NOD lijst 16 t/m 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Snne, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Je hebt nog 4 dagen te gaan, het kan nog alle kanten op meid!!

Hier begint het allemaal een beetje te rommelen. Nog steeds krampen en vanaf zaterdag word ik constant wakker met een dichte neus. En nu doen mijn (.)(.) pijn, wat heel vreemd is want ik heb sinds mijn borstverkleining geen gevoel meer gehad in mijn tepels ;) Ik ga zaterdag testen!!

2. knabbeltje

17 aug 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snne, niet opgeven hoor!

Bij mijn eerste had ik rond nod 1.5 dagen rood bloedverlies (had nog niet getest) omdat het toch minder was dan anders heb ik een week later een testje gedaan: licht positief, het resultaat loopt hier nu thuis rond :D

Ik duim voor je!

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Anoniemmeisje. Je hebt te vroeg getest, het kan nog steeds hoor!

@melliemuis. Spannend hoor!

4. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Het zit waarschijnlijk gewoon tussen mijn oren hahaha

5. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Jakkes wanneer ga ik me beter voelen?

al dag of 3 misselijk, ontzettend last van maagzuur en zooooo veel honger!

is nog te vroeg om sympt voor zs te hebben...

op zn langst 12 dpo (uitgaande van mn kortste cycl) maar ga uit van 8 dpo (uitgaande van mn langste cycl)

6. sweetbaby

sweetbaby Lid

18 aug 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    net een test gedaan van kruidvat, weer negatief! geen hoop meer:(:(
    ik ga er vanuit dat ik ongesteld wordt.
    vrijdag is mijn nod dus :x

7. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    @AnoniemMeisje18, als je nog voor jouw nod zit kan het nog steeds alle kanten op gaan, misschien maak je nog niet genoeg hcg aan. Maar had je een specifieke reden/symptoom om al zo ruim voor nod te testen of doe je dit elke ronde?

@mariam1978, wat leuk, dan testen we vrijdag ochtend dus allebei :) ik zit dan als t goed is op 12dpo.

8. Marn

Marn Lid

15 aug 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girls help...

Ik heb nooit geen buikpijn, ook niet als ik ongi word, altijd een typische rugpijn. Zelfs toen ik ben bevallen had ik alleen rugweeeen, buikpijn ken ik helemaal niet.

Maar nu heb ik buikpijn, helemaal onderin rechts, nod is vrijdag en testen zijn Omo wit, dus zwanger ben ik niet. Miss toch ongi, maar ik herken me helemaal niet in dit gevoel... Herkent iemand dit...:$

9. girlie12

girlie12 Bekend lid

30 apr 2014
    635
    68
    28
    NULL
    NULL
    Lees al een tijdje mee, soms mee gedaan op nod forums, maar even wat rust ivm zelfbescherming. Maar als mijn nod er weer aan komt, kriebelt het toch en ga ik weer meelezen.

Ik heb waarschijnlijk as maandag 25-8 nod.
    Zet me er maar bij op het lijstje, girlie12, 30 jaar, 10e ronde, 1e kindje.

Zoals de meeste iedere maand weer symptomen en steeds weer een nieuwe waardoor je denkt nu is het wel raak. Deze keer heb ik een aantal dagen een ontzettend warm gezicht/ gloeiende wangen gehad. En verder heel koud. Het gloeien is nu wat minder, maar wel een warm gezicht en verder een stuk kouder. Gister voelde ik ook wat kriebeltjes/steekjes achter schaambot. Dat is nu veranderd in een zeurende pijn (voelt als lichte menstruatiepijn). Normaal heb ik nooit menstruatiepijn zover van te voren. Ook zere borsten sinds gisteren, dat is per maand verschillend wanneer dit voor nod start.

Dus een hoop dingetjes, maar ik pin me nergens meer op vast. Te vaak gebeurd. Ik probeer ook niet voor maandag te testen.

10. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    @mariam. Morgen testen!! Dan ben je uit de zenuwen. Maar snap je gevoel.
    @sproetje. Wat spannend allemaal!
    @anoniemmeisje... het kan nog hoor!

Hier vanochtend in het ziekenhuis geweest. Moest mn clomid ophalen omdat er toch bloedverlies is... heb alleen wel even tegen de arts verteld dat ik vanochtnd licht positief testen... (zoals jullie allemaal zagen). Dus nu moet ik vrijdag weer testen en dan om 1015 uur echo laten maken. Dan kan ze ook ff kijken naar alles
    Kom thuis en er zat weer ff meer bloed bij... vaag allemaal.

11. Denize

Denize Niet meer actief

@girlie, welkom.
    @marn, dat de test nu nog wit is, hoeft volgens mij nog niets te zeggen. Heb vanochtend stiekem ook al getest, maar er was nog helemaal niets te zien. Zet me weer even met beide benen op de grond.
    @sweetbaby, je bent nog niet ongesteld, dus...
    @melliemuis, dat denk ik ook telkens, maar hoop natuurlijk stiekem van niet.

Even een domme vraag off-topic m.b.t. de privacyinstellingen van dit account. Je kan toch niet het e-mailadres van iemand hier zien of wel? Heb een beetje lopen goochelen met de instellingen, maar er staat nergens duidelijk of het wel of niet zichtbaar is.

Zondagochtend testen, mits ik dan nog niet ongesteld ben geworden, spannend!

12. Jennifer23

15 aug 2014
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor alle meiden met een mooi streepje GEFELICITEERD!!
    Voor de twijfeltesten of wachtbankjes, succes met wachten!
    Voor de meiden op rood, hopelijk volgende ronde wel zwanger.

Hier morgen NOD, maar nog niets van een naderende ongi te voelen. Wel al paar dagen ontzettend moe vroeg in de avond, gevoelige borsten, snel hoofdpijn, wat vaker plassen dan normaal en een drukkend gevoel in mijn onderbuik.

Ben benieuwd maar ga nergens van uit.

Liefs Jennifer

13. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    Net een test gedaan. Heb aankomende maandag mijn NOD.
    omowit uiteraard hahahahaha. Heb nu nog 1 test, dus moet em maandag nu doen hihi

14. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Ahhhh ik heb echt vreselijke testdrang.

Zeg me dat ik nog even moet wachten :)

15. sweetbaby

sweetbaby Lid

18 aug 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
  16. sweetbaby

sweetbaby Lid

18 aug 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    wie kan mij helpen? hoe moet ik een banner hier plaatsen? alvast bedankt

17. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Oh snne ik wil zeggen hou hoop het is niet altijd slecht hoor een sliertje bruin of drupje rood.maar mijn duimen maken overuren ik hoop zo voor je dat het lekker blijft zitten.
    Ik wil je iedergeval een hele dikke knuffel geven .
    Liefs

18. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Jeetje, wat een hoop bij te lezen! Ik zit nog niet zo lang op het forum, dus heb nog niet helemaal duidelijk de verhalen en personen in beeld, maar dat komt vanzelf.

In ieder geval veel succes voor iedereen die deze week mag testen! Ik duim voor jullie.

Ik weet dat ik nog weinig kans heb, aangezien ik nu in mijn eerste cyclus na de pil zit. Maar stiekem hoop ik wel hoor! Ik had eind vorige week wel wat "symptomen" en ook enigszins het gevoel dat het raak was, maar volgens mij zat ik qua tijd toen nog niet eens bij een mogelijke innesteling...hahaha. Ik had wel heel sterk het gevoel dat ik mijn ovulatie voelde (steken) en de dag daarna ook eiwit achtig slijm.

Ik moet eerlijk bekennen dat hoe dichter ik bij mijn mogelijke ongesteldheid kom (volgende week di/wo) ik steeds minder het gevoel heb dat het raak is. Maar je weet nooit. Ik zie in de lijst ook een paar andere die bij de 1e ronde meteen raak zitten.

19. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @melliemuis : niet testen! Test op je NOD pas! :)
    @ sweetbaby: bij je instellingen, handtekening opzoeken. En rechtsbovenin de pagina kan je een banner maken. Onder het kopje 'banners' :D

20. sweetbaby

sweetbaby Lid

18 aug 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    @sproetje1988, dank je wel!

Deel Deze Pagina