Ja de Z&K zwangerschapstesten (de dipsticks) zijn echt waardeloos, daar plas ik overal een streepje op.. De ovulatietesten vind ik wel fijn! Met Action miste ik mijn knaller vaak, maar met Z&K niet..
Ik kom me ook weer melden. Mijn nod is waarschijnlijk 22 augustus. Ik87, 26 jaar, ronde 18 (maand 22), 1e kindje
♥ NOD-Lijst 16 t/m 31 Augustus 2014♥ 16 AugustusMama, 29 jaar, ronde 16 (ronde 6 na mk), 2e kindje MissCandy, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Kiwi1405, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje. 17 Snne, 25 jaar, 2e ronde na mk, 2e kindje Chats, 30 jaar, 1ste ronde, 1e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 4 na BBZ, 1e kindje Twinty 26 jaar, ronde 2, 2e kindje 18 Romy24, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Deerne85, 29 jaar, 2e ronde, 2e kindje Angel02, 36 jaar, 2e ronde na mk, 1e kindje 19 20 Nibble, 24 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje 21 Meysje, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje 22 Ik87, 26 jaar, ronde 18 (maand 22), 1e kindje 23 24 25 MamaM86, 27 jaar, 3e ronde, 3e kindje 26 Dese, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Adriana, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje 27 Pitahaya, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 28 29 30 31 Datumloos Wensje88, 26 jaar, 1e kindje, 1e ronde na MA Noa2013, 26 jaar, 2e ronde Totaal: 19 ♥Zwanger♥, Ongesteld, MMM (1), Twijfeltest, Negatieve test. WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. ; NIET kopiëren, dat werkt niet!
Ik heb toch weer de gynaecoloog gebeld. Ik wil weten of ik nog steeds pcos heb. Ik hoop dat ze een echo wil maken. Maar mijn menstruaties zijn zo enorm lang steeds! Hierdoor hebben we veel minder kansen dan andere stelletjes... Maar wat zullen ze verder nog kunnen doen in het ziekenhuis? ik ben bang van niets... Wil namelijk ook nog niet echt de medische molen in.
Wat zie ik alweer veel bekenden hier. @wensje88. Wat erg van je miskraam weeral een vlindertje in de feb 2015 lijst (ik was er ook een van) Goed dat jullie er meteen weer voor gaan, hopelijk herpakt je cyclus zich netjes. @silverwings. Ik ga nu alleen nog maar van het positieve uit als het echt een duidelijke streep is binnen het half uur. Daarna moet ik de test weggooien maar dat is zo moeilijk hahaha. Ik heb er nog 11 liggen en ga echt geen nieuwe meer kopen voordat deze op zijn. Heb er al te veel geld ingestoken het afgelopen jaar
Ik ook en ik heb geen testen meer in huis.. En jullie gaan er uiteraard voor zorgen dat ik die ook voor NOD niet in huis haal
Ik mag ook weer op de nieuwe lijst, vandaag ongesteld geworden. Aiseria (Manon), 27jaar, ronde 2, 1ste kindje, NOD 24 augustus. Ik zit er ook aan te denken om ovulatietesten te kopen, gewoon om te zien of ik wel echt ovuleer zo na de pil. Welke zijn prijs/kwaliteit het beste te doen, ik heb ook geen zin hele dure te gebruiken
Heej, jij ook 2e ronde en 1e kindje. Spannend he? We gaan dus gelijk op! Wel netjes dat jij een cyclus van 32 dagen hebt gehad na het stoppen met de pil. Ik hoop dat je volgende cycus ook lekker kort blijft. We gaan dus met z'n allen aan de ovulatietesten, hihi!
Die van Zwanger en Kids, de dipsticks kan ik je aanraden! Die vind ik persoonlijk duidelijk en niet rete duur zeg maar..
Ik heb Via Ebay ovulatie testen gekocht van klackstar. Voldoende voor de komende anderhalf jaar voor twee tientjes. Werken als een trein. Volledig blanco en rond mijn ei knalstrepen
@lijntje. Welkom hier @meysje. Klackstar? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord. Is niet duur iig Mss dat ik toch maar weer aan de ovutesten ga. Toch wel fijn een beetje duidelijkheid in je cyclus.
@Pitahaya, ik vind het inderdaad erg spannend. Ik wil ook wel graag weten of ik na zoveel jaren aan de pil wel echt een eisprong heb en of de symptomen die ik de eerste cyclus had ook echt aansluiten bij de eisprong. Daar ben ik nieuwsgierig naar. @Silverwings, bedankt voor de tip. @Meysje, ik koop veel via eBay maar nog nooit gedacht om ovu testen via daar te kopen, goede tip dat maakt het inderdaad wel stukken goedkoper. Edit: ideaal! Ik heb net 100 tests gekocht voor 13,80. Ik kon zelf kiezen welke mix tussen ovu en zwangerschaps tests. Dus 80-20 gekozen gewoon als berichtje aan de bestelling toegevoegd. Het komt uit Engeland, dus hoef hopelijk niet eens lang te wachten. Waarschijnlijk wel te laat voor de eerstvolgende ei, maar wie weet haha, kan altijd nog snel een paar testjes ergens halen.
Ik had ze met 4 dagen binnen Dat maakt het testen ook leuk. Nou weet ik ook zonder testen mijn ei te vinden want blijkbaar is die steeds op dezelfde dag maar toch fijn om t zeker te weten hihi
Ik hoop dat ik ze ook zo snel binnen heb, nog een goede 12 dagen voordat ik dan wel wil beginnen met testen om een patroon te vinden en echt mijn ei te bepalen
Ik vind deze dagen helemaal rottig hoor. Dat wachten op de eisprong... En die kan bij mij ook nog eens erg lang duren... Bleghhhh!
@melliemuis. Hoihoi! Balen zeg dat je toch nog ongi bent geworden. Nu gaan we voor roze he Hmm erg verleidelijk die goedkope testen..... Wat zal ik doen.....
Hallo allemaal Ook ik mag me weer bij dut lijstje komen voegen. Wilt iemand mij erbij zetten? Mijn NOD verwacht ik op 22 augustus Appelboompje, 30 jaar, ronde 9, 1e kindje Komende weken zal ik waarschijnlijk wat minder actief kunnen zijn, we hebben een 'logee' dus lastig mijn momentjes te hebben. Maar daarna kom ik weer volop mee kletsen hoor