Yes ik zie hem ook weer! Maar begrijp dat je voorzichtiger bent na je eerdere testen. Misschien eens een ander merk proberen?
Nou, twee dagen geleden werd ik even niet goed en dat is eigenlijk waarom ik de testverleiding niet kon weerstaan. Kreeg last van mn buik, moest rennen naar de wc en ging helemaal zweten en kreeg tintelende handen/armen. Zo erg dat ik bang was dat ik van de wc af flauw ging vallen, zag even zwart. Toen alles eruit was, was het ook meteen over en heb ik nergens meer last van gehad. Twee maanden geleden had ik ook diarree (maar niet zo heftig als nu) en testte ik twee dagen later een tuurstreepje. Dat ging uiteindelijk met 4+3 mis...
Ja, daar ben ik dus een beetje bang voor. Want ik zag al wat binnen afleestijd, maar wat als dat was dat omdat ik 'm wilde zien, haha? Dan is dit een dikke vette indroger! We gaan het zien. Als het een indroger is dan is het wel een hele duidelijke, want de foto doet geen recht aan het streepje in het echt!
Ik heb First Response liggen, meegenomen uit Engeland. Maar die wil ik pas gebruiken als ik hier oploop in zie, want die zijn wat prijziger dan deze dipstickjes. Dus zal nog eventjes geduld moeten hebben! Ben iig blij dat jullie het wel zien! Wil het met mijn vriend pas delen als ze goed oplopen, want die was al sceptisch, maar na de afgelopen twee maanden gelooft ie het denk ik pas als ik ga bevallen.
Ik twijfel zelf over mijn NOD. Mijn ovulatietest was positief na afleestijd. Ik heb zelf nooit gehad dat een ovulatietest nog vals positief kleurt na afleestijd dus beschouwde hem ook echt als positief.. wat denken jullie? Daarna waren mijn testen op en heb ik ook geen nieuwe meer gekocht nu ik na mijn vermoedelijke eisprong zit begin ik ineens te twijfelen of ik het wel echt als positief mag zien.
@Bloem36 wat is eigenlijk de afleestijd van een ovulatietest? Bij mij duurde het altijd vrij la g voordat ze duidelijk waren.
Jaa klopt. Ik denk maandag of dinsdag mijn nod. Ronde 1 werd ik opeens 6 dagen eerder ongesteld, ronde 2 bloed verlies minimaal en toch zwanger, helaas missed abortion. En dit is officieel ronde 3 en nu dit, kan dus beide kanten op
Ja, maar ben zelf een beetje bang voor een indroger. Er stond wel wat binnenafleestijd, maar zo vaag dat ik twijfelde of ik geen lijnogen had. Maar aangezien hij daarna doorkleurde denk ik wel dat ik het goed zag. Dus morgen test ik vooral om te checken of vandaag een indroger was of niet en dan sla ik vrijdag over!
Welk merk gebruik je? Bij sensitest kleurde mijn ovulatietesten veeeel donkerder na afleestijd. Ik zou echt de afleestijd aanhouden. Bij twijfel gebruik ik een roze clearblue ovulatietest ernaast. Lekker duidelijk: een smiley of een leeg rondje!!
Hoe donker was hij binnen afleestijd dan? Want als hij bijna positief was en daarvoor steeds vrij licht, dan kan je piek nooit dagen later zijn geweest toch? Dus dan zit je er misschien maximaal een dag naast?