♡NOD-lijst 16 t/m 31 augustus!♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 16 augustus (1) Elsa86 - 5e kindje - ronde 3 na MA 17 augustus 18 augustus (2) Love2Live - 5e kindje - ronde 8 (na MA) Dansprinsesje -2de kindje - ronde 0 (bonusronde) 19 augustus (2) Stanita13 - 1e kindje - ronde 2 na MA Zonnestralen - 4e kindje - ronde 1 20 augustus 21 augustus 22 augustus (1) Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 23 augustus 24 augustus (1) xRMC - 24 jaar - 1e kindje - ronde 9 25 augustus 26 augustus (1) Flien13 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 27 augustus 28 augustus Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 11 29 augustus 30 augustus 31 augustus Onbekend (3) Michje - 31 jaar - 1e kindje - ronde Joylynn - 33 jaar - 2e kindje - 3e ronde Violet - 34 jaar - 3de kindje (uit eigen buik) - 3de ronde ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡Totaal: (12) Wachten op eisprong (11) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Nee, zelfs minder. Ik heb een echte bankhangdag gehad. Ja er werd echt even de tong naar me uitgestoken.. Afgelopen nacht kwam er nog een beetje maar vandaag vooralsnog niet. Ik denk dat het gewoon nog even een beetje klieren was. Laten zien wie hier de baas is ofzo. Ik ga er maar van uit dat het hierbij blijft.
Grappig die testen! Veel geluk!! Zie bijlage, laten we er met z'n allen een knalroze feest van maken ❤
Dat lijkt me een heel goed idee. De vorige maand was een niet heel vruchtbare maand, laten we dat nu maar eens veranderen. Wij hadden het een hele poos geleden met school familie over verjaardagen. Zo zeiden we dat we nog geen verjaardag hadden in december en augustus. Ik wist toen dat ik zwanger was en in december was uitgerekend. Later bedachten we ons dat we ook nog geen verjaardag in april hebben. Hoe mooi zou het zijn als er nu wel een verjaardag in april komt
Als het door was gegaan zou het afgelopen ronde op 30-03-2023 zijn.... Ik zei al, dat zal een 1 aprilkind worden
Jaaa, april. Heb er weinig mee maar een mooie maand voor een baby. Bij ons zijn we allemaal ( pa zus broer Kids etc ) in de eerste 6 maanden van het jaar jarig.
Haha nee dat snap ik. Aan mijn kan hebben we in april wel verjaardagen. Mijn vader en broer zijn jarig in april en ik zelf ben 1 mei jarig. In mei hebben we veel verjaardagen. 1, 9, 14, 17en 25 mei. En dan ook nog 2 vrienden en hun kind op 11, 20 en 25 mei. Ik zou dus niet heel vrolijk worden van een mei kindje