NOD lijst 16 t/m 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Snne, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    @ Pippers ik zit nu op dag 29.
    Afgelopen 2 rondes een cyclus gehad van 27 dagen stipt.
    Deze ronde mijn eisprong niet kunnen vinden op de dagen van vorige rondes (dag 16/17) maar op dag 22 toch nog een ovulatietestje gedaan omdat ik hele warme zere borsten had. Die knalde echt tot en met dag 24. Sindsdien zere steekjes etc. Zou het mijn eisprong zijn geweest of misschien de innesteling? En nu weet ik dus ook niet of ik dus een langere cyclus heb :(

2. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Ik zou nog twee dagen wachten tot je je voor jou berekende langste cyclus hebt gehad.

Ik heb net voor de 3e keer een andere BH aangetrokken.... :)
    Ik ken dat zere borsten verhaal maar al te goed sinds kort. Het knelt en het jeukt en het prikt...

Wie weet was het wel een innesteling..? Het kan allemaal....
    Ik lees de meest bizarre dingen.

Mocht het raak zijn hier, dan heb ik al een idee hoe het te vertellen, haha ik vond dit dus echt briljant! :cool:

http://www.minime.nl/wp-content/uploads/2014/01/vertellen1.jpg

3. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Pfffd dames zo spannend..
    bijna kan ik testen..

26 aug of 25 aug..

Ga denk ik.wel eerder testen afgelopen x met action 4 dagen ervoor licht positief..spannend allemaal..

voel steekjes in me liezen..
    lage rugpijn..
    Darmen in de war..

Ziek verkouden..
    Veel dromen..

Lichaam kan ook voor de gek houden..

We zullen zien..

welke symptomen hebben jullie?

Gr bambe

4. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    Haha echt een vet cool idee!
    Wij hebben de tegeltjes voor onze ouders alvast in huis met de tekst:
    We hebben groot nieuws
    En jullie mogen het al weten
    Over een paar maandjes
    Zullen jullie opa en oma gaan heten!

Ik denk dat ik wacht tot zondag en dat ik dan nog maar eens test. Als die negatief is neem ik toch aan dat ik echt niet zwanger ben..?

5. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ Bambe en Pipers, geloof dat we redelijk met elkaar oplopen (haha handig dat lijstje). Had me zo voorgenomen mezelf niet helemaal gek te gaan maken met wel of niet dingen voelen, maar het gebeurt vanzelf...
    Ik heb sinds een paar dagen veel last van mijn maag, dit heb ik nooit. En mijn borsten zijn altijd al gevoelig van eisprong tot menstruatie, maar lijken nu echt op knappen te staan. Tja, is het mijn lijf die me lekker zit te jennen of is er echt iets aan de hand. Ik hoop het laatste uiteraard.
    Wanneer zijn jullie van plan je eerste test te doen?

6. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @ Joostemans, klinkt als een goed plan. Ik duim voor je!

7. Pippers

Pippers Bekend lid

11 aug 2014
    586
    0
    16
    Vrouw
    Volgens mij ook Emmy :D

Ik denk dat ik ook zondag ga testen, dan is het 3 dagen voor NOD.
    Joostemans, geen idee, ik zeg niks is zeker tot je ongesteld wordt.

ƉƩn van mijn beste vriendinnetjes wist het pas bij 11 weken, die heeft pas op 11 weken voor het eerst positief getest, daarvoor omo wit....
    Dat is ook een beetje houvast voor mij. Zij schrok zich dus dood toen ze met 15 weken voor de 8 weken echo ging :D

8. Joostemans

Joostemans Actief lid

20 aug 2014
    162
    0
    0
    Zo blijkt dus wel weer dat ieder lichaam weer anders is!
    Af en toe best vervelend ;);)

9. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

3 apr 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    +1:)

10. olgademuurbloem

olgademuurbloem Actief lid

3 apr 2014
    163
    0
    0
    Ben zzp'er in de zorg en doe dit met passie en lie
    Roosendaal eo
    Ik zie het zekert! Tuurlijk Nog pril maar een streepje is en streepje....

11. babylove 85

babylove 85 Fanatiek lid

22 mei 2013
    1.632
    0
    36
    Bedankt om even mee te kijken. Ja ik zie het ook wel maar durf echt nog niet blij te zijn hoor. Spannend dit. . . Na mijn miskraam in februari ben ik wel een beetje bang maar we zien het wel.
    X x x

12. mltje

mltje Actief lid

13 mrt 2013
    336
    3
    18
    Vrouw
    NULL
    @pippers, haha, die is inderdaad heel erg leuk!!

13. Sproetje1988

Sproetje1988 Actief lid

25 jun 2012
    339
    60
    28
    Parttime secretaresse
    Nederland
    @barbara: gefeliciteerd!
    @marn: ooohhh. Jammer....
    @pippers: gelukkig is 4 dagen ervoor ook veel te vroeg hahaha. Zomaar doen hem.. gaat helemaal nergens over. Maar ik moet me echt heel erg inhouden, want mag maandag pas testen, dan is mijn NOD.
    @joostemans: lastig hoor... blegh... ik weet niet wat voor advies ik je moet geven...

@symptomen: ik heb last van steken in buik, vlaagjes misselijk, grotere borsten, zere onderrug. Je zou toch denken dat ik zwanger ben, maar helaas ben ik er al achter dat je lichaam je voor de gek kan houden, dus ik wacht netjes tot maandag! (Hoop ik) misschien zondag. :)

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi allemaal!

Ik kom even meepraten als dat goed is! NOD is 25 augustus, kan ook de 26e zijn, aangezien cyclus varieert. Maar in ieder geval dan ergens.

Kort: heb al twee kindjes. Heb rondom eisprong veel seks gehad en vlak na eisprong last gekregen van gevoelige borsten (normaal 1 kant, nu allebei), ineens een aambei die ik al wel eens had maar nu komt er ineens 1 opzetten heel erg, pijn in nierstreek (had ik bij andere twee zwangerschappen veel last van), spierpijn gevoel in liezen sinds vanavond, paar keer wat krampjes gehad net als menstruatiekrampen. Een keertje vlaag van misselijk gehad maar dat verder niet.
    Bij mijn twee zwangerschappen had ik geen gevoelige borsten voor NOD, bij de eerste pas na overtijd jeuk en groeiende boobs, bij de tweede begon het groeien pas met 14 weken! Ik weet dus dat dit net zo goed menstruatieklachten door het hormoon kan zijn, maar dat het ook kan betekenen dat ik zwanger ben..... Ik word een beetje gek ervan. Ene moment denk ik ja, dan denk ik weer na die krampjes: neeehhhh, zie je wel ik ga gewoon ongesteld worden. Die krampen heb ik namelijk ook in de week voor NOD altijd wel een paar keer kort. En mijn rechterborst doet altijd op 1 plek zeer. Maar nu doen beide borsten pijn en het is een branderig gevoel aan de voorkant bij de tepels.

Ik wil even gewoon met wat lotgenoten uitwisselen, kletsen en stiekum hopen. Derde kindje is niet in de planning maar wel welkom vandaar...:)

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    @Sproetje: wat jij schrijft herken ik dus deels! Geen grotere maar wel gevoeliger borsten, pijn bij aanraking ervan en op dit moment ook zonder aanraking branderig, gevoelig alsof ze mijn BH weg willen branden:p. Ik weet ook dat je lichaam inderdaad iets totaal anders aangeeft dan wat het misschien is maar ik herken dit totaal niet! Dit heb ik nooit! Vandaar!....

16. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Even snel een update... vandaag ook hele dag weer bloedverlies gehad. Het is wel anders dan een normale menstruatie. Het is wel veel bloed maar niet zo heftig als normaal de eerste 2 dagen van mijn menstruatie.. pff bah die onzekerheid... als het morgen snel minder wordt heb ik misschien nog wat hoop anders denk ik niet meer..
    Sorry voor de rest ik heb alles vluchtig even doorgelezen maar is voor mij echt niet bij te houden na een dag werken en weet ik veel hoeveel paginas erbij :)
    Gefeliciteerd alle meiden op roze ik duim voor mooie plakkerts en de meiden op rood :( dikke knuff

17. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16

18. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Wat rot meis :x
    Heb je ook nog getest of niet? Als je testen oplopen is er een goede kans dat het gewoon goed zit.

19. Snne

Snne Bekend lid

10 feb 2011
    840
    8
    18
    NULL
    NULL
    Heb maandag voor het laatst getest met de cb digitaal. Ik heb nog 1 kv test liggen die ga ik misschien morgen doen. Heb wel gelezen dat dat eigenlijk niks zegt nu hoor als het nog oploopt. Nouja ik zie morgen wel... nu eerst maar lekker slapen ben doodmoe.

20. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Babylove: ja hoor, zie hem! We lopen gelijk op!

Symptomen: vanavond naar de pub geweest en dacht, drink wel een colaatje. Wat was dat vies zeg. Enkeltje toilet en een half uurtje later zat ik weer thuis. Weg avondeten. Zucht.

Deel Deze Pagina