Hmm, 10dpo en een witte test. Ik had juist zo’n positief gevoel.. Maar het kan nog, I know! Ik begin het nu toch ineens allemaal lang duren, volgende ronde zou ronde 6 alweer zijn.. Terwijl er meiden zijn die nog veel langer moeten wachten . Hopelijk iedereen snel op roze!!
Ik heb een foto maar op de een of andere manier kun je het hier nog maar amper zien als ik hem upload.
Hier 10DPO Overal "last" van.. gekke steken, een vreselijk humeur, borsten gevoelig..en enorm dromen, slecht slapen ( geen hitte, airco) Meteen binnen aflezen zag ik alweer dat vage bekende action streepje, duidelijker wel dan 7dpo Maar dit is natuurlijk niet positief te noemen. Opgedroogd een foto. Ik ga Etos early halen voor 12 dpo, heb nog wel digitale clearblue liggen, maar dat vind ik dan weer zo zonde haha
Maandag is mijn NOD ik wil dan ook gaan testen, hopelijk voor ons een streep! Als ik vroeg test doe ik dit zonder partner, hij is zelf nogal nuchter en verklaard mij anders voor gek
Omdat ik in de middag meestal duidelijkere testen heb heb ik net weer getest. Nu durf ik het pas een beetje te gaan geloven, al kan het natuurlijk nog 2 kanten op.. Net wat bloedverlies. Maar dat heb ik bij mijn andere zwangerschappen ook gehad dus bij mij is dat niet perse negatief. Al is het dan wel weer meteen extra spannend ofzo..
Sorry dat ik lang niet op iedereen reageer. Ik probeer even niet zoveel hier te plaatsen reageren ivm onze vakantie