Mijn nod mag naar 31 augustus. Gisteren knallen ovulatie test gehad.. en wil graag in dit lijstje blijven.. Dus ga die zondag evt testen..
@eenwens. Veel klusplezier! Leuk dat je hier wilt blijven. @iedereen. Wijzigingen voor de lijst graag in kleur Ik wil evt morgen nog wel bijwerken maar nu lukt even niet want ik zit op de ipad. Kan ik mezelf meteen op blauw zetten haha
Ik zou mezelf ook graag aan willen melden zaterdag is mn nod (3dagen nog... ) Voel al vanaf me eisprong krampjss onder in me buik en nog steeds zuur elke dag... nu last van tepels Maar zwangerschap test tot nu toe negatief (clearblue plus...19e.... Afwachten nog maar hoop het zoo dat het raaak is.. anoniemmeisje18 / 19jaar / ronde 10 nu /1e kindje...
Ik ben bang dat het hier weer misgaat sinds gister af en toe bruin bij afvegen en net ook een drup rood... ik ben echt zo verdrietig.. vriend heeft alle vertrouwen nog.. ik niet meer. Niet nog een keer......
Ik zie een streepje, melovekane! Onee, Snne, hou nog moed, het hoeft helemaal niets te betekenen. Snap dat het moeilijk is, maar probeer er vertrouwen in te hebben dat het allemaal goed zit. Hoop het zo voor je!
@melovekane. Hij is nog erg licht. Ga voor je duimen! @snne. Nee!! heb je buikpijn? Een druppel rood hoeft niet erg te zijn he en bruinverlies hebben veel vrouwen in de eerste weken. Kan allerlei oorzaken hebben; niezen, harder persen, tillen, vrijen etc. Begrijp je angst wel want dat zou ik ook hebben maar probeer een beetje moed te houden! Ik ga heel hard voor je duimen lieverd! @ Adriana: ik hoop toch echt dat je jezelf op roze mag zetten hoor. Dat blauw hebben we nu wel gezien toch! Vanmiddag sowieso naar de gyn toch, ivm de miskramen? Ik mag op de lijst aangepast worden naar 28 jaar, it's my birthday Vanmorgen eindelijk de cb digitale test durven doen: Ben nu overtuigd en ga dan ook stoppen met testen. 5 september mag ik voor de eerste (vroegere) echo, erg spannend hoor. Vorige keer ging het 5 dagen voor de 8 weken echo mis, daarom nu op eigen verzoek iets eerder. Mss nog geen hartje te zien dan maar wel de bevestiging dat er iets groeit, lijkt ons erg fijn. Uitgerekende datum zou ongeveer 26 april zijn. Ik zit, voorzichtig ingesnoerd met veiligheidsriem, op een roze wolk. Nu hopen dat we er dit keer niet weer vanaf kletteren
he getver wat onzeker snne ... duim heel hard mee dat t lekker blijft zitten. Je hoort vaak dat bruinverlies veel voorkomt, maar die onzekerheid ... En ik zie ook een streep melovekane!! Heel licht, maar ik zie m wel. Bij jou ook lekker onzeker dus... Hier weer testje gedaan. Hij is wel donkerder. Loopt ie ook mooi op? Had gisteren ook mini sliertje licht bruin. Vandaag is mn nod tot uiterlijk vrijdag.. hmmm blijf zitten blijf zitten Hoest met de andere testers vandaag?? Edit: Gefeliciteerd Joyce! !! Dubbel gefeliciteerd haha.
@snne ooooh meis hou nog moed, al snap ik je verdriet en twijfel wel, maar zolang het tegendeel nog niet is bewezen... Ik duim mee voor je @melovekane ik hoef niet te turen hoor! Er staat echt een streep Ik heb ook net dezelfde test gedaan... Wederom Omo wit, vrijdag mijn nod dus ik raak het vertrouwen ook wel kwijt, had toch op zijn minst een tuur moeten hebben nu
meiden op roze GEFELICITEERD!!! Meiden op rood, ik baal met jullie mee en zie jullie in het volgende NOD topic
Snne bloed in de eerste paar maanden van de zwangerschap komt vaker voor. Je baarmoeder is beter doorbloed en er kan door niezen of druk sneller een bloedvaatje springen. Ik hoop dat het niets ernstigs is. Succes!
Ik mag overigens op rood. De rest van de dames succes! Ik hoop jullie niet in het volgende nod topic te zien. Goldfishie: wel echt op roze gaan dit keer! Ik duim voor je!