Owwwww dommel! Hihi Het is ook zooooo lastig, zeker als er al mooie testjes voorbij komen. Ik wil ook! Nog 6 nachtjes slapen.........
Dorri, ja bij mijn zoontje geen last gehad van borsten. (Bijna de hele zwangerschap niet, tenminste ik kan het me niet herinneren) . Ik had hij die zwangerschap ook helemaal geen kwaaltjes, tot 6,5 week, toen heb ik dagelijks moeten spugen tot 17 weken... Dus geen pijn hebben in borsten kan wel tijdens de zwangerschap!
Rn kwaaltjes.. Voor m'n miskraam had ik wel onwijs zere borsten.. Vriendje mocht er niet eens naar kijkenn
Poeh kon dat maar.. Ik heb ook een kort lontje, word naar van mezelf.. Loop hier als de allergrootste kenau van de hele wereld rond, haha.. Ik ga ff was opvouwen, misschien helpt het
Tjee mandy dat is wel heel lang ja... Hopelijk dan snel wel de menstruatie en dan kan je je cyclus weer gaan volgen! Sterkte ermee!
Ja ik sta op de lijst, zie alleen dat ik mijn leeftijd vergeten ben (bloos) ik ben nog 1 maand 31. @joyce: ik zie hem vrij duidelijk hoor, ben benieuwd naar een nieuwe test de aankomende dagen. @tumtummetje: vind hem ook vrij duidelijk gefeliciteerd. @symptomen: ik heb ook hele zwangerschap niks aan mijn borsten gehad, zelfs geen mm gegroeid (snik, snik). Voor positieve test alleen last van duizeligheid en vroeg wakker. Eigenlijk ook na positieve test niet echt symptomen gehad. Ben nieuwsgierig of het bij een tweede anders is
Hihi jaaa Dommel! "Kijk daar heb je Semafoor, met zijn vriendje Dohoommel!" Alle mooie teststreepjes: Gefeliciteerd!! Jullie geven hopelijk de aanzet voor een mooie roze lijst! @Duqi: weet je zeker dat je pas 7dpo bent? Dit is wel een duidelijke test ! Hier ben ik op het wachtbankje gaan zitten. Dinsdag positieve ovulatietest gehad en afgelopen nacht (was aan het werk) volgens mij mijn ovulatie gevoeld. Spannend!
Wow hij is wel heeeeel duidelijk voor 7 dpo!?! Weet je zeker 7 dpo? Voorzichtig gefeliciteerd, nog zover voor nod
Adriana: dat is wel heel apart, ik droomde vannacht dat ik ook beviel van een tweeling, maar dan beide jongens. En ik deed alles verkeerd, maar bleef ze constant in de gaten houden en niemand mocht in de buurt komen. Het leek zo echt! Heeeel raar.
Dank jullie we'll . Ik had ook gedroomd dat ik had een tweeling. , ik ben zelf een tweeling, ik vondt het ook een raare droom !