Mandy3, Heb er gelukkig wel om geslapen. Werd net wakker door dochter, en meteen weer honger. Dus we gaan zo lekker ontbijten.
Wow duqi het blijft amazing zo'n duidelijke test, maar hij is al donkerder! Super!!! Voor de dames op rood, balen!!!
Balen dames op rood! Succes in de volgende ronde, hopelijk snel op roze.. Jeetje duqi, dat is echt een mooie duidelijke test! Gefeliciteerd, ziet er goed uit.. Hopelijk een mooi plakbeebje (of beebjes )
Dank jullie we'll , ik hoop echt dat het blijft plakken . Ik krijg alleen de kriebels als jullie zeggen van babys ahhahahahha
Yes hij wordt echt donkerder ter vergelijking die van 10 dpo er naast gelegd. Die van jou is echt donker zeg op 7 dpo Duqi!! Spannend! Jij ook gefeliciteerd! Duimen op een mooie plakbeeb voor iedereen
Goede morgen, Gefeliciteerd voor de positieve testen, dikke duim en succes! Grappig om te lezen dat er zoveel mensen dromen over tweelingen! Toevallig dat ik er gister met mijn man over had! Bij mij in de familie hebben we er namelijk heel veel, mijn overgrootoma heeft 4 tweelingen gekregen van mijn moeders kant, mijn neef heeft een tweling van mijn moeders kant, en mijn overgrootoma van mijn vaders kant heeft 1 tweeling gekregen. ik moet zeggen dat ik erg blij was dat ik bij mijn eerste te horen kreeg dat het er maar eentje was. Maar heb natuurlijk wel een verhoogde kans op een tweeling.