Hey iedereen! Ik lees al heel lang mee (vanaf zwangerschap eerste zoontje) en nu toch eindelijk een account aangemaakt! mag ik ook op jullie lijst? knabbeltje, 28 jaar, ronde 12, tweede kindje, nod 24 augustus
Pfoe, meiden ik kan al die berichten echt niet bijhouden!! Haha! Wel heb ik al veel roze voorbij zien komen! Gefeliciteerd allemaal!! Snne: ik zie duidelijk een streepje hoor! Thessa: op jouw test zie ik helaas niks Hier nog steeds op het wachtbankje, 6 DPO. Dat bankje is wel een lang bankje hoor, pfff Ik denk dat ik volgende weekend ga testen, ergens op 12 DPO.. Ik heb vandaag wel wat vage klachten; rommelende buik, soort zwaar gevoel in m'n onderbuik met lichte krampjes, emotioneel om niks.. Wellicht een innesteling? Zelf denk ik gewoon dat ik lekker aan het ontpillen ben hoor, maar een beetje hopen mag altijd he Voor degenen naast mij op het bankje: succes met wachten nog even! En degenen die helaas ongesteld zijn geworden: Kop op! Nieuwe ronde, nieuwe kansen! Toi toi toi!
NOD-Lijst 16 t/m 31 Augustus 2014♥ 16 AugustusMama, 29 jaar, ronde 16 (ronde 6 na mk), 2e kindje MissCandy, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Jeepee, 32 jaar, ronde 4, 1e kindje Dianos, 28 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje 17 Snne, 25 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 4 na BBZ, 1e kindje Twinty 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Joyce2086, 27 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje Waaghals, ronde 1, 3e kindje Zonnige, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Aapje91, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Nani1234, ? Jaar, ronde 3, 2e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje thessa1990,24 jaar, ronde 2, 2e kindje 18 Romy24, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Deerne85, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Angel02, 36 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Melovekane, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Lyanna, 39 jaar, ronde 17 (2e IUI), 3e kindje Winger, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Eulalia, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Saraken, ? jaar, ronde 7, 2e kindje Tweety1983, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje Papillons, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 19 Krullebol81, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Pietje1987, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Eems, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje Februaridame, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Mavi derya, ? jaar, ronde 7, 3e kindje Tumtummetje 27 jaar, ronde 4, 3e kindje 20 Nibble, 24 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje 21 Meysje, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jabinca, 25 jaar, ronde 16, 1e kindje Fiederelsje, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje Liefebeess, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Jennifer23, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje (van ons samen) Duqi, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje 22 Ik87, 26 jaar, ronde 18 (maand 22), 1e kindje Lijntje00, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Appelboompje, 30 jaar, ronde 9, 1e kindje Barbara1980, 33 jaar, ronde 41 (14 na mk) 1e kindje CSI, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Babyprincess21, 21 jaar, ronde 7, 1e kindje jenny84, 31 jaar, ronde 4 (2e na mk), 2e kindje 23 Pip88, leeftijd ? ronde 13, 1e kindje Babybanjo 40 +, poging 8 na MK 3e kindje Muzieknootje, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje Dorri, 39 jaar, ronde 3, 2e kindje 24 Aiseria, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Mirte85, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Annabel39, 39 jaar, ronde 4, 2e kindje Shelly26, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Smood, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Mww, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje in Afwachting, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 17, 1e kindje Momim, ? jaar, ronde 1, 1e kindje mltje, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje knabbeltje, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje 25 MamaM86, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje Mir86, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Lindsey89, ? jaar, ronde 1 (na ma) 2e kindje Melliemuis, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje 26 Adriana, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Sunrise19, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Mamasmeisje, 30 jaar, ronde 16, 2e kindje Eenwens, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Zus9, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje 27 Marijke88, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje Toonie, 32 jaar, ronde 5 (ronde 1 MMM) 3e kindje Pippers, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 28 Mystiek, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje evelienh1986, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Indy1986, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje manonii, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje lisa2001, ? jaar, ? ronde, ? kindje Mipsie, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje Nancy222, ? jaar, ronde 1, 2e kindje 29 Happy1234, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Bubblez, 23 jaar, ronde 13, 1e kindje Lisette89, ? jaar, ronde 8, ? kindje Olgademuurbloem, 34 jaar, ronde 9 (1e na mk) 2e kindje 30 Yihaaa, 39 jaar, ronde 3, 3e kindje Catlady25, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje Dieene, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Innas, 32 jaar, ronde 3 (1e na MK), 1e kindje Evietje, 35 jaar, ronde 11, 1e kindje Mamavand, 27 jaar, ronde 1, 3e kindje 31 Kannietwachten3, 32 jaar, ronde 4, 1e kindje Veetje83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Lalalili, 27 jaar, ronde 17, 1e kindje Gingeroo, 30 jaar, ronde 3 (2de ronde na mk), 2de kindje Matta1986, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Datumloos Wensje88, 26 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Noa2013, 26 jaar, ronde 2 1e wondertje, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Chats, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Babs1984, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Mandy3, 24 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Totaal: 100 ♥Zwanger♥ (8), Ongesteld (7), MMM (7), Twijfeltest (2), Negatieve test (2). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. ; NIET kopiëren, dat werkt niet
@ mltje, ik heb je in het midden geplaatst, op de 24e! dames, we naderen de 100! las thessa1990 haar gegevens nog doorgeeft voor de lijst dan zijn we zover hier merk ik dat ik ook wat emotioneel wordt, ik zit obsese te kijken op rtl4 en schiet zowat vol.... vreemd... dat t snel volgende week is!
Mirte, hopen dat het een voorbode is! Ik duim voor je, dan zijn die emoties niet voor niks geweest. Snne, duidelijk zat hoor! Thessa, nog niks zie ik, maar goed... wie weet over twee dagen duidelijker... Melovekane, ik ken dat, je wil het weten maar toch ook weer niet... haha. Zeker op de dag zelf, maar goed eerst maar eens kijken hoe regelmatig cycli zijn... want anders vestig ik mijn hoop er veel te veel op Silverwings.... *knuf* dat is K zeg! Jezelf niks verwijten hoor... mltje welkom! Pietje, nogmaals gefeliciteerd! Kan gewoon niet missen! Jenny, ik zie dat je twee mk hebt gehad, ik hoop ook voor jou dat beebje nu blijft plakken, maar daar gaan we gewoon vanuit! Twinty, benieuwd naar je Clearblue test Innas, dan kan je jezelf niks verwijten in ieder geval Lekker aan de klus geweest dus.... Zo... dat was een bijleespost
@mirte: haha ik zat ook al traantje weg te vegen bij obese @snne: ik zie ze ook hoor! @melovekane; herken dat ook wel. Heb t nu ook beetje over morgenochtend ... stel dat t opeens weer wit is... ja idd 2 x mis. Ben nu ook wat onzeker daardoor. Eerst een knaltest hebben en deze week zwanger doorkomen haha. Voelt wel beter als de vorige keren, maar loop continu naar t toilet om te checken op bruine afscheiding. Daar begon t de vorige keren mee. Duim duim duim ...
Meiden op rood succes in de volgende ronde! Meiden op roze gefeliciteerd !! Hier worden de testen eindelijk duidelijker ( ovulatie testen ) even afwachten wat mijn test van morgen doet.. Of ik mijn ei heb gehad. Anders moet ik mijn NOD verschuiven naar september... Maar ga zowiezo testen in augustus We gaan 1 september op vakantie en ga voor de tijd als het nog nodig is zeker testen
ik heb de wijzigingen nog kunnen doen op de lijst van de vorige pagina gelukkig, we zitten op 100! gezellig dames! nog meer meiden die vinden dat het wachtbankje te lang duurt?
Kan de tijd wel vooruit kijken zeg nog even betere foto van testje vanmiddag. Jullie zien toch ook streep? Haha
mirte85, het wachtbankje duurt inderdaad veel te lang! ik heb een luteale fase van 9-10 dagen dus ik hoop enerzijds dat het nog wat langer duurt... als ik nu mijn menstruatie krijg, en mijn luteale fase was weer te kort, krijg ik utrogestan van de gyn, dus ben benieuwd!
Aan alle dames op rood, succes de volgende ronde... Ik heb daarnet een mental breakdown gehad omdat mijn ongi er precies doorkomen. Heb klein beetje bloedverlies. Die moesten er normaal pas dinsdag doorkomen maar zal wel doorbreken. Eerst suste ik mezelf dat het misschien gewoon oud bloed was, maar de teleurstelling drong zich op en na een half uur lag ik te wenen op mijn man zijn schoot. Dat was de eerste keer sinds we proberen zwanger te worden. (Januari) Ik besef heel goed dat er veel vrouwen hier zijn die al veel langer proberen, en daar probeer ik ook elke keer aan te denken, maar het is verdomd hard. Ik ben boos op mijn lichaam en boos op mezelf dat ik het niet kan loslaten dat het niet meteen lukt. Ik ben ook redelijk alleen in mijn verdriet want niemand mag weten dat we aan het proberen zijn, buiten mijn zus. En tegen haar durf ik niets meer zeggen erover omdat ik "er teveel mee bezig ben" ergo "erover zaag". Natuurlijk ben ik ermee bezig en denk ik er elke minuut aan. En iedereen lijkt zwanger of net bevallen. Ik jon het elke vrouw, maar ik ben verdrietig en boos. En wou even ventileren...
hallo meiden, graag wil ik me ook aansluiten al weet ik Moet of dit nog kan. Morgen zou mijn o.dag zijn. Vanmorgen toch al stiekem gestest maar was negatief. Beetje terleurgesteld maar weet nu niet was ik echt een zag Te vroeg en zou het toch nog kunnen zeg maar of zou ik Dan toch een der deze dagen ongi. Worden. Moet wel zeggen heb een andere buikpijn ALS Anders maar ja kan het me ook inbeelden. Dit is echt heel erg laag en min of meer kleine steekjes. Ik Ken dit ook niet van onze 1e zwangerschap van onze dochter. Maar daar had ik mijn bevestiging ook al bij de innestelingsbloeding.Nou maar afwachten en morgen na het werk een paar testjes halen, want ik was vandaag helaas te nieuwsgierig.
ach meid natuurlijk mag je je zo voelen en ventileren! vervelend ook dat je er met niemand over kan hebben. Ook niet met je partner? Een keer lekker huilen mag best, lucht ook erg op! En dan weer vol er tegenaan! Ik moet ook eerlijk zeggen dat wanneer ik me nu bedenk dat het wellicht niet raak is deze ronde dat ik ook even moet slikken en ademhalen, je wilt t zo graag! succes meid, ik hoop voor je dat je wens snel uit komt.
Hoi meiden ik mag op rood.... Veel succes iedereen!! Ga in de volgende ronde niet meer op een lijst, ik kan het toch niet bijhouden met lezen....