Enige voordeel is dat mijn cyclus nu weer goed op de rit is voor de 2e keer na 2 hele lange cyclussen
Nee gisteren ook getest! Maar weet niet of dit wel positief is. Ik zie wel vaag wat, maar echt duidelijk is het niet. Ik hoop het zo! 8 dpo is nog heel vroeg! Dus de hoop niet op geven.
Zag je gisteren iets of bedoel je dat die van vandaag vaag is? Ik zie heel vaak niks op foto's die hier geplaatst zijn en deze zag ik wel hopelijk is het goed!
Ja gisteren had ik ook een foto geplaats, daar leek ik ook heel vaag iets op te zien. oeh dat je dit streepje dan wel ziet klinkt positief voor mij. Ik hoop dat het zo mag zijn. Wij zijn al vanaf September 2020 bezig.
Ohja, toen zei ik gisteren idd dat ik niks zag, zie ik nu. En die van vandaag zie ik dus wel. Oeh dat is al een tijdje ja. Ga hard voor je duimen dat het nu lukt en het streepje oploopt!
Nou negatief. Zie hetzelfde als alle andere dagen. Dus zou wel niets zijn. Vandaag 11 dpo dus geef de hoop op voor deze maand.
Hier nog steeds redelijk wat bloedverlies maar de testen blijven toch oplopen. Ik ga proberen te stoppen met testen want ik maak mezelf gek. Ik probeer vertrouwen te hebben dat er misschien toch niets aan de hand is. De onderste test heb ik een uur geleden gedaan.
Ja echt wel, het is helderrood dus dat maakt het eng. Ook al heb ik ervaring met goede zwangerschappen icm bloedverlies.. ik kan bijna alleen maar aan het negatieve denken. Zo stom!!aar de testen geven me inderdaad goede hoop.