NOD lijst 16 t/m 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Snne, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske6

Renske6 Niet meer actief

Ik mag ook op rood.
    Volgende keer iets langer klussen, heb nu m'n eisprong gemist volgens mij haha.
    Succes allen!

2. ik87

ik87 Bekend lid

23 apr 2013
    741
    0
    16
    Studeren en werken
    limburg
    Voor de lijst: ik las in een ander topic dat MissCandy naar 15 augustus is verhuisd en daar inmiddels op roze is gegaan.

Voor alle dames op roze: gefeliciteerd!
    Voor alle dames op rood: balen! Succes de volgende ronde.

Hier onduidelijkheid over nod. Geen positieve ovulatietest gehad, wel 2 keer een erg donkere. Denk dat ik mijn piek gemist heb. Verwacht nod nu tussen 19 en 24 augustus, maar weer afwachten dus.

3. Februaridame

8 aug 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, meiden, wat een geklets, ik hou het niet bij! Maar.... Ik zag een boel roze, gefeliciteerd! En rood, helaas. Op naar de volgende ronde.

Ik heb getest: Omo-wit

En vandaag een beetje bruine afscheiding....:( zet me nog maar niet op rood, ik heb nog een soort hoop op een late innesteling, maar tis niet fraai vrees ik.
    En dat met vanaf 6 dpo al krampjes, enorme eetlust en uit de bocht vliegende emoties... Nu al twee dagen rustig, 11 dpo. Ik ben bang dat ik me morgen rood mag melden.

4. Liefebeess

Liefebeess Actief lid

11 aug 2014
    133
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier zijn we voor, lucht je hart!

Vervelend dat het met niemand verder er kan over hebben, hoe is je partner? Snapt hij hoe je je voelt? Ik snap je gevoel... Ook hier op mijn partner na weet niemand dat we bezig zijn voor een 2e, bewust zodat ik geen vragen krijg van ' of ik al zwanger ben' . Daarom ventileer ik ook veel naar dit forum, ik moet het toch kwijt :)

Het is lastig om er niet teveel mee bezig te zijn, vooral niet als je om je heen veel zwangere dames ziet.

5. Saraken

Saraken Lid

11 apr 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar mijn man is er veel rustiger over, uitwendig dan toch.
    "Komt wel in orde schat, we proberen gewoon opnieuw,.."
    pff zo lastig.
    We willen het allemaal zo snel mogelijk natuurlijk!
    Jij ook veel succes en bedankt voor de lieve woorden!

6. Waaghals

Waaghals Actief lid

20 okt 2012
    250
    0
    0
    Verpleegkundige
    Woerden
    Twinty@wat leuk en spannend he we lopen precies gelijk:)
    Leuke banner trouwens heb je die gewoon van hier?

7. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Saraken, wat enorm balen!
    Ik weet niet hoe het voelt om al een tijdje bezig te zijn, maar evengoed denk ik dat ik begrijp hoe het voelt om niet te kunnen ventileren naar je directe omgeving.

Ik kan dat ook niet, wel mijn partner, maar die vindt nu al dat ik er te veel mee bezig ben. Mijn beste vriendin is de enige die er vanaf weet, de ander nog niet (die is net bevallen, dus die laat ik even genieten van haar eigen wolkje ;) ) maar toch ga je niet elke keer dat je wat voelt of merkt wat laten weten omdat je daarna ook weer moet vertellen dat het een menstruatie was.

Boos zijn op je lichaam en op jezelf heeft geen zin, het komt wel goed! Echt waar! en ventileren mag natuurlijk altijd, daar zijn we hier voor :)

8. Saraken

Saraken Lid

11 apr 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel!

Zoals ik al zei hierboven tegen mirthe85, mijn man is er veel rustiger over. Of hij houdt zich sterk voor mij...
    Door mijn spiraal te verwijderen en te stoppen met roken ben ik heel erg aangekomen.
    Dus heel veel mensen hebben een voorgevoel en beginnen dan zo voorzichtig "en, al aan een 2de aan het denken?" en dan schreeuw,ik in mijn hoofd maar zeg,heel bedeest "we hebben nog tijd he" en verander snel van onderwerp.
    Mijn schoonouders zijn al de babyspullen van mijn zoontje van bij hen gewoon aan het weggeven aan vrienden. Dat doet toch elke keer pijn en ik moet zwijgen terwijl ik schreeuw in mijn hoofd.
    Bah ik ga zo wenen van blijdschap als het zo ver is :)

9. Saraken

Saraken Lid

11 apr 2014
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat het geen zin heeft en ik wou zo dat ik het gewoon kon loslaten maar ik kan het niet...
    Ik ben normaal iemand,met mijn hart op mijn tong en het is zo lastig dat ik niet kan ventileren tegen mn omgeving, zoals ik gewoon ben.

Heel veel succes hopelijk lukt het snel bij jou!!

10. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Dankjewel! Dat hoop ik ook, maar tot nu toe ben ik elk symptoom aan het wegwuiven, want dat zal wel niks zijn. :D Ik moet braaf wachten tot volgende week, dan zou ik kunnen testen, maar misschien wacht ik het wel gewoon af.

Wat betreft het hart op de tong, ook dat ken ik. ;)
    Ik ben een enorme flapuit, ventileer alles wat me dwars zit en geef gevraagd en ongevraagd mijn mening.
    (wat mij zeer zeker niet altijd in dank wordt afgenomen :p )

Het ene moment denk ik, ik voel iets, maar voor alles heb ik een excuus

Last van mijn borsten => zal wel een hormonen dingetje zijn
    Rare afscheiding => zal er wel bij horen...
    Goh wat is mijn haar vol! => Nieuwe shampoo werkt dus goed
    Mijn nagels zijn net crêpepapier => Te veel geverfd de laatste dagen
    Mijn huid is vettig => vaker wassen dus
    Constipatie => te veel brood gegeten
    Vaak plassen => te veel gedronken
    Jeuk aan borsten en buik => Vlooienplaag heeft vast ons huis bereikt
    Chagrijnig => Ligt absoluut aan vl! :)
    Menstruatie van 1 dag op dag 20 van cyclus => Cyclus van de leg

Dussuh.... je begrijpt dat er iemand al een babykamer aan het inrichten is, maar tot een positieve test geloof ik er helemaal niks van! :cool:

11. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    @Saraken ahhww, komt vast allemaal goed! En er even doorheen zitten mag gewoon he?! Zwanger worden is gewoon een hele spannende tijd met alle emoties van dien. Jullie tijd komt wanneer het komt. *knuffel* voor jou!

@eenwens haha, had ik ook bij mijn vorige zwangerschap. Ik moest en zal testen voordat wij op reis gingen (huwelijksreis) en testte toen positief! Hopelijk voor jou ook. Zal een mooi begin van jullie vakantie zijn :)

@mirte85 wachten duurt ontzettend lang en laat dat nou net niet mijn sterkste punt zijn...blegh!

12. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Pfoeh het wordt serieus nu...
    Ik denk dat iedereen last heeft van opvliegende emoties... Komt gewoon door de spanning die het zwanger worden met zich meebrengt. Hopelijk zal het voor velen goed eindigen in deze lijst!

Weeral wat rood erbij helaas :x wat rot, hopelijk volgende ronde meer geluk.

Ben benieuwd naar alle testjes van morgenochtend!
    Succes aan alle wachtenden nog!

13. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Saraken, Ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Het is ook een spannende bedoeling dat zwanger worden. En je hebt er zelf niks over te zeggen, dat is het vervelende...

Zijn er morgen veel testers? Ik ben benieuwd!

Ik zit vermoedelijk 7 dagen na mijn eisprong en heb vandaag wat hele kleine krampjes en kriebeltjes in m'n baarmoeder. Tijdens het eten koken werd ik misselijk, trok even later weer weg en heb normaal kunnen eten.
    Vanavond ook weer een beetje misselijk en was aan het boeren.
    Ik weet niet wanneer ik ga testen....

14. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Kan niet slapen... net vreselijke kramp in mijn darmen... Ik wil straks (over een paar uur) een cb digital gaan doen. Ik moet de test nog kopen en dat kan pas smiddags. Wat denken jullie dat het handigste is. Mijn ochtendplasje even bewaren of gewoon smiddags met een middagplasje testen?

15. dorri

dorri Bekend lid

20 sep 2006
    916
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, hier een dikke graad naar beneden in temp. Van 37.6 naar 36.7
    Mijn mens zal een dezer dagen dus wel doorbreken. Voelde me niet lkkr de afgelopen dagen maar dat was dus gewoon een griepje.

Succes met testen vandaag!

Lfs, Dorri

16. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Ja precies gelijk, leuk he.
    De banner komt via google pregnant tickers.

Spannende weken vjnd ik.. jij ook?

17. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Mijn clearblue test, nu geloof ik het echt.

Bijgevoegde bestanden:

18. Wensje88

Wensje88 Fanatiek lid

29 jan 2014
    1.229
    23
    38
    Goedemorgen!

Twinty, wat een mooie test..!!

Hier vandaag weer getest 10DPO maar is niks meer op te zien als vrijdag.. En men temp is gedaald dus ik verwacht ongi te worden.. Sta nog op twijfeltest maar mag wel op blauw.. :)

19. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Proficiat!!!

Kan ik ook erbij komen..

Week geleden was ik bij de gynaecoloog die had een echo gemaakt.
    Kijken hoe me baarmoeder en eierstokken uitzagen.
    Dat was 3 weken na me miskraam.
    Zag ze grote ei die elke moment kon springen.
    Dat was op 11 aug kreeg ook krampen die dag en dag erna veel water verlies geen cervixslijm vreemd normaal wel en niet water verlies..
    Denk dat me eng 12 of 13 aug is gesprongen..
    Rond de 26 aug zou ik kunnen teste..
    heb sinds 2 dagen steekjes in me liezen soms velle steek in me baarmoeder. Me darmen zijn van slag..
    Maar ja kan ook niks zijn..
    Gr bambe

20. jenny84

jenny84 Actief lid

18 feb 2014
    102
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet e deur uit, dus ego berichtje hier. Reageer straks weer wat uitgebreider

Maar getest vanochtend. Groene is van 123testen en dezelfde als gister middag. De blauwe is een hele gevoelige van z&k ... Ooo wordt nu wel spannend zeg:D . Maar ik ben zo bang dat t weer niet blijft plakken.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina