NOD lijst 16 t/m 31 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Snne, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

23 okt 2011
    714
    0
    16
    En Februaridame, had je nog getest vanmorgen?? :)

Weer een paar gelukkige dames, gefeliciteerd.
    Hier hopelijk morgen duidelijkheid...

2. Noa2013

Noa2013 Actief lid

8 jul 2014
    279
    6
    18
    Vrouw
    Toch weer een paar roze dames erbij, gefeliciteerd!
    Dames op rood :(
    Volgende ronde weer een kans!

3. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Wat is augustus een leuke roze lijst maar ik hoop dat er nog meer bij komen .
    Dames op roze hartelijk gefeliciteerd.
    Dames op het gevreesde wachtbankje heel heel veel succes.
    En dames op rood niet leuk gewoon balen hopelijk is het voor jullie in de volgende ronde raak.
    Liefs

4. MWW

MWW Bekend lid

20 jul 2012
    543
    560
    93
    NULL
    NULL
    Ik mag ook op rood.
    Helaas sinds gister spit. Dus plat op bed.
    Heb ik wel veel tijd om hier bij te lezen!

Op naar de volgende ronde!

5. b100

b100 Lid

24 aug 2014
    32
    0
    0
    Ik heb inmiddels helderrood bloedverlies dus menstruatie is begonnen. Ik mag op ROOD, ga voor het testen deze cyclus maar aanhouden, want die onzekerheid vind ik niks. Test ik liever wat later :)

6. Februaridame

8 aug 2014
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb weer getest. Duidelijke streep nu, dus het loopt echt op. Geen foto, maar echt waar hoor :p

Huisarts zegt wat je verwacht: afwachten en bij krampen en pijn weer aan de bel trekken. Dat de test positief is zegt genoeg: ik ben wel zwanger en volgens de HA is er zonder pijn nog geen reden om te denken dat het fout zit...

Terug op het 'wachtbankje' :D

@inafwachting: jij nog symptomen erbij?

7. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    Jeee weer een paar roze erbij! Gefeliciteerd!!

iedereen op rood, balen en succes volgende ronde!

hier net eerste "viezigheid" verloren dus zal een dezer dagen wel doorbreken

8. toonie

toonie Actief lid

9 apr 2014
    213
    0
    0
    Voorschoten
    Zo maar even naar de wc. Morgen m'n nod, maar af en toe wat ongy krampen dus dat word veel broekloeren denk ik.
    Wel gyn aan de foon gehad vandaag. Er zit genoeg progesteron in m'n bloed dus ik heb iig een ei met 50 mg clomid. Gelukkig.....

9. Liefebeess

Liefebeess Actief lid

11 aug 2014
    133
    2
    18
    NULL
    NULL
    Jaaaaaaa, ik mag op roze. Ik heb net nog een kruidvat test gedaan, duidelijk roze!

Spannend Toonie! Hier ook al dagen menstruatie-klachten maar toch echt zwanger!

@inafwachting: je doet je forumnaam nu wel eer aan! Hopelijk is het onschuldig :) blijf duimen voor je!

10. toonie

toonie Actief lid

9 apr 2014
    213
    0
    0
    Voorschoten
    Gefeliciteerd!!

Pijn is nu weer weg na een goed wc bezoek. :D Maar t blijft spannend......

Nou idd in afwachting!Ik duim ook!!

11. eefjespekkie

25 aug 2014
    42
    0
    0
    wat een hoop zwangeren!! Ik zit nog op het wachten bankje!!
    Zo spannend! Ik zijn een paar dingen dat ik denk van het zou zo maar kunnen....

zitten in 3de ronde voor ons 2 de kindje.. als ik zwanger mag zijn is het heel anders dan mn vorige zwangerschap toen voelde ik helemaal NIETS vandaar dat ik nog twijfel... (ja weet dat geen 1 zwangerschap hetzelfde is hihi)

Hoop dat ik het vol hou om voor zaterdag niet te testen...:p

12. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

He meiden hier vage klachten sinds zondag dag 21 roze slijm!! Vanmorgen was dit weg. Maar steeds heel koud misselijk en vage klachten van weeïg gevoel. Ik vind alles stinken heel vreemd allemaal. Dus een test gedaan maar weet niet wat ik hier van moet denken zondag nod. Hij lijkt mij grijs!

13. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Hij lijkt mij positief! Was het binnen de tij? Dan zeg ik gefeliciteerd!
    Welke dag in je cyclus zit je nu? Hoeveel dpo (als je dat weet)

14. Liefebeess

Liefebeess Actief lid

11 aug 2014
    133
    2
    18
    NULL
    NULL
    @mamavand hij lijkt inderdaad wat grijs op de foto. Was het streepje wel binnen de tijd? Heb je eventueel nog een test voor morgen? Bij action teste ik vanochtend trouwens tuurstreepje, en in de middag dikke knalstreep Kruidvat. Misschien toch een andere test halen?

Alvast wel voorzichtig gefeliciteerd :D

15. eefjespekkie

25 aug 2014
    42
    0
    0
    ik zie ook een streepje hoor

16. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Dan zit je nu op dag 23 ofzo toch? Ben je ws nog erg vroeg maar hij lijkt positief hoor. Kleur kan ik niet beoordelen vanaf de foto. Ik denk dat je in de komende dagen opnieuw moet testen. Spannend!

17. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

He meiden hier vage klachten sinds zondag dag 21 roze slijm!! Vanmorgen was dit weg. Maar steeds heel koud misselijk en vage klachten van weeïg gevoel. Ik vind alles stinken heel vreemd allemaal. Dus een test gedaan maar weet niet wat ik hier van moet denken zondag nod. Hij lijkt mij grijs!

18. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Sorry gin wat mis bij deze de foto

19. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Ja klopt meiden dag 23 ga overmorgen kV test doen. Dit was binnen de tijd

20. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    Ik weet niet precies wat de stand ondertussen is ;) maar gefeliciteerd aan alle nieuwe roze dames! :)

Mijn nod was dan wel twee dagen geleden.. maar ik heb negatief getest op nod, nu nog steeds geen bloed dus ik wacht maar af.
    Is het al vaker voor gekomen dat iemand op nod echt omowit test en daarna alsnog zwanger blijkt? Ik heb namelijk mijn ei wel écht gevoelt en in theorie zou ik nu wel zo'n beetje ongesteld moeten zijn.. Ik wacht nog even tot vrijdag en als er dan nog geen bloed is, probeer ik een nieuwe test.

Deel Deze Pagina