Oow meid houd hoop! ik snap dat t moeilijk is, maar bij mijn oudste heb ikvanaf 5 wken tot 10 wk ongeveer heek regelmatig gebloed! En nu is hij bin a 5!
Ik zie geloof ik ook een streep! Spannend... Ik duim mee voor je Ik gebruik action testen en jullie? Wat vinden jullie de beste, vanmorgen was de mijne negatief (11dpo) Ik heb ook nog 1 kV 2v5, of adviseren jullie andere?
Ik zie echt wel een streep hoor. Wel licht, maar actiontesten zijn ook niet zo gevoelig. Misschien eens een ander merk proberen?
Hier ook een negatieve test @marn de kv testen zijn een stuk gevoeligier dus die kan je nog proberen. Maar ik zou wel ochtendurine gebruiken, lukt dat nog? @snne. Onee toch! We duimen hier met zn allen dat het blijft plakken hoor. Knuff!
@Gekkesaskia, voor zolang als ik nog niet in ronde 10 beland ben houd ik het nog even zonder speciale technieken. Ik wil liever zonder nadenken genieten met vl dan dat ik moet 'oefenen' @Snna, houdt hoop, ik duim voor je dat het blijft plakken en dat het bruin/bloed verlies onschuldig blijft. @Melovekane, ik zie ook een streepje!!! Nog niet eens een hele erge tuur, ik duim voor jou dat hij oploopt! @Jenny84, die testen lopen heel mooi op, ik duim voor een plakker! Ik nog eventjes twee dagen geduld opbrengen en dan mag ik testen. Begin het wel erg lastig te vinden.
Even snel. Ik moet na iets meer dan een dag niet lezen heul veul bijlezen. @Snne. Ik hoop dat t weer weg gaat meid!En idd. Ik heb een vriendinnetje die had de eerste mndn ook last van bloedingen. Dr dochter is nu net zo oud als mijn oudste.(7)
vanmorgen test gedaan van action, weer negatief!:x:x ik ga een kruidvat 2v5 test halen. wanneer kan het best nog een keer proberen ? in de avond?
Je zit nu 3 dagen voor nod, dus het kan heel goed dat een niet zo gevoelige test negatief is.. maar het kan ook helemaal niets zijn en dat je daarom negatief test. Waarom want je niet even tot vrijdag ochtend en test je dan met kv2v5, als die negatief is dan weet je gewoon zeker dat je de 23ste jouw ongi kan verwachten. Maar ja, niets kan jou beloven dat je ineens met een kv2v5 wel positief gaat testen, wees daar wel bewust van. Je kan het beste nog steeds in de ochtend testen, of wanneer je een hele tijd weinig gedronken heb en ook een flink aantal uren niet naar de toilet bent geweest.
@Snne: moed er in houden meid, ik duim voor je! Het is zo moeilijk te geloven dat het niet erg is, ik snap je helemaal. Ik duim voor je mee! @Marn: ik had pas op mijn NOD een tuurtestje, na 2 dagen bruin verlies. Misschien dus gewoon een wat latere innesteling dan je zou verwachten? Het zegt nog niks dus. Als je niet bloed kan het allemaal nog. @melovekane en Mir86: ik zie zeker een streepje melovekane! En Mir, na een beetje turen bij jou ook. Ik zit zelf ondertussen ook te duimendraaien. Kan wel stoer tegen Snne zeggen dat het niet erg hoeft te zijn, maar heb zelf nu ook bruin verlies en voel de stress.... Valt me op dat veel meiden dat hebben, zo'n sliertje bruin. Dan is het misschien toch niet zo erg? Man, wat kun je nu met ratio als je het zo graag wilt en je emoties alle kanten op vliegen?
Aaaah nee, wat ontzettend k*t!! Hopelijk is het iets onschuldigs en is er een bloedvaatje o.i.d geknapt, maar ik snap dat je vertrouwen dan weg is.. Ik ga heel hard voor je duimen/hopen!!
En o ja, @Liefebees, wat spannend, die baan! Leef met je mee. Ik ga zelf ook solliciteren op een te gekke functie. Gek idee dat ik dan misschien net zwanger ben. Hoe vind jij dat?
Vanaf februari elke maand zwangerschapstesten gekocht en altijd negatief. Trouwens nooit over tijd, werd meestal meteen daarna ongesteld En nu, ben ik een keer over tijd en durf ik niet. Ik heb sinds paar dagen pas last van mijn borsten ipv meteen na mijn eisprong en een vaaggevoel in mijn buik. Ik wil mezelf geen valse hoop geven, dus ik zeg de hele tijd tegen mezelf: zometeen word je ongesteld. Zelfs de toilletbezoeken zijn opeens heel spannend Wie herkent dit ook?
Ben je altijd heel stipt met jouw cyclus? Anders toch maar een testje wagen nu je daadwerkelijk over tijd bent
Heb toch een test je gedaan omdat ik niet kon wachten tot zaterdag helaas geeft clearblue digital niet zwanger Heb de hoop opgegeven..
Mariam, dat zou ik doen hoor. Morgen ochtend, dan ben je twee dagen over tijd en heb je ochtend urine.... Wat spannend!
@Joyce: gefeliciteerd met je verjaardag! En je zwangerschap! @Sanne: moed houden! Bij m'n dochtertje had ik de eerste 6 weken een paar keer per week bruinigheid of paar druppels bloed. @Jenny: leuk leuk! @Mir86: nog meer roze! Whoehooee! @AnoniemMeisje: oohh jammer... Maar bij m'n dochtertje testte ik de dag van NOD en die was bijna niet te zien, zo licht. En toch zwanger... met een laat ei kan het ook zijn dat je nog niet genoeg hcg hebt om het op een test aan te geven @Sweetbaby: in de ochtend testen in het best dan is je urine het meest geconcentreerd @Liefebees: ik duim voor je! Ik voel me wederom bij vlagen misselijk. Borsten springen uit hun voegen, puilen over m'n bh heen hahaha. En de hele tijd kriebeltjes in m'n onderbuik. Whaaaaa! Ik wil testen! Gewoon alleen al vanwege de onzekerheid haha Alleen moet ik van mezelf wachten tot zondag. Maandag is normaal mijn NOD.
Yep, ik word altijd op dag 14 ongesteld na mijn eisprong. Normaal tussen 28-30 dagen, 1 x uitschieter naar 26 dagen, maar eisprong op dag 12. Nu heb ik ook een vroege eisprong gehad omdat ik vruchtbaar slijm (sorry) al op dag 8 had. Alleen geen ovulatietesten, omdat ik op vakantie was en er niet mee bezig wilde zijn. Ik heb alleen slijm opgemerkt. Dus, heel spannend allemaal. Ik wil het echt volhouden tot vrijdag, dan zit ik op dag 31. Tenminste, dat is het voornemen.