NOD lijst 16 t/m 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Snne, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland

Ik ben dus Astarte en 37 jaar oud.... ronde... nee geen ronde want we zijn er niet bewust voor aan het gaan, maar we doen het wel onveilig aangezien we allebei onze issues hebben fysiek waardoor kans op zwanger raken vrij klein is zeg maar, naast het feit dat ik al 37 ben!.....

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Zijn er hier meer dames die, net als ik, ineens heel andere klachten zien in hun lijf dan normaal? Ik doel op de brandende borsten die ik heb ;) en dat heb normaal nooit.

Is dit gewoon zeg maar dat je sommige maanden zulke klachten hebt en andere maanden niet? Ik heb dit dus nooit voor een menstruatie gehad, waardoor ik ook dacht dat ik zwanger was deze maand. We hebben het rondom de vruchtbare periode echt elke dag gedaan (niet om zwanger te raken overigens maar gewoon uit lust :D;)) dus daarom wist ik dat de kans deze maand echt wel groter was erop.

Ik moet zeggen dat als ik over drie dagen op NOD nog niet ongesteld ben ik uiteraard weer een testje ertegenaan gooi! ;);):)

3. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @asarte, het stomme is dat je lijf je heel erg voor de gek kan houden. Dus ja het kan zijn dat je last hebt van dingen waar je nooit last van hebt en dat je toch gewoon ongesteld wordt. Het kan ook zijn dat je wel zwanger bent en nu alleen nog niet positief test... blijft dus afwachten... ben ook al op zoek naar een kijkertje om in mn buik te gluren ;)

4. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48

Kijk daar wordt een mens nou vrolijk van!
    Dubbel gefeliciteerd, geniet ervan :)

5. Melliemuis

Melliemuis Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.314
    0
    36
    Across the pond
    Jabinca: Aaaaah wat supertof! Gefeliciteerd!

6. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    @Jabinca: wat gaaf!!!!! Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag en nog meer gefeliciteerd met het geweldige cadeau van jouw zwangerschap!! :) Geniet van de roze wolk :)

7. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    Jabinca, dubbel gefeliciteerd! Wat een ontzettend mooi cadeau :)

8. twinty

twinty Bekend lid

20 jan 2012
    640
    1
    18
    Dubbel gefeliciteerd Jabinca.

9. MamaM86

MamaM86 Lid

4 okt 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jabinca dubbel gefeliciteerd! Nu kan je dag niet meer stuk ;)

Volgens mij had er nog iemand een heeel vaag streepje maar ik zag hem ook staan!

Bij mij was het zo dat ik de vorige twee rondes juist heel erg zwanger gevoel had met zere/volle borsten, veel plassen etc. En nu juist niet. Nu merkte ik het stiekem aan soort groeipijn in mijn kuit/kramp en lichte rommel in mijn buik.. tijdens vorige zwangerschappen had ik ooklast van de spieren in mijn kuiten! Samentrekken ofzo.. ook lijkt mijn buik erg opgezet, zal dat door de derde (vierde officieel maar 2e was uiteindelijk miskraam) zwangerschap kunnen komen?
    Ik vind het reuze spannend! Het weekend nog een test doen hopen op duidelijkere streep! Heb deze test toch nog liggen dus ja... hihi

Wachters nog even volhouden! Hoop ook voor jullie op roze!

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Jabinca! Wat een goed nieuws zeg!!! Dubbele van harte!!! :D

11. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Jabinca, gefeliciteerd!! Geniet!!

12. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Gefeliciteerd melliemuis ben echt blij voor je lekker gaan genieten.
    Dames op rood wat erg hoop echt dat jullie volgende maand meer geluk hebben.
    Dames op het wachtbankje heel veel veel succes.

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Hi Emmy, ja zekers, dat klopt. Ik voelde me ook niet perse zwanger of zo, ik dacht alleen maar: ik herken dit helemaal niet, dit heb ik nooit, dus heel misschien is het toch zo...! Jammer dat je dan test en dat het zo OMO wit is dat je gewoon weet dat het niet over een paar dagen ineens wel zo is. Jij hebt zelfde datum als ik bijna, dus ik ben benieuwd bij jou ook!

14. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    dubbel gefeliciteerd dan dat is wel een heel mooi verjaardagscadeautje zeg lekker genieten nu .

15. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    #1675 Astarte, 22 aug 2014
    Laatst bewerkt: 22 aug 2014
    Ps wel grappig wat Jabinca schreef op een ander topic wat ik geopend had: ze had vorige maand vele klachten, dacht zwanger en....niks en deze maand niks geen klachten en ze is nu dus zwanger!

Bij mijn eerste kindje had ik dat ook. Ik meende de hele tijd te voelen dat ik ongesteld werd (voelde stuk vochtiger daar zeg maar ;) maar had geen krampen oid) en elke keer was er niks. En toen testte ik geloof een dag voor NOD en had een heeeeel vaag streepje. Ik dacht toen dat dat een indroogstreepje was, ik had nog niet door dat ik zwanger was ;) Grappig toen was ik er veel minder mee bezig en ik was zonder dat ik het door had toch zwanger! Dus inderdaad, al die klachten die ik heb deze maand, het maakt niets uit, het is 99% zeker dat ik niet zwanger ben. Krijg nu ook wat hoofdpijn en dat heb ik ook altijd paar dagen voor ongesteld.... Benieuwd naar de andere dames op het wachtbankje die ook ongeveer 25e NOD hebben! Blijven schrijven welke 'klachten' we hebben, vind ik wel fijn om te lezen en te weten, ondanks dat ik al 2 kids op de bank heb zitten thuis ;):D

16. Emmy30

Emmy30 Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.285
    598
    113
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haha er is ook geen pijl op te trekken. Geloof dat wij vrouwen experts zijn op het gebied van onszelf gek maken ;). We krijgen vanzelf duidelijkheid. En natuurlijk het liefst met een knallende test!

17. krullebol81

krullebol81 Actief lid

9 jul 2014
    393
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Leuk al die net zwangere dames hier :D

Ik zou al 5 dagen ongesteld moeten zijn... 2 negatieve testen verder en ik weet het gewoon niet...
    Ben af en toe wat misselijk net na het eten terwijl ik weinig eet. Ben moe (maar ook aan het verhuizen dus tja..), gevoelige borsten... kwil gewoon duidelijkheid wat het ook is ;)

18. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    20140822_141424.jpg(13,8 KB)20140822_142147.jpg(17,2 KB)en blij dat jullie het streepje ook zien, dacht al dat ik me een streepje inbeeldde :D. Was net nog een beetje aan het spelen met de foto en heb hem in negatief gezet. Dan zie ik hem toch wel beter... En nog 1 dat ik hem uit de houder heb gehaald.

Bijgevoegde bestanden:

19. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    bij de tweede foto zie ik zeker een vage streep!

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Dat is ook zo Emmy! Haha! En inderdaad het is zo jammer want 9 van de 10 x is het voor niks het hopen :(:). Maar goed, als je ongesteld wordt is het pas ècht zo!

Deel Deze Pagina