NOD lijst 16 t/m 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Snne, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Dat was ook wel erg ruim voor jouw nod :D

2. Veetje83

Veetje83 Bekend lid

31 jul 2012
    553
    1
    16
    Fulltime werkzaam in de techniek
    Noord-Brabant
    Hoi Dames!

Afgelopen vrijdag heb ik mijn ei weer gevonden en braaf geklust.. Nu maar hopen dat het raak is :D.

Voor de lijst:
    Wil iemand mijn NOD aanpassen van 31 augustus naar 29 augustus?

3. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    @snne. Hoe is het?

4. AnoniemMeisje18

AnoniemMeisje18 Actief lid

26 mrt 2014
    364
    0
    16
    Nee ik heb getest omdat ik erg veel krampjes heb onderin mn buik en erg zuur sinds gisteren ook pijn aan mn tepels ...

Was dus een beetje overtuigd dat het raak was de testen blijven negatief omdat ik lees dat hwt bij andere veel kans is dat 3 dagen voor nod positief getest word....

En ik heb geen geduld meer hahaha succes allen

5. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Hey bedankt voor jullie lieve berichtjes. Heb vanochtend de verloskundige even gebeld. Ze kon er natuurlijk niets van zeggen dat wist ik ook wel maar toch vond ik het fijn om even met haar te bellen erover. Ik heb inmiddels ook bruin/rood in mn maandverband :( volgens de vk kon het een innestelingsbloeding zijn. We moeten gewoon afwachten. Ik moet haar weer bellen als het erger wordt. Echt rood bloed met evt stolsels etc.
    Ben nu op mijn werk. Weinig te doen hier dus de tijd kruipt voorbij... begin vd middag stond het huilen me nader dan het lachen.. collega vroeg al wat ben je stil... heb maar niks gezegd anders zat ik hier weer te huilen... het is afwachten dames... jullie lieve berichtjes doen me goed! Blijf vooral heeeel hard duimen :)

6. Liefebeess

Liefebeess Actief lid

11 aug 2014
    133
    2
    18
    NULL
    NULL
    Goed nieuws, ik heb de baan! :D

Ik heb nog niet alles terug gelezen, mijn excuses. Wel valt me op dat dames het al opgeven als ze een paar dagen voor hun NOD omo-wit testen. Gek eigenlijks, want vaakgenoeg zal er op de NOD of enkele dagen daarna wél poitief getest worden en het komt zo vaak voor dat er voor NOD negatief getest word. Ze geven niet voor niks aan pas er na te testen, hoe moeilijk het ook is ;)

7. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Gefeliciteerd liefebees!

8. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    Hallo dames,

Ik ben nieuw hier en volgens mij hoor ik bij deze lijst?
    Ik ben Joostemans en ben 27 jaar, dit is onze 4e ronde voor ons eerste kindje.
    Vandaag is mijn NOD..

Ik heb vorige maand en deze maand ovulatietesten gebruikt om meer inzicht in mijn cyclus te krijgen.
    Mijn cyclus was afgelopen 3 rondes 27 dagen. Deze ronde ga ik dus ook uit van 27 dagen. Nu heb ik vorige maand op dag 15 en 16 een vet positieve ovulatietest gehad. Ervan uitgaande dat dat ongeveer deze maand ook zo zou zijn heb ik dus nogmaals getest. Geen positieve testen maar wel vruchtbaar slijm naar mijn idee op deze dagen. Dus ik dacht dat ik mijn ei gemist moest hebben. Op dag 22 had ik in 1 keer toch echt een vet positieve test in handen. Deze test deed ik omdat ik ontzettend zere en warme borsten had. Nu hebben wij op deze dag niet geklust omdat ik echt geen zin had en last van mijn lichaam had :(
    Ik ga er nu van uit dat ik 1 dag over tijd ben maar is dit dan ook zo? Heb al 1,5 week last van krampen en steekjes alsof ik ongesteld moet worden.
    De zwangerschapstest van vanochtend was echt witter dan wit.

Zou ik toch zwanger kunnen zijn of heb ik dan toch echt mijn ei gemist deze maand? En is mijn cyclus nu dan ook 5 dagen langer?
    Sorry voor mijn lange verhaal en ik weet niet of ik in het goeie topic zit.. Maar ik wordt hier onzeker van.

Groetjes

9. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Beste Joostemans, als ik het zo lees is je NOD inderdaad ook 5 dagen later. Maar dat is wat ik denk. Als je eisprong pas op dag 23 ongeveer was, dan zal je menstruatie niet op de 27e dag starten. Weet je hoelang je LF normaal gesproken is? Spannend hoor!
    Mijn NOD is maandag of dinsdag dus ik mag nog even rustig afwachten.

10. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    En hoi trouwens dames, ik heb niet alles terug gelezen haha want 148 pagina's vind ik een beetje veel van het goede, maar vind het wel fijn om soms wat ervaringen van anderen te lezen :).

11. Renske6

Renske6 Niet meer actief

Hoi Sanne,

Shit shit! Ik duim heeeeel hard met je mee, hopelijk gaat dat helpen.
    Heel veel succes!
    Ik heb weer een aantal berichtjes globaal gelezen, maar heb ook een heel deel gemist.
    Ik wil iedereen veel succes en plezier wensen, ik zal wat minder op dit forum zijn. Ik ga voor de volgende ronde en ik ga wat topics verderop bekijken ;)
    Alle inmiddels zwangeren; gefeliciteerd!
    Bedankt voor het gezellige kletsen en de tips. We 'zien' mekaar wel op andere topics verschijnen!

Groetjes,
    Renske

12. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    Dankjewel Emmie30 voor je reactie.

Ik weet niet goed wat ik moet denken.
    Ik heb wel symptomen van een zwangerschap:
    - zere borsten
    - meer plassen
    - rugpijn
    - hoofdpijn
    - veel meer witte afscheiding (sorry)
    - en een echt zeurend gevoel in mijn onderbuik

Het is raar dat mijn eisprong 6 dagen later is dan de vorige maand. Weet iemand of dit veel vaker gebeurd?
    Ik weet niet of al echt mijn LF kan weten maar 2 rondes geleden elke keer 11 dagen ongeveer.

Ook spannend voor jou! Nog even afwachten!

13. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend hoor Joostemans, snap je gevoel! Temperatuur je ook? Of dat nog niet? Eisprong kan om verschillende redenen later dan 'normaal' zijn. Een griepje of spanning kan al snel voor wat verschuiving zorgen. LF wisselt meestal niet zo van duur.
    Hoe lang waren je cyclussen voor deze 2 rondes?

14. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    Beide rondes was 27 dagen. En stipt op tijd op dag 28 in de middag ongesteld bij beide. Vandaag niks..
    Hoeveelste ronde zit jij op het moment?

15. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    Oh vergeten, ik temperatuur niet. Wil het eerst nog eens proberen met de ovulatietesten :) is temperaturen handiger dan?

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ Joostemans: Eerdere cyclussen heb je niet bijgehouden? Van 2 cyclussen is moeilijk een standaard te bepalen, dus ik zou als ik jou was die 5 dagen erbij optellen.
    Ik zit op het moment in de derde ronde. Die wachtweken vind ik maar moeilijk. Kon je maar direct checken of er iets gaande was...

17. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aan de hand van je temperatuur kun je vaststellen wanneer je eisprong precies is geweest (bij de een is deze snel na een positieve test, bij de ander zit er nog een dag tussen), maar op zich is klussen op de dag/dag na je positieve ovulatietest ook wel goed te doen hoor denk ik. Maarja haha ik ben ook maar een ik.

18. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    @ Emmy30
    Ik zit nu in de 4e ronde ben eind april gestopt met de pil.
    1e ronde: 33 dagen
    2e en 3e ronde: 27 dagen

Ja ik vind het ook erg om te wachten.. Vind het maar niks dat ik van alles voel terwijl ik nu niet weet wat mijn cyclus doet :(

19. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Nou dames
    Ik ben blij dat mijn testjes mooi oplopen:p
    Ben wel benieuwd wat ze zeggen bij de echo vrijdag.

20. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Spannend angel!

Deel Deze Pagina