Bij mij valt ook nog niets te bekennen. Ik heb wel gespannen borsten en een rommelend buik sinds paar dagen. Ben nooit over tijd, maar wil ook niet testen. Heb de afgelopen maanden te veel witte testen gezien helaas. Heb het idee dat ik elk moment ongesteld kan worden
Pfff. Heb enorme borsten lijkt t wel. Opgezet en mega pijnlijk. Zelfs een collega viel t op.... raarr @jenny ik heb ook t hypermobiele type.
NOD-Lijst 16 t/m 31 Augustus 2014♥ 16 AugustusMama, 29 jaar, ronde 16 (ronde 6 na mk), 2e kindje Jeepee, 32 jaar, ronde 4, 1e kindje Dianos, 28 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje 17 Snne, 25 jaar, ronde 2 na mk, 2e kindje Silverwings, 30 jaar, ronde 4 na BBZ, 1e kindje Twinty 26 jaar, ronde 2, 2e kindje Joyce2086, 27 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje Waaghals, ronde 1, 3e kindje Zonnige, 28 jaar, ronde 1, 2e kindje Aapje91, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje Nani1234, ? Jaar, ronde 3, 2e kindje Renske6, 23 jaar, ronde 1, 1e kindje thessa1990,24 jaar, ronde 2, 2e kindje 18 Romy24, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Deerne85, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Angel02, 36 jaar, ronde 2 na mk, 1e kindje Melovekane, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje Lyanna, 39 jaar, ronde 17 (2e IUI), 3e kindje Winger, 30 jaar, ronde 6, 1e kindje Eulalia, 24 jaar, ronde 1, 2e kindje Saraken, ? jaar, ronde 7, 2e kindje Tweety1983, 30 jaar, ronde 6, 2e kindje Papillons, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 19 Krullebol81, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Pietje1987, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Eems, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Brondy, 29 jaar, ronde 9, 2e kindje Februaridame, 33 jaar, ronde 3, 2e kindje Mavi derya, ? jaar, ronde 7, 3e kindje Tumtummetje 27 jaar, ronde 4, 3e kindje mariam1978, 36 jaar, ronde 7, 3e kindje 20 Nibble, 24 jaar, ronde 6 (2e na MK), 1e kindje 21 Meysje, 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jabinca, 25 jaar, ronde 16, 1e kindje Fiederelsje, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje Liefebeess, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Jennifer23, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje (van ons samen) Duqi, 34 jaar, ronde 5, 3e kindje 22 Ik87, 26 jaar, ronde 18 (maand 22), 1e kindje Lijntje00, 25 jaar, ronde 8, 1e kindje Appelboompje, 30 jaar, ronde 9, 1e kindje Barbara1980, 33 jaar, ronde 41 (14 na mk) 1e kindje CSI, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Babyprincess21, 21 jaar, ronde 7, 1e kindje jenny84, 31 jaar, ronde 4 (2e na mk), 2e kindje Marn, 32 jaar, ronde 7, 3e kindje GekkeSaskia, ?? jaar, ronde 0, 1e kindje 23 Pip88, leeftijd ? ronde 13, 1e kindje Babybanjo 40 +, poging 8 na MK 3e kindje Muzieknootje, 27 jaar, ronde 22, 1e kindje Dorri, 39 jaar, ronde 3, 2e kindje Sweetbaby, 31 jaar, ronde 3, 3e kindje MommyLife, ?? jaar, ronde 9, 2e kindje 24 Aiseria, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje Mirte85, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Annabel39, 39 jaar, ronde 4, 2e kindje Shelly26, 26 jaar, ronde 2, 1e kindje Smood, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje Mww, 29 jaar, 4e ronde, 1e kindje in Afwachting, 31 jaar, ronde 2, 2e kindje Goldfishie, 32 jaar, ronde 17, 1e kindje Momim, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje mltje, 26 jaar, ronde 1, 2e kindje knabbeltje, 28 jaar, ronde 12, 2e kindje 25 MamaM86, 27 jaar, ronde 3, 3e kindje Mir86, 27 jaar, ronde 2, 2e kindje Lindsey89, ? jaar, ronde 1 (na ma) 2e kindje Melliemuis, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Sproetje1988, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje 26 Adriana, 28 jaar, ronde 9, 2e kindje Sunrise19, 25 jaar, ronde 2, 2e kindje Mamasmeisje, 30 jaar, ronde 16, 2e kindje Eenwens, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje Zus9, 25 jaar, ronde 1, 1e kindje Bambe, ? jaar, ronde?, ? kindje Fotofanaat, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje 27 Marijke88, 26 jaar, ronde 4, 3e kindje Toonie, 32 jaar, ronde 5 (ronde 1 MMM) 3e kindje Pippers, 26 jaar, ronde 1, 1e kindje 28 Mystiek, 29 jaar, ronde 10, 1e kindje evelienh1986, 27 jaar, ronde 8, 1e kindje Indy1986, 27 jaar, ronde 2, 3e kindje manonii, 24 jaar, 1e ronde, 2e kindje lisa2001, ? jaar, ? ronde, ? kindje Mipsie, 32 jaar, ronde 9, 1e kindje Nancy222, ? jaar, ronde 1, 2e kindje 29 Happy1234, 24 jaar, ronde 7, 1e kindje Bubblez, 23 jaar, ronde 13, 1e kindje Lisette89, ? jaar, ronde 8, ? kindje Olgademuurbloem, 34 jaar, ronde 9 (1e na mk) 2e kindje 30 Yihaaa, 39 jaar, ronde 3, 3e kindje Catlady25, 25 jaar, ronde 5, 1e kindje Dieene, 31 jaar, ronde 1, 1e kindje Innas, 32 jaar, ronde 3 (1e na MK), 1e kindje Evietje, 35 jaar, ronde 11, 1e kindje Mamavand, 27 jaar, ronde 1, 3e kindje 31 Kannietwachten3, 32 jaar, ronde 4, 1e kindje Veetje83, 30 jaar, ronde 2, 2e kindje Lalalili, 27 jaar, ronde 17, 1e kindje Gingeroo, 30 jaar, ronde 3 (2de ronde na mk), 2de kindje Matta1986, 28 jaar, ronde 1, 1e kindje Datumloos Wensje88, 26 jaar, ronde 1 na MA, 1e kindje Noa2013, 26 jaar, ronde 2 1e wondertje, 28 jaar, ronde 2, 1e kindje Chats, 30 jaar, ronde 1, 1e kindje Babs1984, 29 jaar, ronde 4, 1e kindje Mandy3, 24 jaar, 1e ronde na mk, 1e kindje Totaal: 107 ♥Zwanger♥ (10), Ongesteld (15), MMM (6), Twijfeltest (4), Negatieve test (4). WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS IN KLEUR DOOR; naam, leeftijd & ronde. ; NIET kopiëren, dat werkt niet
jaa weer een dag minder zonder ongi geworden of tekenen in aantocht! whoop whoop! volgens de befaamde glow-app zou ik donderdag ongi moeten worden maar we hopen natuurlijk van niet. hier wisselen kou en warm elkaar inderdaad af, als ik het warm heb, heeft ml het koud en andersom ik heb overigens wel hele koude handen, en ik slaap trouwens altijd met sokken aan als t koud is... verder mogelijke symptomen: - gezwollen pijnlijke borsten, voorals als ik loop (voelt alsof de boel op en neer denderd haha) - heel veel puistjes, vooral in mn nek en op mn billen - lichte krampjes in mn lies en onderbuik, geloof dat dit wel bandenpijn zou kunnen zijn, het voelt niet als ongi kramp in ieder geval, is een meer trekkend gevoel - honger, ook als ik net gegeten heb -veel borrelende geluiden uit mijn buik, veel boeren en (sorry) scheten - veel naar de wc moeten, niet alleen voor plassen we zullen t zien, de countdown is nu echt begonnen!!
wow! er gaan veel baby'tjes geboren worden in april/mei zo te lezen dikke proficiat aan de toekomstige mama'tjes !! Als ik op jullie testlijstje mag: testen op 28/8, 14 dpo Veel succes iedereen!
Hmmz, hier nog steeds geen zware/zere borsten. Ben bang dat er toch weer geen eisprong is geweest. Zo stom, dat idee komt dan opeens in me op. Ik ben echt bang voor morgen, dat ik naar de gyn moet. Ik ben zooooo bang dat er iets niet goed is, en er mss wel helemaal geen tweede kindje gaat komen Verder helemaal geen symptomen. Wel een klein beetje witte afscheiding. Is broekloeren ook een symptoom?
Adriana, waarom denk je dat je geen eisprong hebt gehad? en jouw lichaam heeft toch al meermaals bewezen dat je wel zwanger kan raken.. Bij velen is het juist raak in de maand ze helemaal geen symptomen voelen.. Ik hoop dat morgen de gyn jou een beetje kan gerust stellen en natuurlijk dat je vlug een tweede kindje in jouw armen mag nemen
Ik zag het inderdaad al, vond het wel weer apart. Maar denk dat ik weer eerder dan gepland ongesteld ga worden. Vanmiddag bij het afvegen alweer een lichtroze schijn gezien. Wilde me in eerste instantie het liefste op het toilet opsluiten en er even niet meer uit komen. Maar vriendlief was zo lief om me mee shoppen en lunchen te nemen, zodat ik weer even op andere gedachten kon komen. Nu gewoon maar weer wachten wat morgen ons brengt.
Ik87: lief van je vriend! Wel balen van dat roze. Temp je nog? Is die al omlaag? Hier blijft mijn temp een beetje hangen, hij gaat niet hoger. Dus heb ook het gevoel dat het weer niet raak is. Je zou toch bijna denken dat bij een lange cyclus dat ei lang de tijd heeft om goed te kunnen groeien en bevrucht te worden?? We wachten het maar weer af, zondag is pas mijn nod.
Ik heb dit keer niet getempt, begin er de komende ronde weer mee. Jouw temp is nog altijd hoog, zo lang hij niet naar beneden komt positief blijven denken.
@ik87. Wat ontzettend lief van je vriend! Hopelijk is het geen voorbode van een ongi. @knabbeltje. Dankje, wat lief Ik heb gewoon een 'onderbuikgevoel'. Voor mijn laatste miskraam had ik altijd enorm last van mijn borsten, vanaf een week voor nod. Vorige ronde niets, nu weer niets.
Wat een boel tekst op een paar uur tijd zeg, dit forum gaat me nog heel wat uurtjes kosten. Ik weet niet waar je precies gaan kijken bent, maar RANDJESFIETSEN Techniek voor een beter orgasme en een grotere conceptiekans vond ik een goede bron. Het is toch wel iets anders dan een paar keer op een rij klaarkomen of eens "goed" klaarkomen hoor
@Melovekane, dan is je ongi wel extreem vroeg. Ik durf het niet te zeggen maar misschien wel een innesteling? @Pietje/Joyce, duidelijker kan niet hoor meiden! Gefeliciteerd! @Februaridame, ik zie hem hoor! Alvast gefeliciteerd Welkom Saskia! We gaan je steunen hoor hier! Eens met Aiseria.... ik krijg ook onwijze testdrang.... haha Randjesfietsen???? Whahahaha.... wat een term! @liefebees, spannend!!! Ik duim voor je, zou toch geweldig zijn Mariam ook welkom! @Adriana, haha broekloeren.... Ik duim voor je morgen dat het allemaal oke is. Rustig aan en niet te veel over nadenken @ik87, ook te vroeg ongesteld? Ik had dat ook, vorige menstruatie op 20 dagen, was er dus bang voor vandaag, maar viel mee. Lief van je vriend, zo mogen er meer zijn!
ze zeggen toch dat geen enkele zwangerschap het zelfde is en dat zelfs dames die al meerdere kindjes hebben elke zwangerschap weer anders ervaren? Kortom, geen bloed geeft moed, t kan nog alle kanten op! Positief blijven! Ik duim met je mee.
Even een berichtje.... kom hier niet zo heel veel ( laten we het zelf bescherming noemen). Ronde 41!! Eerste iui. Even in het kort misschien kunnen jullie mij helpen. 8-8 5000 eh pregnyl gespoten . 10-8 inseminatie. 10-8 getest ( wilde weten hoe snel het weer uit mijn lichaam was) vette streep met een Action test. 13-8 nogmaals Veel lichter. 15-8 weer nu een witte test. Helaas waren de Action testen op in huis. Maar had ik wel een behoorlijke test drang. Dus een kv 2 van 5 gebruikt. Een duidelijke streep. Kan dit toch nog van de pregnyl zijn of mag ik langzaam hoop gaan krijgen ...?
Barbara ik zou deze vraag eens in het iui topic zetten, daar zitten meer dames die er ervaring mee hebben, misschien dat je daar sneller antwoord krijgt. Ik heb geen ervaring met pregnyl dus kan je helaas niet helpen.
Ben nieuw hier. Ik heb al een tijdje meegelezen en wilde eerst eigenlijk niet meeschrijven, omdat ik bang was er te veel mee bezig te zijn. Nu mijn NOD dichterbij komt, lijkt het me toch wel leuk en bezig ben ik er toch wel mee als ik de berichtjes lees. Voor de gegevens, ik ben 26 jaar, heb nog geen kinderen, eerste ronde met een vermoedelijke NOD op 24 augustus. Ik ben hier niet zeker over, omdat ik een erg onregelmatige menstruatiecyclus heb. Afgelopen maand duurde de cyclus 30 dagen. Op sommige momenten heb ik gewoon echt al het gevoel dat het raak is, vorige week een ontzettend opgezette buik en rommelende darmen, daarnaast ook nog eens veel last van puistjes op mijn rug. Deze symptomen zijn overgegaan, maar afgelopen dagen had ik het idee dat mijn borsten groter waren en ik heb driekwart van de dag stijve tepels, zelfs zo erg dat ml het zag door de bh, top en shirt heen. Dit kan natuurlijk ook deels tussen de oren zitten. Ben erg benieuwd of een kindje krijgen ons gegund is. Sorry voor mijn erg lange introductie, ik hoop dat iemand mij op de lijst erbij wil zetten. Voor iedereen die zwanger is proficiat, de rest spreek ik waarschijnlijk de volgende ronde.
@barbara. Kv2v5 is veel gevoeliger dan actiontesten. Dus ik zou niet al mijn hoop op die ene test vestigen. Ik zou over twee dagen weer met een kv2v5 testen. Als die donkerder is kun je m.i. wel juichen ik hoop het voor je! Ik ben wel benieuwd hor je test eruit ziet @phaarsz. Welkom hier. Ben je al lang gestopt met anticonceptie? Zo niet, dan kunnen je symptomen horen bij 'ontpillen'. Je lichaam moet dan nog even wennen aan GEEN hormonen. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als je nu al zwanger bent. Nog even geduld tot de 24ste! @mirte en pippers. Bedankt voor de opbeurende woorden. Denk niet dat ik veel slaap ga krijgen vannacht pfff die zenuwen worden steeds erger! Wie zet de tijd even 20 uur vooruit?
Ik ben gelukkig al een paar jaar van de pil af. Ben er nu ook blij om, want het duurde maarliefs zeven maanden voordat ik weer ongesteld werd.