En Februaridame, had je nog getest vanmorgen?? Weer een paar gelukkige dames, gefeliciteerd. Hier hopelijk morgen duidelijkheid...
Wat is augustus een leuke roze lijst maar ik hoop dat er nog meer bij komen . Dames op roze hartelijk gefeliciteerd. Dames op het gevreesde wachtbankje heel heel veel succes. En dames op rood niet leuk gewoon balen hopelijk is het voor jullie in de volgende ronde raak. Liefs
Ik mag ook op rood. Helaas sinds gister spit. Dus plat op bed. Heb ik wel veel tijd om hier bij te lezen! Op naar de volgende ronde!
Ik heb inmiddels helderrood bloedverlies dus menstruatie is begonnen. Ik mag op ROOD, ga voor het testen deze cyclus maar aanhouden, want die onzekerheid vind ik niks. Test ik liever wat later
Ik heb weer getest. Duidelijke streep nu, dus het loopt echt op. Geen foto, maar echt waar hoor Huisarts zegt wat je verwacht: afwachten en bij krampen en pijn weer aan de bel trekken. Dat de test positief is zegt genoeg: ik ben wel zwanger en volgens de HA is er zonder pijn nog geen reden om te denken dat het fout zit... Terug op het 'wachtbankje' @inafwachting: jij nog symptomen erbij?
Jeee weer een paar roze erbij! Gefeliciteerd!! iedereen op rood, balen en succes volgende ronde! hier net eerste "viezigheid" verloren dus zal een dezer dagen wel doorbreken
Zo maar even naar de wc. Morgen m'n nod, maar af en toe wat ongy krampen dus dat word veel broekloeren denk ik. Wel gyn aan de foon gehad vandaag. Er zit genoeg progesteron in m'n bloed dus ik heb iig een ei met 50 mg clomid. Gelukkig.....
Jaaaaaaa, ik mag op roze. Ik heb net nog een kruidvat test gedaan, duidelijk roze! Spannend Toonie! Hier ook al dagen menstruatie-klachten maar toch echt zwanger! @inafwachting: je doet je forumnaam nu wel eer aan! Hopelijk is het onschuldig blijf duimen voor je!
Gefeliciteerd!! Pijn is nu weer weg na een goed wc bezoek. Maar t blijft spannend...... Nou idd in afwachting!Ik duim ook!!
wat een hoop zwangeren!! Ik zit nog op het wachten bankje!! Zo spannend! Ik zijn een paar dingen dat ik denk van het zou zo maar kunnen.... zitten in 3de ronde voor ons 2 de kindje.. als ik zwanger mag zijn is het heel anders dan mn vorige zwangerschap toen voelde ik helemaal NIETS vandaar dat ik nog twijfel... (ja weet dat geen 1 zwangerschap hetzelfde is hihi) Hoop dat ik het vol hou om voor zaterdag niet te testen...
He meiden hier vage klachten sinds zondag dag 21 roze slijm!! Vanmorgen was dit weg. Maar steeds heel koud misselijk en vage klachten van weeïg gevoel. Ik vind alles stinken heel vreemd allemaal. Dus een test gedaan maar weet niet wat ik hier van moet denken zondag nod. Hij lijkt mij grijs!
Hij lijkt mij positief! Was het binnen de tij? Dan zeg ik gefeliciteerd! Welke dag in je cyclus zit je nu? Hoeveel dpo (als je dat weet)
@mamavand hij lijkt inderdaad wat grijs op de foto. Was het streepje wel binnen de tijd? Heb je eventueel nog een test voor morgen? Bij action teste ik vanochtend trouwens tuurstreepje, en in de middag dikke knalstreep Kruidvat. Misschien toch een andere test halen? Alvast wel voorzichtig gefeliciteerd
Dan zit je nu op dag 23 ofzo toch? Ben je ws nog erg vroeg maar hij lijkt positief hoor. Kleur kan ik niet beoordelen vanaf de foto. Ik denk dat je in de komende dagen opnieuw moet testen. Spannend!
He meiden hier vage klachten sinds zondag dag 21 roze slijm!! Vanmorgen was dit weg. Maar steeds heel koud misselijk en vage klachten van weeïg gevoel. Ik vind alles stinken heel vreemd allemaal. Dus een test gedaan maar weet niet wat ik hier van moet denken zondag nod. Hij lijkt mij grijs!
Ik weet niet precies wat de stand ondertussen is maar gefeliciteerd aan alle nieuwe roze dames! Mijn nod was dan wel twee dagen geleden.. maar ik heb negatief getest op nod, nu nog steeds geen bloed dus ik wacht maar af. Is het al vaker voor gekomen dat iemand op nod echt omowit test en daarna alsnog zwanger blijkt? Ik heb namelijk mijn ei wel écht gevoelt en in theorie zou ik nu wel zo'n beetje ongesteld moeten zijn.. Ik wacht nog even tot vrijdag en als er dan nog geen bloed is, probeer ik een nieuwe test.