Zet mij ook maar alvast op rood. Mijn temp is vanochtend ook verder gedaald, was 37.0 nu 36.7.. Ga er vanuit dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Niks aan te doen, weer met goede moed op naar de volgende ronde! Meiden op roze, gefeliciteerd! Meiden op t bankje, succes nog even en meiden op rood, tot in de volgende ronde!
Goede morgen dames! Gefeliciteerd voor de dames in het rose! vervelend voor de dames in het rood, hopelijk volgende maand meer geluk. ik zit nog steeds op het wachtbankje, nog 10 dagen om precies te zijn, ik heb hier al 5 a 6 dagen voor de nod positieve testen voorbij zien komen. Ben benieuwd hoe lang ik kan wachten. fijne dag allemaal, groetjes
Ik zou het met een middagplasje testen. Spannendddd! Gisteren avond zo onwijs krampen in buik en rug, er moest echt een kruik aan te pas komen om iets te verlichten. na 3 uurtjes was dit echter weer vertrokken. Nu zittend op mijn werk en weer de zelfde krampen, pff Auwtsssss
hallo, ik ben 21 juli ongesteld geweest na stopweek pil en daarna niet meer begonnen, ondanks pil gebruik merkte ik altijd de week na mijn ongi dat ik een dag wat buikkramp had en drupje bloed verloor , dit was nu ondanks dat ik niet meer de pil neem weer het geval de kalender geeft aan dat dat valt in mijn vruchtbare dagen.. vandaag is mijn NOD en ik heb dagen geleden getest met de early test van de kruitvat beide heeeel vaag streepje maar ik las daar weinig goeds over zaterdagochtend een kruitvat 2v5 er tegen aan gegooid en ja ik zie een 2de lijntje (roze) maar echt minimaal en na mijn idee buiten de 5 min afleestijd, vanmiddag een 2de gedaan maar 1 streepje.... ik weet het niet maar los laten lukt me ook niet ik lees zo veel verschillende dingen..
Dat ziet er goed uit hoor, dit zijn duidelijke strepen! Een beetje vertrouwen in je lichaam hebben hoor!
Dames, ik mag ook op rood! Net goed doorgezet helaas! Tot volgende maand voor de andere niet zwangeren En zwangere dames, succes en geniet ervan!
Vervelend Jeepee. Succes de volgende ronde. Jenny84. Ik zie ze hoor!! Saraken. Wat vervelend dat je dan nergens even je gevoelens kwijt kan. Maar idd wat al eerder gezegd is hier kan het wel. Lucht lekker je hart. En om heel eerlijk te zijn, mijn man wilde liever ook niet dat we het zouden vertellen dat we bezig zijn met zwanger worden, maar ik heb he toch aan wat vriendinnen verteld. Gewoon idd omdat ik er met iemand over moet kunnen praten. @hier. Vanochtend weer een echo gehad. M'n ei is gesprongen. De vraag is nu alleen, wanneer? Ik hoop zo dat t klussen van vrijdagochtend en gisteravond heeft geholpen. Denk zelf dat hij vrijdag is gesprongen.Had toen veel last van steken, alleen had ik zaterdag last van een soort van ongy pijn. Dus ik weet t niet zeker. En dan nu op t wachtbankje.......Jammer dat ik niet even twee weken verder kan zappen.
Hai meiden, Ook mijn naam mag op rood. Ik ben vanmorgen ongesteld geworden... Gefeliciteerd voor de dames bij wie het gelukt is! Dit was ronde zes. Soms kan ik het prima handelen. Soms begin ik erg onzeker te worden over wat er allemaal al niet mis kan zijn. Ik wil liever niet met ovulatietesten werken omdat deze ook verwarrend kunnen zijn en toch ook wel wat stress met zich meebrengen. Daarbij word seks dan zo'n verplichting en dat wil ik graag voorkomen. Wat vinden jullie?
@Winger Ik had een voorgevoel dat mijn cyclus niet helemaal standaard was, vandaar begonnen met ovulatie-testen. Mijn man wist wel dat ik ze gebruikte, maar niet wat de uitslag was. Zo stond er voor hem in ieder geval geen druk op de ketel Voor mij persoonlijk haalde het juist stress weg omdat ik niet per se om de dag zou moeten klussen, daar hebben we simpelweg niet altijd tijd voor en zin in!
Proficiat meid! Meid geef je een tip doe rustig aan.. geen zware dingen tillen. Neem je rust. Je vitamine.. Gr bambe
@winger: ik heb ook geen stress ervaren. Idd mn man niets laten weten wat ik testte (hij wist wel dat ik ze gebruikte hoor), maar wij deden het toch vaak al om de dalgrond de vruchtbare periode. Ik gebruikte ze dan ook vnl om juist meer inzicht te krijgen en mn nod beetje te kunnen gokken. @saraken: hè gets... wat rot zeg. Kun je anders toch niet iemand in vertrouwen nemen? En hier lekker spuien hoor! @zwangeren: Gefeliciteerd !! @op rood; bale zeg. Hoop hard dat t volgende ronde raak is @toonie: oooo lang 2 weken weer. Succes met wachten weer! Duim mee dat t raak is @adriana: ja vertrouwen haha. Klopt hoor, maar heb een medisch rot jaar achter de rug en vertrouwen beetje verloren (heb ehlers danlos syndroom ook). Maar het voelt wel echt veel beter nu. Vanochtend ook nog kv gedaan, want die vertrouw ik t meeste, en ook duidelijk. Dus geef mezelf even schop onder mn kont. Zit hier echt wel met een dikke op de bank haha.
Pff... hier ook moeite met het wachtbankje! Gisterenavond en vanmorgen wat bruinroze bij afvegen... had al helemaal bedacht dat menstruatie door zou komen en ik ei n II et goed gevoeld heb... bedenk nu dat het natuurlijk ook gewoon innesteling kan zijn Had voor we begonnen bedacht dat ik heel relaxed zou zijn... niet dus moeilijk om het los te laten en niet te veel mee bezig te zijn! Snap jullie dames die al een half jaar bezig zijn dus ook wel heel goed! Alle dames op roze: gefeliciteerd! Alle dames op rood: balen, volgende ronde hopelijk beter!!
Hey dames! Ik wil me ook graag op de lijst laten zetten! Verwachte NOD 25 augustus, dit wordt de vierde ronde. 26 jaar, tweede kindje. Ik ben 5 maanden geleden gestopt met de pil, gelijk normale cyclus opgepakt, 28/29 dagen.
Nou dames over 2 uur kan ik de ha bellen of er hcg is gevonden in mijn. Bloed en dat ik daarom voor het laatst 25 juni mijn ongi had. ben zo zenuwachtig wil het zo graag maar ben zo bang voor een teleurstelling