Ik zie helaas niets, maar dat kan ook komen doordat ik het vanaf een computer bekijk. Sensitest is volgens mij wel betrouwbaar, gebruik ze zelf ook.
Test is hier wit. Mijn nod is denk ik toch later.. merk nog niks van een aankomende menstruatie. We gaan het zien
Mijn test is nu droog en zie nu niks. Vind het naar raar.. terwijl ik net binnen de afleestijd wel wat zag.
Hmm, dan is het niet zo hoopgevend nee. Hoeft niet overeen te komen natuurlijk, maar toch. Stiekem hoop ik toch dat er morgen een duidelijkere streep staat, maar vrees er wel een beetje voor...
Ik ga er helemaal niet vanuit, daarom ook dat ik het een mindfuck noem Ik ga er vanuit dat ik dit weekend ongesteld word, temp was vanmorgen nog hoog dus zal morgen nog niet worden
Snap ik hoor, maar lijkt me alsnog wel frustrerend! Hoop voor je dat je menstruatie dan niet te lang op zich laat wachten. Als het toch niks is, dan beter maar snel door!
Hier ook nog alles rustig. Nod is op maandag. 11 dpo dus. Ik heb vandaag wel wat last van meer afscheiding, dit ben ik niet zo gewend. Ik heb het sinds een paar dagen in de avond ook gruwelijk warm terwijl het huis lekker koel is. Net opvliegers ofzo. Mijn temperatuur is vandaag 0,1 gestegen. Ik verwacht niks, maar dat is zelfbescherming. Ik weet hoe teleurgesteld ik kan zijn. Als ik morgen geen tempdip heb ga ik toch een testje doen!
♡NOD-lijst 16 t/m 31 augustus!♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 15 augustus (3) Michje - 31 jaar - 1e kindje - ronde 7 Sab20221985 - 37 jaar- 3e kindje waarvan 1 zwangerschap afgebroken ivm HLHS. - Ronde 2 Tweedekinderwens - 28 jaar - 2e kindje - ronde 23 (IUI) 16 augustus (2) Elsa86 - 5e kindje - ronde 3 na MA MartineV - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 17 augustus (1) DaJeLe - 37 jaar- 3e/4e kindje (1 bonusdochter) - ronde 1 18 augustus (2) SofieElise1995 - 2e kindje - ronde 3 Saby- 3de kindje , ronde 1 na miskraam 19 augustus (3) Zonnestralen - 33 jaar - 4e kindje - ronde 1 Mommiewillie - 4e kindje - 1e ronde Vtts - 29 jaar - 1e kindje - ronde 13 20 augustus (3) Stanita13 - 1e kindje - ronde 2 na MA GreetSillen1 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 KarlijnA91- 30 jaar - 2e kindje (1e is sterrenkindje) - ronde 4 21 augustus (2) Dansprinsesje -2de kindje - ronde 0 (bonusronde) (biochemische zwangerschap) Love2Live - 5e kindje - ronde 8 (na MA) 22 augustus (1) 201987- 1e kindje- ronde 26 ( na MA) 23 augustus (2) Dwaallichtje - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Loveblooms - 29 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 augustus (1) xRMC - 25 jaar - 1e kindje - ronde 9 25 augustus (1) Wensvoornummer5 - 32 jaar - 5e kindje - ronde 1 26 augustus (7) Flien13 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 2 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 27 Zwennie - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Violet88 - 34 jaar - 3de kindje uit eigen buik - ronde 3 Lieke2022 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 11 Bloem36 - 3e kindje Boterbloempje93 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 na MA (7w) 27 augustus (1) Marloes- 39 Jaar - 4e kindje - ronde 13 na MA - ronde 21 totaal 28 augustus (1) Lenteisfijn - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 Lvs88 - 34 jaar - 2de kindje - ronde 2 29 augustus (3) Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 7 Roosje67 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 21 (6e ronde na bbz) Misaangelx - 28 jaar - 1e kindje - ronde 5 30 augustus (0) 31 augustus (1) Joylynn - 33 jaar - 2e kindje - 3e ronde Onbekend (0) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡Totaal: (33) Wachten op eisprong (4) Wachtbankje (16) Zwanger (8) Ongesteld (8) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Gefeliciteerd!! Waarom wist je het al? (Ik hoor eigenlijk in het nod september topic, maar vind het leuk om positieve testen te zien )
Ik heb mezelf op de lijst gezet. Ik had een positieve ovulatietest op 14 augustus en zou 28 augustus ongesteld moeten worden. Ik heb op 15 augustus in de late namiddag steken gevoeld en vanaf die avond pijnlijke borsten. Vorige week een serieuze uitbraak van acné en sinds een paar dagen vlagen van misselijkheid. Honger maar niet echt zin om te eten. Ik heb me niet kunnen inhouden en daarstraks een testje (een gewone van sensitest, geen early) gedaan en er kwam warempel een lichte streep tevoorschijn! Ik durf mezelf nog niet in roze te zetten en ga komende dagen nog testen.