Oh getsie, zo'n onzekere tijd dit! Ik heb gelukkig nog geen bloed gehad, maar doe wel elke keer een uitgebreide inspectie van het papiertje. Niks aan zo he? Ik duim voor je!
Nee inderdaad, dankje! En in mij zwangerschappen die goed gingen heb ik lang en veel bloedverlies gehad dus ik had me voorgenomen om me niet gek te laten maken. (Ook miskramen gehad, het blijft altijd spannend hè)
Dat scheelt, dat je er 'goede' ervaringen mee hebt. Maar inderdaad, het blijft spannend omdat het nog zooo kwetsbaar is!
Een beetje hetzelfde als gisteren. Missien ietsje donkerder. Als deze rest opgedroogd is net zoals de anderen dan kan ik pas goed vergelijken denk ik.
Ik ben ongesteld aan het worden. Maak me wel lichtelijk zorgen, want dat betekent dat deze maand mijn LF maar 9 dagen was.. Hopelijk herstelt dat zich komende maand.
Ik ben vandaag 9dpo ik lijk heel ligt wat te zien. Maar misschien verbeeld ik het me ook. Dit is sensitest zijn deze betrouwbaar?
En de mindfuck continues Dacht vanmorgen nog een testje om het af te leren En ja ik weet het, op 13 dpo had het duidelijker moeten zijn
Ik denk ook wat te zien. Volgens mij is sensitest wel betrouwbaar, ervan uitgaande dat het binnen afleestijd is. Spannend!
Pff, is het weer zover? Ellendige hoopgevende testen! Hij is niet zo duidelijk als die ene keer toen, maar ik zie 'm zeker!
Ja bizar en super stom dit Snap er niks van, ga er wel vanuit dat ik dit weekend ongesteld wordt hoor. Temp is nog niet gedaald dus het zal nog niet morgen zijn
Ik meen me te herinneren dat jij al kinderen hebt. Klopt dat? Zo niet, sorry! Zo ja, heb je toen ook getest en weet je nog wanneer je positief testte?