NOD lijst 16 t/m 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Snne, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zus9

Zus9 Bekend lid

25 jul 2014
    967
    688
    93
    Vrouw
    Noord NL
    Jeetje, ik werk een avondje en kan het nu al niet meer bijhouden wat er allemaal is getypt!

Pff, dit dus! Ik heb hier ook allemaal last van. Ik lijk wel een tiener met al die pukkels. En vandaag voor het eerst deze week fatsoenlijk naar de wc geweest :$ Ik heb ook woensdag NOD denk ik.. Ga zondag testen!

2. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Je kan al 4 dagen van te voren testen meschien zondag al?

Ene kant denk ik w8 gewoon af..
    Zou wel heel snel zijn direct na miskraam. .

Wanneer testen jullie?

Gr bambe

3. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    @Snne: wat rot die onzekerheid. Aan de ene kant fijn dan het toch anders is als een normale menstruatie maar zeker weten doe je niets natuurlijk. Heb je ook buikpijn en heb je dit normaal bij je menstruatie?
    Testen schijnen idd niet altijd wat te zeggen, lastig he..
    Ik duim voor je!
    @ Testers vandaag: kom maar op met dat roze !!

4. MamaM86

MamaM86 Lid

4 okt 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier even snel een ego berichtje (sorry) maar ik heb zo'n gevoel dat ik op roze mag :p gister niet kunnen reageren maar toen een heeeel licht streepje en nu dit streepje. Is ook licht op de foto maar niet in het echt :D
    Kijken jullie mee?
    Vandaag lange dag werken dus in mijn pauze zal proberen verder te reageren!

Bijgevoegde bestanden:

5. Liefebeess

Liefebeess Actief lid

11 aug 2014
    133
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ja, ik zie 'm! Gaaaaaaaaaaf!!! Voorzichtig gefeliciteerd :D

6. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Ik zie heel licht wat maar de foto is een beetje vaag. Als jij hem in het echt wel duidelijk ziet én hij is beter ivm gisteren, dan zeg ik: gefeliciteerd!
    Heb zo'n gevoel dat deze maand meer roze brengt als gemiddeld. Mss omdat juli een beetje tegenviel? Vast te warm geweest voor alle zwemmers ;)

7. Fiederelsje

9 aug 2014
    87
    11
    8
    NULL
    NULL
    Ik mag op rood (sorry die kleurtjes lukken niet op m'n telefoon). Vannacht ongesteld geworden. Jammer maar wel een mooie korte cyclus voor mijn doen. Op naar de volgende ronde!

8. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Goede morgen dames!

de dames op roze gefeliciteerd! Dat worden heel wat babies rond april mei!

hier wat vage symptonen, maar vooral zere borsten! Jeetje wat lastig, vooral wanner je lekker ligt te slapen, en dan wakker word! Hihi

Wat ik me nu afvraag, die symtonen waar komen ze eigenlijk vandaan? Ja voor de zwangeren onder ons begrijp ik het.
    maar zoals ik hier vaker lees heeft bijna iedereen ergens last van.
    Komt dat nu omdat we allemaal zo graag willen? Creëren we die symptomen dan in ons hoofd?

ik ben eens benieuwd hoe jullie erover denken.

Groetjes

9. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Goedemorgen dames,

aangezien ik al dagen zo beroerd ben vanmorgen toch maar een testje gedaan, omo wit...

10. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Na je eisprong stijgt je progesteron gehalte, dit zodat een gesprongen eitje beter kan innestelen (baarmoeder wordt voorbereidt) Dit hormoon zorgt voor de klachten die lijken op zwangerschapsymptomen. Heel vervelend maar niets aan te doen..
    Wanneer is je nod?

Balen Marijke88.. Hoeveel dpo ben je nu?

11. Kannietwachten3

1 jul 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd voor alle dames op roze:)
    En voor de dames op rood: heeeel veel succes de volgende ronde!!

Voor diegene op het wachtbankje... Pff wat duurt wachten toch lang... Ik zit nu pas op 5 dpo en heb nog 0 symptomen. Begint bij mij dan al gelijk de moed in de schoenen te zakken dat het weer niet gelukt is en dat ik dan weer een lange cyclus (38 dagen gemiddeld) moet wachten...

Liefs

12. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    Donderdag is mijn nod, wanneer zou ik kunnen testen? Heb de k2x5 in huis gehaald.

Groetjes

13. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    kv2voor 5 schijnt wel gevoelig te zijn, ik zelf had de action en heb 10dpo getest. Dat zou voor jou dan maandag betekenen. Beste is natuurlijk om zo lang mogelijk te wachten maar ik kon dat echt niet meer door alle signalen van mn lichaam en omgeving. Nadeel van vroeger testen is dat de streepjes vaak nog vaag zijn dus je zal de test moeten herhalen in de dagen erna. Bovendien is er altijd het risico dat je toch ongesteld wordt doordat de innesteling toch niet gelukt is.
    Succes met wachten en met de test volgende week!

14. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Had net al een heel verhaal getypt en toen ging mn pc ff gek doen. Haha.
    Maar ik denk dat ik ga afwachten tot dinsdag (mijn uiterste NOD). Als het me lukt. Als ik dan test weet ik ook beter dat de test betrouwbaar is. En als ik me niet in kan houden doe ik het wanneer ik het niet meer kan tegenhouden haha.
    Spannend hoor Bambe, zeker na een miskraam, lijkt me erg heftig...

15. Happy Mams

Happy Mams Actief lid

6 sep 2012
    280
    0
    0
    tja kijken hoe lang ik kan wachten.
    Mijn man is van mening tot donderdag te wachten, tenminste dat zei hij gisteren haha
    om teleurstellingen te voorkomen,
    maar weet niet of dat gaat lukken hihi

16. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames, ik zou vandaag testen, maar ben flink verkouden en grieperig. Ik heb ook geen testen thuis liggen. Mocht ik vandaag nog weggaan, dan haal ik een test voor morgenvroeg. Anders wordt het morgen of zondag.
    Ik voel nog steeds geen aankomende ongi, maar dat zegt natuurlijk ook niets (weet ik ondertussen).

17. mariam1978

mariam1978 Actief lid

9 mrt 2014
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Snne: hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en duim voor je en voor de rest van de dames.

18. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    @joyce,
    geen idee...
    heb dit keer niet mn overduidelijke 'slijmproductie' gehad.

als ik van mn kortsre cycl uitga 13 dpo,
    en van mn langste 9 dpo

19. sweetbaby

sweetbaby Lid

18 aug 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    goede morgen allemaal
    vanmorgen opnieuw getets en deze is helemaal omo-WIT.ik heb helemaal geen pijn of iets dergelijks! is er nog hoop?

20. Indy1986

Indy1986 Niet meer actief

Hmmm... Gisteren wat bruinverlies en krampjes.
    Nu helemaal niks. Dacht dan menstruatie wel zou doorbreken. Het voelt wel wat anders in m'n baarmoeder.

Gisteren trouwens wel een testje gedaan kv2v5. Zag een streepje (niet roze), maar toen ik na een paar uur weer keek was dat streepje ook weg. Maar heb nog nooit eerder een streepje gezien op de kv2v5 als ik niet zwanger was.
    Ik wacht wel af....

Deel Deze Pagina