@Saby kan je geen bloed laten prikken voor de zekerheid? Of weet je zeker dat het mis is? Sensitest wordt wel heel snel lichter als het wat opdroogt, hoelang na het testen is je foto gemaakt? Jouw streep lijkt niet veel lichter dan mijn streep, Ik word er best onzeker van ook eerlijk gezegd. Die van jou knalt echt @Elsa86 ! Dit is mijn test 14 dpo nog nat en de oploop (al kan je eigenlijk niet naar droog kijken omdat ze snel lichter worden) ik zie wel lichte oploop maar ik heb nog geen knaller..wat vinden jullie?
Prima oploop hoor. Ik had mijn beide zwangerschappen pas rond 20dpo dat de teststreep even donker was als de controlestreep.
Gelijk, en de vergelijkingen bij opdrogen. Bij jou zie ik duidelijke oploop hoor. Opzich is de kleur prima, als ik niet meerdere testen had gedaan , was dit een prima kleur voor 16 dpo of 15. Maar helaas worden ze alleen maar lichter. Als ik komende dagen niet ongesteld ben of de testen beetje hetzelfde blijven ga ik maandag de dokter even bellen
Ik heb vanochtend ook een testje er tegenaan gegooid. Nat zag ik niet zoveel, toen hij aan het opdrogen was een tuurstreepje en nu die droog is, is het tuurstreepje een tuurtuurtuurstreepje geworden Oftewel, niks wijzer geworden. In ieder geval nog geen spotting of bloed, dus dat is goed!
Omg ik ben aan het shaken. Hier ook een streep Meteen na een minuut En in het echt mooi roze Dus vermoedelijk zondag of maandag NOD!