Ff benieuwd @angel02 inmiddels de ha al gesproken? Fijn nu al die positievietijd, had ik even nodig... Ik begrijp uit veel van jullie ervaringen dat jullie 4 dagen voor nod testen met kv 2 v 5, maar hoe tellen jullie dan? Rekenen jullie de dag van nod als 1, of is dag 1 de dag ervoor? Wat ik vragen wil, vrijdag is mijn nod, is het vandaag dan 4 dagen voor nod, of morgen? Vanmorgen een Omo witte test, zal ik morgen nog een keer testen?
Sweetbaby, 31 jaar,3e ronde, 3e kindje. in oktober courtage op 11 weken (onverwacht zwanger, pil tussendoor geslikt).hartje was gestopt tussen week 9 en 10. nod 22 !
@sweetbaby, jeetje, dat moet je wel even verwerken. Ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen krijgt, en dat het goed mag gaan... @de rest, waar halen jullie al die mooie onderschriften/banners vandaan?
@Marn, ja dat was heel moeilijk en zwaar voor me . ik heb vandaag nog een test gedaan van action maar die was negatief.ik heb geen geduld pffffff
4 dagen voor nod is in dit geval vandaag. Ik zou zelf pas vrijdag testen, maar als je dat niet vol kan houden dan zou ik woensdag testen. Als hij vandaag omo-wit was is de kans klein dat je morgen al een duidelijke streep hebt.
Het afgelopen uur maar eens flink wat bijgelezen. Dat waren heel wat pagina's! Leuk al die positieve testen en roze namen Maar helaas ook al wat namen op rood Voor degenen die (net als ik) nog aan het wachten zijn; het duurt inderdaad ontzettend lang. Volgens de Glow-app zou ik vandaag (3 dagen voor NOD) al kunnen testen, maar ik heb mezelf beloofd om te wachten tot na mijn vermoedelijke NOD. Alle kwaaltjes wijt ik ook aan maar steeds andere dingen: - moe? Het is ook druk op het werk. - kramp? Het zijn vast mijn darmen die weer raar doen. - steken in mijn borsten? Komt vast ook voor als je niet zwanger bent. MAAR STIEKEM HOOP IK NATUURLIJK DAT IK HET WEL BEN!! @ Marn: de Glow-app telt dus je NOD als 0 volgens mij; ik ben vandaag 3 voor NOD, morgen 2 voor NOD, woensdag 1 voor NOD en heb donderdag NOD. Heb je daar iets aan?
Hoi Marn, Zelf had ik mijn NOD gerekend rond de 16e. Op de 14e testte ik omowit met een ultra-gevoelige test (die je eigenlijk vanaf 6 dagen voor Nod kan gebruiken), nog geen tuurstreepje, indrooglijntje of wat dan ook! Op de 15e testte ik met de action test licht positief. Op de 17e testte ik met Cleau Blue 2-3 weken... Snap er dus helemaal niks van, maar het kan dus makkelijk dat je 4 dagen voor NOD negatief test en dus toch zwanger bent.
1 dag voor nod, laatste test die ik ga doen hoor! Nu begin ik het echt te geloven.orgen nod vind ik nog wel wat spannend
Tumtummetje, het kan echt niet anders..... Je moet het er echt mee doen Gefeliciteerd! Marn, welkom! Banners kun je vinden rechts bovenin het scherm, daar staan ze in de header. Maar je kan hem ook op internet zoeken, dan heb je meer keuze. ( ik was gewoon te lui) Ik moet van mezelf minstens wachten tot zaterdagochtend. Maar ik begrijp heeeeeeeeeeel goed dat mensen op 6 dagen voor NOD testen.
@tumtummetje: wat wat een duidelijke test! Maar ik snap je voorzichtigheid wel . Maar wauw wat een test zeg! @MWW; O spannend zeg 1ste kindje! En fijn dat je stabiel bent nu. Beetje fijne artsen/therapeuten om je heen? Welk type heb je? Ikzelf de hypermobiele. En mijn dochter is nu 2, dus nog moeilijk om te zeggen. Ze is wel erg hypermobiel, maar ontwikkelt meer dan goed . Dus ik hoop nog heel hard van niet. Even een vraagje eigenlijk. Ik heb de 4de en 5de een posi ovu test gehad. Is een nod van vrijdag dan reëel? Of ligt deze wel eerder? Hmm, wil gewoon deze week zwanger uitkomen haha.
@ jenny ik had mijn ei 3 augustus en ik ben al op roze! Ik denk dat je zeker vrijdag wel zou kunnen testen als je nog niet ongi bent.. ik zou alleen niet zo lang kunnen wachten hihi
Dames ik voelde me onrustig vandaag dus dacht ik doe een test en die is LICHT ROZE .oh ben zo blij maar ik hoop ook dat hij oploopt.
Joh! Vandaag NOD? Wat goed zeg! Ik hoef niet eens te turen! Gefeliciteerd (voorzichtig dan, maar toch!)
Ik had voor het eerst een licht streepje op 10 dpo. Op 12 en 14 was hij al wat donkerder en duidelijk te zien. Vandaag ben ik 15 dpo en had ik een positieve clearblue digital met 1-2 weken erop.
@tumtummetje: sodeknetter!wat een mooie test,gefeliciteerd! @angel02: een streep is een streep toch, hopelijk blijft ie "plakken" voorzichtig ook gefeliciteerd! Zwanger zijn ging me nooit zo goed af, ik roep ook altijd, ik zoek een draagmoeder want bij mij blijven ze niet plakken... En nu gaan we het toch een kans geven, de mensen om mee heen moesten eens weten haha
@jenny. Gemiddeld is 14 dagen na je eisprong je nod. Dus 5 aug posi test, dan is je ei wsl 6 aug gesprongen. 6+14=20 augustus nod @angel. Mooie test, ik zie hem duidelijk, gefeliciteerd! De uitslag van je bloed zal ook positief zijn @snne. Mooie cb! Nu kun je er niet meer omheen!
@angel02: ik zie m ook duidelijk hoor! Duim mee dattie netjes oploopt!! @snne: bedankt! En een positieve test heb ik al . Wil alleen zo graag over mn nod heen haha. En ik snap niet goed nog hoe ik mijn nod moet berekenen na een positieve ovu test. Edit: bedankt adriana85!!
Jenny84, Je kan er volgens mij van uit gaan dat je NOD de 20e is! Angel02, Ik zie een streep! Gefeliciteerd! Wat een vruchtbare maand zeg!! Ik ben er uit,ik ga zondag ochtend testen. Vriendlief is dan ook thuis. Of zaterdag..... Of vrijdag.... Haha!