Dus hoop dat dat positief is. Spannend!!

11. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Goedemorgen dames, heb niet alles meegekregen nog een beetje te suf voor, net wakker :D

Maar ik zag iig een test van Snne en ik zie een streepje hoor, heel licht maar hij staat er.. Is het streepje roze? Dat kan ik niet zien..

En op de vraag hoeveel kinderen; nou ik ben al blij als 1 mag lukken en geloof niet dat ik het nog een keer trek om daarna weer zolang bezig te zijn.. Maar wie weet denken we daar dan heel anders over! Ik wilde altijd 4 of 5, ik hou van grote gezinnen :D

12. Mandy3

Mandy3 Fanatiek lid

27 dec 2013
    3.658
    0
    36
    NULL
    Spannend meis!! Voorzichtig gefeliciteerd!

13. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Papillons wat ontzettend balen.. Snap dat je er kapot van bent maar hopelijk gaat de mmm je snel de zo gewilde positieve test brengen! Dikke knuffel voor nu!
    Snne: op de bewerkte foto zie ik heel licht een streepje, de andere helaas niet. Spannend! Wanneer ga je nog eens testen, hopelijk dan een nog dikker streepje.
    Mijn nod is zondag en gisteren met mijn man besloten om vrijdag toch een test te wagen gezien de klachten die ik heb. Weten dat de test nog vals negatief zou kunnen aangeven maar die kans is dan nog 'maar' 16%. Handige site: Pregnancy Test Results for 12 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy
    Geeft per dag dpo aan hoe veel % positief en negatief testte, bij zwangeren uiteraard!

Gisteren hebben een collega en een vriendin die beide van de mk weten, afzonderlijk van elkaar gezegd: ik denk dat je zwanger bent. Allebei hadden ze andere argumenten hiervoor maar vond het toch apart.. Ze weten van de situatie en willen absoluut geen valse hoop geven. Doen ze natuurlijk toch wel een beetje maar de intentie is goed ;)
    Klachten blijven hier hetzelfde: onrustige, opgeblazen buik, steekjes en krampjes richting mijn lies, puisten, af en toe misselijk en nu ook weer erg droge ogen. Contactlenzen zitten niet lekker en dat was de vorige keer waardoor ik dacht: zou ik zwanger zijn?
    Probeer me nog steeds voor te houden dat er voor alles ook een andere reden kan zijn. Ik zit inmiddels op dag 52 na mijn mk, geen menstruatie tussendoor maar wel op de 3e dan de positieve ovulatietest. Wie weet wat er van binnen allemaal bezig is.
    Daarbij durf ik gewoon bijna niet te zeggen: ik denk dat ik zwanger ben.. Want als het niet zo is voel ik me zo stom.. herkenbaar?:)

14. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Hier ook, maar denk dat ik wacht tot volgend weekend.
    Laatste cyclus was ook ineens 4 dagen langer :$

15. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Hello ladies,

Pff het wachtbankje ben ik al zat, gelukkig veel gewerkt en ben ik dan toch 'al' 5 DPO.. Moet zoo vaak plassen.. En echt wel een beetje een zwaar gevoel in men onderbuik. :) en heb maagzuur.. Verder nergens last van maar maagzuur heb ik echt nooit.. Verder heb ik nergens last van dus ga er ook niet vanuit dat het is van een evt zwangerschap maar het valt wel op.. Nog 5 dagen dan ga ik testen.. Teste men bij men MA op 10 DPO al positief dus ben benieuwd

@ Joyce ik duim voor je dat het raak is, ik had dat gevoel ook toen ik zwanger was.. Ik durfde het alleen niet echt uitte spreken tot ik positief testte en toen had ik zoiets van zie je wel ik voelde het wel goed..!

@ Snne wat spannend..!! Ik zie hem!!

@ hoeveel kinderen.. VL. En ik willen er op dit moment graag drie kindjes, maar zou nu al blij zijn met 1 goede zwangerschap :D

16. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    @Snne, spannend! Ik zie hem ook niet, maar ik ben scheel als ik net wakker ben, dus ik zal eind van de middag nog eens kijken. :D Maar ik kan me niet voorstellen dat je het hier neer zou zetten als je er zelf aan twijfelt, dus GEFELICITEEERD!!!

@Joyce, zo herkenbaar, ik denk nu ook al 1,5 week dat ik het ben, maar ik ga ook echt niets uitspreken of verder over nadenken, want dan voel ik me ook zo'n naïef rund.

@Papillons, das ruk! Sterkte de aankomende dagen... :(

@aapje91, klinkt ook als mijn kwaaltjes, geen gevoelige borsten trouwens, maar mijn darmen zijn behoorlijk van slag, allemaal rare geluidjes komen eruit, ook continu lage rugpijn (maar dat heb ik vaker) Krampjes in mijn onderbuik en een opgeblazen gevoel.
    Wanneer ga je testen?

@aiseria, ik zie dat we een hobby delen, paarden :cool:

17. aapje91

aapje91 Lid

10 sep 2013
    38
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ik heb net bij de kruidvat een test gehaald, die van 2 voor 5.
    Ik heb er meteen 1 gedaan! Als ik de test een beetje scheef hou zie ik echt een ini mini dun en licht streepje!
    Maar ik neem aan dat je dat altijd ziet bij een test?
    Of zie je bij 100% negatief ook geen 'streepje' waar het streepje zou moeten zitten als het positief is?

Ik weet dat ik veelste vroeg getest heb en bewaar mijn 2e netjes tot mijn NOD, dat is zondag, ik ben benieuwd ^^.

Ps: ze zeggen dat katten wel eens aanvoelen wanneer je zwanger bent toch? De mijne ligt al maanden niet meer op onze benen/buik en bij het typen van dit bericht ploft meneer ineens op me buik neer! Hahaha, zal wel pure toeval zijn =P

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @joyce. Ik had dat gevoel ook hoor, ik deed op 12dpo een testje met het idee van:'nu even positief testen om ml te laten zien dat ik mijn gevoel juist is' en jahoor zwanger:) Maar het geeft natuurlijk geen garantie.

@hoeveel kindjes. Wij hebben nu een geweldig zoontje. Daar hebben we naar ons idee al heeeeeeel erg lang over gedaan (10 maanden) en nu zitten we ook alweer in ronde 9. Ik merk dat de motivatie voor een tweede toch minder is. Vlgd week naar de gyn, uitslag bespreken van een uitgebreid bloedonderzoek ivm de miskramen. Ligt eraan wat daaruit komt maar ik denk dat het sowieso geen mmm voor ons gaat worden. Dan blijft het bij 1. Klinkt bizar ;)

19. aapje91

aapje91 Lid

10 sep 2013
    38
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ik heb toevallig net een test gedaan hihi!
    Maar er is zo goed als niets op te zien helaas!

Wanneer ga jij testen?

20. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Normaal gesproken staat er echt geen streepje :)

Ik zou sowieso even wachten tot zondag.

Wat het kattenverhaal betreft, dit hoorde ik dus vorige week van de beste vriend van vl.
    Ik zei tegen vl 'Hij komt wel heel vaak bij mij hè de laatste week..'
    En normaal gesproken taalt ie niet naar me, want het is een papa's kindje en ook oorspronkelijk van vl.

Toen zei vriend van vl: Nou dan ben je zwanger.

Hahaha, als dat toch zo zou zijn, gooi ik die testen de deur uit

Deel Deze Pagina