Hoe zijn jullie ervaringen met de easy@home testen? Ik kon het toch niet laten en ik weet dat het veel te vroeg is, maar ik lijk iets te zien. Wel pas na 10 minuten, dus buiten afleestijd. Maar ik heb er nog eentje van toen ik het hcg uittestte na mijn miskraam, en die is wél spierwit.
Amper, ik zie op de foto wel wat ik bedoel maar ik snap het als jullie het niet zien. Sorry voor de plakboel. De onderste is van nu.
Ik heb geen indrogers gehad. Wit bleef wit. Vorige maand dacht ik wel een indroger te hebben (duurde veel langer dan 10 min), maar achteraf twijfel ik of dat wel indroog was, want de dagen daarna testte ik heel vaag binnen afleestijd. Maar op internet heb ik wel verhalen gelezen over indrogers, dus ik zou lekker doortesten en dan duim ik voor je!
Whaaa spannend ik ben blij dat ik niet de enige ben. Op de duur kijk ik in lijntjes denk ik ! 8DPO dus echt belachelijk vroeg
Doortesten, no problem. Haha! Ik ga voorlopig ook niet van stapel lopen, bang voor een indrooglijntje. Maar het geeft wel hoop!
Snap ik hoor, ik dacht dat mijn 9DPO ook indroog zou zijn. Daarvan twijfelde ik of ik binnen afleestijd wat zag (want line eyes idd, haha), maar na een minuut of 10 zag ik 'm duidelijk en droog zeker.
Ik had vanochtend ( 8 DPO, CD 25) witte afscheiding met licht bruine ondertoon.. ben bang dat dit tot m’n menstruatie gaat leiden, normaal een cyclus van 27-28 dgn.. Zal morgen of overmorgen testen maar ga uit van een negatieve test.
Hier een positieve Corona knaltest. Lichte koorts, verder valt het (nog) mee. Verder ijskoude tenen. En geen bloedverlies meer, na 2 dgn wat roze bruinige druppels/sliertjes. Ben benieuwd.
@Stanita13 ik lijk ook wat te zien Zo fijn als je over een paar dagen een duidelijke mooie vette tweede streep hebt. Lijkt het zo of is er tot nu toe best veel roze? Gaat lekkerrrrrr Ik heb geen idee wanneer mijn ei exact is geweest. Op dag 16 had ik een positieve test en op dag 18 een tempdipje. Sindsdien is mijn temp gestegen. Ben sowieso 5, 6 of 7 DPO Voel me wel erg opgezet vandaag zeg. Voelt een beetje als de laatste dagen voor ik ongesteld word.
Pff elke keer als ik naar het toilet ga, ben ik bang dat ik bloed ga zien. Zal vast niet de enige zijn.