NOD lijst 16 t/m 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Snne, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Jaa hij is inderdaad iets duidelijker! Hopelijk word hij nog duidelijker!!

Hmm mijn man is er 1 van een tweeling, gelukkig komt het in mijn familie niet voor. ;)

2. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik ben eigenlijk wel blij dat het zowel in mijn familie als in die van vl niet voorkomt, een tweeling is mij eigenlijk een beetje te gek haha.

@duqi, zeker weten dat die indicator test iets gaat zeggen als je nu al zo'n dikke streep hebt :)
    @Snne, nu zie ik de streep ook! Heel duidelijke opgelopen nu, wat super! Nog een paar dagen verder en je hebt ook een knaltest :) Ga je op nod eentje met indicator doen?

@Wachtbankje.. ik begin ongeduldig te worden :p 10 dagen wachten duurt me veel te lang haha.

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Onee, al twee dames op rood en de lijst is officieel nog niet eens begonnen :x succes volgende ronde dames!

Vannacht weer gek gedroomd (niet over zwangerschap dit keer). Ik droomde dat mijn oma op vakantie ging en we waren nog even de laatste dingetjes aan het schonmaken. Kwam opeens doodleuk mijn opa aangelopen (die al tien jaar dood is) :$ en het was allemaal zo echt. Ik vroeg of ik hem een kus mocht geven. Ik kreeg er zo'n warm gevoel van, ook nu ik eraan terug denk. Bizar!

4. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ik ben stout geweest, ik heb getest! Ik heb een licht (maar roze en even breed) lijntje.. Nu wil ik hem wel showen, maar als ik er een foto van maak met mijn mobiel wordt het zo wazig.. Hoe doen jullie dat? :/

5. smood

smood Actief lid

1 jun 2014
    190
    0
    16
    Ik heb dan geen droom om te beschrijven of een test om te laten zien.
    maar wil zo graag wat kwijt, want ik kan met niemand wat delen en ik moet echt even van me af schrijven.
    hopelijk vinden jullie dat niet erg, anders moeten jullie dat zeggen.

ik sta momenteel zo onder de spanning en stress. Door een voorval.
    Het liefst ben ik ook niet alleen, maar er zijn geen mensen waar ik op terug kan vallen. Die bij mij komen, erg moeilijk.
    ik doe mijn best probeer me rustig te houden ik slik geen rustgevers of slaapmiddelen. (Ik zit nu een jaar zonder, daarvoor altijd zware medicatie gehad)
    Maar dat is erg moeilijk want de dagen duren lang.
    maar ik heb er alles voor over om een zo gezond mogelijk lichaam te hebben voor n beebje.
    Vanmiddag ga ik wel even op pad, zodat ik eruit ben.
    Maar daar heb ik ook spanning van.
    ja lieve mensen buiten het klussen voor een beebje gaat het leven niet over rozen.
    mijn excuus voor mn ego-bericht, maar moest het kwijt.

6. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Dat is toch geen ego berichtje! Hartstikke knap dat je nu zonder de medicatie zit, maar makkelijk zal dat niet zijn en eerst ook niet worden! En als het niet gaat kom je maar lekker hier van je af kletsen.. Misschien helpt dat wellicht een beetje!

7. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Ze lopen mooi op snne.

8. Mir86

Mir86 Niet meer actief

Klinkt veelbelovend! Ik zou de test op de vensterbank ofzo leggen. Hoe meer licht, hoe minder kans dat hij bewogen is.

9. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Hey dat kreeg ik gisteren ook te horen van vl.... :D
    'Ja echt waar? Nu al raak? Pfffff'

10. smood

smood Actief lid

1 jun 2014
    190
    0
    16

Lief je bericht!!
    Ja ik zit nu al te shaken omdat ik vanmiddag alleen op pad met de auto.
    ga wel naar een vriendin haha dus hier de auto in en daar de auto uit.
    maja ik probeer het tenminste.

Stiekem wil ik ook n test doen maar ben nog lang niet zover.
    en om nu weer van alles te bestellen via internet. .haha moet op mn extra centen wachten.
    we gaan ook nog op vakantie en dat kan me niet snel genoeg zijn haha.

11. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    @ Silverwings, net zo lang en zo veel foto's maken totdat je m wel ziet op de foto?! ;)

@ Smood, je bent denk ik niet alleen in het feit dat het leven niet altijd over rozen gaat. iedereen heeft zijn zorgen, groot of klein, en niet dat ik nu jouw gevoel wil bagataliseren maar meer om je te zeggen, je bent echt niet alleen in het hebben van zorgen.. probeer iets te vinden wat jouw ontspanning geeft want naast het hebben van een gezond lijf is vooral stress een vijand in het hebben van een kinderwens. probeer iets te zoeken wat jouw ontspanning brengt.. een boek lezen.. muziek luisteren.. een film of series kijken.. sporten... of wandelen! wandelen is echt heel goed voor je om stress kwijt te raken.. als is het maar een half uurtje per dag.. zoek een buurt, een bos, hei, strand waar jij je op je gemak voelt en wandel! succes meis!

lfs, Dorri

12. smood

smood Actief lid

1 jun 2014
    190
    0
    16
    Hier zit trouwens ook een verhoogde kans op een tweeling.
    ik ben zelf een tweeling geweest, ze zeggen dat het een generatie overslaat.
    maar je weet het nooit bij wie dan ook.

13. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Mijn test vanmorgen 12dpo.

Bijgevoegde bestanden:

14. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Qua tweelingen is mijn oma een tweeling, verder in de familie geen tweelingen.

15. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ja het is niet voor iedereen zo makkelijk om overal maar heen te gaan.. Ik heb dat ook jaren gehad.. Heb ook een paar jaar niet gereden, omdat ik dan in paniek raakte als ik alleen was en dan op mijn manier niet meer wist hoe ik moest rijden; waar zit de gas? Jeetje waar is de rem gebleven? Was gewoon niet vertrouwd! Succes vanmiddag, je kunt het :D

16. smood

smood Actief lid

1 jun 2014
    190
    0
    16

bedankt voor je bericht.
    Je bagataliseerd het niet hoor.
    ik weet erg goed daar ik daarin niet alleen ben, ook wat ik er eventueel aan kan doen.
    heb therapie gehad en gesprekken enz.
    maar moest het kwijt, omdat ik er anders wel alleen mee zit.
    probeer me in huis bezig te houden en vanmiddag ga ik even weg.

17. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Silverwings, ben benieuwd naar je streepje. Ze zijn ook zo lastig te fotograferen. Ben nu wel blij met mijn Xperia 20mp

18. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ziet er veelbelovend uit! :D

19. smood

smood Actief lid

1 jun 2014
    190
    0
    16

Ik zie het goed.
    alvast voorzichtig gefeliciteerd.
    dat het een plakkerd mag zijn.

20. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Smood, wat heftig meid! Goed dat je erover praat!
    Dames op rood: :(
    Dames op roze: gefeliciteerd!
    Silverwings: heb je geprobeerd als je een foto maakt, om op je beeldscherm met je vinger op te test aan te raken? Zo kan het zijn dat je telefooncamera dan scherp stelt voordat je de foto maakt. En in de vensterbank is ook een goede tip!
    Heb ik ook gedaan en zie het resultaat :D
    Vanmorgen had ik echt het gevoel van ik MOET een test doen ;)
    Het streepje is echt roze en ik hoef niet te turen :)

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina