Weinig te vertellen vanochtend denk ik. Het blijft spannend. Ik zie wel weer IETS, maar niet duidelijker als gisteren ofzo. Ik zag het nu wel binnen de afleestijd. Morgen weer een nieuwe dag (maar dat duurt wel nog 24 uur he!!). Temperatuur naar 36,72 vandaag, is nog ver boven de hulplijn, maar gezakt tegen gisteren. Gelukkig wel een gevuld dagje vandaag, hop aan het werk!
Bruinverlies met afvegen deze morgen en deze test. Dus ik schuif door. En dan beginnen we voor echt. Dit was een extraatje. Opzich beter want dan mis ik het communiefeest van men metekindje niet en is men baarmoeder al eens goed gespoeld. Ik ga vanaf men menstruatie ook starten met de inofolic. Weet dat het nog vroeg is Maar voel me echt dat ik gewoon kei hard ongesteld ga worden, dus laat die flush maar komen Veel succes nog dames
Hier ook geen oploop, lijkt iets lichter. Bah, wat vind ik dit vreselijk, ben zo bang... Op de foto 12 vs 14 DPO...
Ja, dat wel, maar twee maanden geleden liepen ze ook af en dat liep niet goed af... Idd woensdag maar weer...
Deze foto is van beide testen nat. Zit nu bij zwemles, zal straks een foto maken van de opgedroogde test. Wel andere belichting, maar duidelijk opgelopen. Bovenste is van zaterdag, onderste van vanmorgen.
ja het is heel dubbel Maar ik weet dat als spiraal verwijderd word , het baarmoederslijmvlies beschadigd kan worden waardoor er geen innesteling kan plaats vinden En in april hadden we communie feest van men bonuszoon en mijn metekindje en had zonde geweest als ik deze gemist had
Pff, zenuwslopend voor je zeg Hopelijk ligt het aan de test en droogt hij wel veel duidelijker op! Hoe voel je je erbij? Denk je dat het nog aan de test of urine kan liggen?