Krullebol, ben jij net van de pil af misschien? Of hele onregelmatige cyclus? Dat is natuurlijk wel van belang....
Hallo Allemaal, Hier ook volop spanning. Gisteren had ik mijn menstruatie moeten krijgen. Nog steeds niet, helaas geven de testen ook negatief. Dus ik weet het niet zo goed. Wel alle symptomen (of beeld ik het me in). Duizelig, constant raar gevoel in buik, af en toe misselijk. pff! Zou fijn zijn als er iets gebeurd.
Inafwachting: op de 2e zie ik een heel vaag lijntje. Spannend! Jabinca: jaaaaa!! Wat gaaf, gefeliciteerd! Leuk he, zo'n verjaardagscadeautje ondanks dat je er totaal niet op rekende! Fijne verjaardag verder.
Dames op roze gefeliciteerd! Dames op rood, hopelijk volgende maand roze! @sproetje, hier dezelfde symptomen. Wil ook wachten tot maandag, maar misschien dat ik er zondag aan ga geloven. Ligt eraan wat de komende dagen doen. Vandaag hele dag een misselijk gevoel, nog nooit gehad. Wel eens vlaagjes misselijk, maar nu is t meer en niet meer het gevoel dat ik me het maar inbeeld. Maar ook zeurende steekjes bij schaambot. Waah wat een spanning! Ook zo'n zenuwachtig gevoel in m'n lijf. Nog even volhouden..
yeaaaaaaahhhhh ik had een heel stom voorgevoel bij jou! En het klopte hihi ondanks dat ik je verder niet ken ofzo! Helemaal super meid, dikke proficiat! En geniet vervan, En van harte gefeliciteerd met je verjaardag groetjes nancy
ohhh alle dames gefeliciteerd! zijn er weer een aantal bij gekomen zie ik leuk Hier allemaal nog een beetje vaag. Vanochtend weer heel licht posi getest. Maar lichter dan voorgaande dagen. woensdag/donderdag/vrijdag meer bloed verlies. Vandaag echo gehad en mijn bms was 8cm en mooi opgebouwd dus ze wilde nog even afwachten. 1 september weer een echo en dan kijken of ik weer aan de clomid ga of dat ik zwanger ben.
Ik ben in mei gestopt met de pil. Cyclus is sinds ik gestopt ben 31 dagen beide keren. We zullen zien...het is toch afwachten. Ga niet naar de huisarts toe ofzo.
Lees dat er nog meer dames op roze mogen, van harte gefeliciteerd! Afwachten duurt lang! Nog 6 dagen! Door al dat roze krijg ik toch wel lichtelijk testdrang. misschien dat ik maandag een testje doe!
Jabinca, Gefeliciteerd! Wat een mooi verjaardagskado!! Melovekane, jij zit dus nog een weekje in spanning. Hopelijk positief nieuws bij de gyn volgende week! Grrrr.... Ik zei gisteren dat ik op rood mocht, maar nog geen menstruatie te zien hier. Wel iets bruinverlies, maar niet noemenswaardig. Minder dan gisteren. Gisteren had ik ook echte buikkrampjes, maar dat is nu ook weg. Heb nog wel een raar gevoel in m'n baarmoeder. Zou het dan een late innesteling zijn? Durf er eigenlijk niet meer op te hopen. Had ik bij de vorige twee zwangerschappen ook niet, toen heb ik niks van de innesteling gemerkt. Ik wacht af... Mocht het bruinverlies helemaal stoppen waag ik zondag een testje.
Babyprincess21, 21 jaar, ronde 7, 1e kindje Hopen dat het nog naar roze mag veranderen en niet naar rood....
Jabinca onwijs gefeliciteerd! !! Wat een geweldig cadeau zeg dat vergeet je nooit meer In Afwachting ik zie ook wat vaags! Morgen weer? Ben benieuwd joh! Melovekane wat spannend voor je zeg. Ik hoop dat je goed noeuws krijgt bij de gyn! Aiseria wat naar van je kat zeg.... sterkte!
Haha een voorgevoel, das leuk! Iedereen ontzettend bedankt voor de 'dubbele' felicitaties.. Voel me dit keer ook echt jarig! Oja.. ik heb vorige week heel sarcastisch een pendel laten doen, ik ben christen dus ik geloof er absoluut niet in en wou ook het tegendeel bewijzen. Nou zij gaf okt/nov aan en ze heeft het lekker mis, oftewel trap er maar niet in. Tis uiteindelijk gewoon bedrog... (gewoon een tip) Ik zal me testen zo ff showen trouwens..
Gefeliciteerd! !!! En gefeliciteerd met je verjaardag ik ga morgenvroeg testen, had vanochtend iets roze bijbetaling afvegen. Vrees het ergste
Wauw Jabinca, dat is nog eens een verjaardagscadeau! Ontzettend gefeliciteerd!! Ook alle anderen op roze: gefeliciteerd! Ik zit nu ongeveer op 8 of 9 dpo en had net een beetje bruinverlies (oud bloed?).. Hopelijk van een innestelingsbloeding en geen vroege menstruatie??! Ik had op dag 16 een positieve ovulatietest, dus ik heb op dag 17 of 18 mijn eisprong gehad en deze volgens mij ook gevoeld. Maar goed, dit is pas mijn eerste ronde na pilstop, dus heb nog geen idee hoe mijn cyclus verder verloopt! Verder ook totaal geen klachten die wijzen op een naderende menstruatie, geen krampen ofzo. Wel sinds mijn (vermoedelijke) eisprong enorme obstipatie en veel puistjes in mijn gezicht, kan natuurlijk ook gewoon van het ontpillen komen. Nou ik ga er maar niet teveel conclusies uit trekken en wacht gewoon af wat er komen gaat! Voor de anderen op het wachtbankje: succes en nog even geduld! Voor degenen op rood: heeeeel veel succes in de volgende ronde!!
Spannend allemaal hoor! Dames op rood.... jammer... succes de volgende keer! Dames op roze.... jaaaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd! Op het wachtbankje... brrrrr.... sterkte haha. Inclusief mezelf.
elke keer braaf meegelezen maar geen idee waar ik moest beginnen met reageren. Alle zwangere dames, gefeliciteerd!! iedereen op rood: flink balen ik hoop dat jullie ook snel zwanger mogen zijn! hier : ik zit voor de allereerste keer op het wachtbankje ( klinkt raar aangezien ik al een zoontje heb, maar toen was het raak op het moment dat we hadden besloten om vanaf de komende cyclus er er serieus mee bezig te gaan zijn) en moet zeggen dat het me aardig zwaar valt. mijn eisprong was wat later als gedacht en zit nu op 4dpo. Hoewel er nog helemaal niets over te zeggen valt zit er een vervelend stemmetje in mijn hoofd die bij ieder dingetje wat ook maar iets op een symptoom zou kunnen wijzen begint te roepen dat ik zwanger ben. daarnaast gaat hij hevig de discussie met me aan als ik mezelf voorneem om pas op z'n vroegst zondag wil gaan testen (maar de vorige keer heb je achteraf gezien ook al met 9 dpo posi getest) zucht..het worden lange dagen, tenzij iemand weet hoe ik dit vervelende stemmetje het zwijgen op kan leggen
Hier zoiets geks: ik zit op dag 23 en mijn cyclus is altijd 26/27 dagen en paar maanden terug ineens op dag 22 al bloedverlies, nou dat heb ik nu weer. Gewoon vandaag al ongesteld aan het worden! (??) Dat vind ik echt wel heel kort deze cyclus, 22 dagen dat is gewoon net een dag meer dan 3 weken.... Wel heel kort. Kan het niet helpen dat ik het gevoel heb dat ik misschien wel een bevruchting heb gehad maar dat het innestelen niet goed is gegaan, want het loopt zo raar......
Wat een mooie berichten allemaal. Jabinca, gefeliciteerd! Mijn lichaam is me behoorlijk voor de gek aan het houden vrees ik. Gisterenavond na het klussen wat rood bloedverlies dus dacht dat ik ongesteld werd. 'S ochtends zat er echter alleen maar wat bruine afscheiding in m'n maandverbandje en nu al een hele dag niks meer. Aargh verwarrend allemaal, moet ik nu wel of niet testen? Wie herkent dit?