Ik mag op rood Wat bruinverlies tijdens het afvegen en het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Mijn nod stond op 28 augustus. Maar ei gehad op 10 augustus. Ik denk dat het morgen of overmorgen wel doorzet. Heb dan wel een hele korte cyclus gehad. Volgende ronde beter hopelijk. Mijn vriend vind het klussen niet erg, hihi.
Balen indy1986! Hopelijk is het innestelingsbloed.. Hm mijn vriend vroeg laatst weer of ik ongi was geworden (alsof ik hem dat niet zal vertellen..) Want dan konden we weer voor een kindje gaan. Meteen daarna had ie door dat hij die zin niet zo heel tactisch bracht.
WOW 12 Pagina's ? Jullie kletsen veel te veel.... Sproetje Ik heb stiekem ook getest, was op 4 DPO hahahahaha. 30/7 was dus geen innesteling blijkbaar Vera, goed bezig! Ben benieuwd of het klussen heeft gewerkt! Snne houd de moed erin hoor.... Ik snap je verdriet, maar wie weet is het juist een goed teken. *knuffel* Liefebees GEFELICITEERD!! Wat goed zeg, supergaaf! Welkom Joostemans en Emmy, gezellig hoor Renske Hopelijk niet tot de volgende NOD, maar waarschijnlijk wel Angel dat is toch ook echt niet te missen hoor meid Mir! ook gefeliciteerd!! Dat is geen tuur meer te noemen die tweede foto *ff eten*
Voel me hier met de dag rotter... Nu al 4e dag kotsmisselijk en maagzuur.. darmen die overuren maken... vandaag onwijs moe en geprikkeld.... blegh! Ga nog steeds uut van eem aankomend griepje
Bij mij vandaag nog niks te zien, zou de 19e m'n menstruatie krijgen...voel wel van alles, heb de hele dag al een misselijk gevoel, brok in de keel... we zullen zien! Vanmorgen een test gedaan maar geen streepje...wel na een uur een heeeel licht streepje maar dat telt niet hé?
Jammer... Ik mag ook op rood... Op naar ronde 9 (ik had per ongeluk nu ronde 7 gezegd, maar het was al 8):x
Alle dames op rood: balen volgende ronde hopelijk op roze! @barbara: gefeliciteerd! Je bent al heel lang bezig zag ik, super dat het nu raak is. Je bent volgens je banner nog 3 dagen voor nod, action loopt idd langzaam op. Pas op/na nod een dikkere lijn (bij mij tenminste) de cb is wel lekker duidelijk he! Geniet ervan!
Wat een hoop positieve berichten erbij! En Barbara wat super voor jou!!! Ik leef weer mee met iedereen en wacht zelf ook in spannend af. Heb niet het gevoel dat het raak is, maar vind het toch spannend.
whaaaa wat een berichten!! @adriana85 ; wat een rot nieuws zeg . Knuffel hoor @snne; hoest nu bij jou? Nog veel verloren? Rot zeg die onzekerheid @ iedereen op roze Gefeliciteerd !! @ iedereen op rood; bale zeg! Hopelijk volgende ronde wel raak en op t wachtbankje nog even veel succes
Melliemuis Wat goed zeg!! Gefeliciteerd! Joyce ik zie de irritatie ook niet, als ik 4 dagen voor NOD positief test, zou ik ook de oplopende testen willen zien. Gewoon omdat het kan! Zus wanneer ga je testen? Ik heb woensdag NOD. Wil eigenlijk zondag maar misschien zaterdag al. Adriana dat meen je niet..... Hebben ze meer informatie daarover? De oorzaak. Wat onwijs rot zeg.... Sterkte in ieder geval. Van mij mag je hier trouwens ook spuien hoor, we zijn er niet alleen voor de roze gevalletjes maar ook voor de eventuele teleurstellingen Mltje haha, schattig zo'n man. Constipatie... vervelend en herkenbaar, zeker in combi met de daaropvolgende diarree.. Echt naar. Laten we hopen dat het voor een goed doel is Innas Hopen dat je nu ook weer lekker vlot een roze streep ziet! En beterschap! In Afwachting kan niet anders dan een teken zijn! Laten we het hopen. Wanneer ga je testen? Mirte Bummer! Wanneer ga je weer testen? Wanneer heb je NOD? Barbara Gefeliciteerd zeg! Jeetje wat goed T wordt echt een hele roze lijst eind deze maand Marn oh shit! ik had eerst nog getypt, misschien late innesteling Indy weet je het al zeker? Even afwachten maar dan..
Hier een bad hair/body/mind day.... Gewoon zo'n dag dat je niet lekker in je vel zit. Mijn gezicht zit onder de pukkels, mijn haar wil niet, kleren zitten voor geen meter, 4000 keer per dag plassen. Constipatie, rommelende en rare geluidproducerende darmen... Dan weer buikloop, oprispingen, opvliegers, jeukboobs, steken boven borsten en soms bij tepels.... Ik mag lijden dat het een zwangerschap is, anders heb ik nog een vervelende tijd te gaan zonder anti conceptie haha....
Hahaha, Pippers, ik hoop het voor je! Hier twijfelachtige situatie: nog meer bruine afscheiding en nu ook een drup bloed... Als het niet echt doorzet test ik morgen ochtend nog een keertje, maar ik geef het niet zoveel hoop Maar wat een boel roze! Gefeliciteerd allemaal @Mir, ik zie hem hoor, niks turen! @Adriana, gatsie wat schrikken! Daar mag je best even goed ziek van zijn en rustig bij komen.
Vandaag omo-witte test, maar geef de moet nog niet op. Mocht het nu niet lukken, dan wachten we ook een paar rondes, vanwege mijn nieuwe werk Enn... stel ik ben wel zwanger.. dan in de uitgerekende datum dag na de verjaardag van mijn zoon En m.b.t testen: Als je een tuurstreepje hebt en daarna nogmaals x aantal keer test om op te lopen vind ik erg leuk om te zien. Maar met dikke knaltesten snap ik het gewoon niet Ik snap wel dat je als je voor je NOD test, nogmaals eens na je NOD wil testen. Uch, alle remoer de wereld uit
@ Pippers, Haha hier hetzelfde inderdaad.. Na een negatieve test afgelopen woensdag nog niet opnieuw durven testen.. Heb wel elke keer vlagen van steekjes in de onderbuik (echt zo'n zeurend gevoel de hele tijd) en opvliegers. Af en toe zere borsten met lopen en pijn in mijn onderrug. Heb ook vaker dan normaal witte afscheiding. Ik weet niet goed of ik nu toch wel of niet ervan uit moet gaan of mijn cyclus 6 dagen langer is.. Wanneer moet ik nu weer testen?
Barbara: gefeliciteerd! ! Ik leef echt met iedereen mee, vind het alleen lastig om op iedereen te reageren op in tel... ik hoop dat er nog meer roze komt deze maand inclusief mezelf
i hoi , mag ik ook nog bij op de lijst? babylove 85 , 28 jaar , 5de ronde na mk , nod 26 augustus. ik had vandaag al eens getest omdat ik sterk het gevoel heb dat het raak is , en dit was het resultaat... wat denken jullie ervan? ik weet dat het nog heeel vroeg is . (banner klopt trouwens niet , ei was iets vroeger , zit nu op 9 a 10 dpo dus nog 4 a 5 dagen voor NOD. maar tis nog vroeg Bekijk bijlage 413266 Bekijk bijlage 413268