Ik heb ovutesten gebruikt, maar dit bracht te veel stress met zich mee (en soms ben je van dag 12 tot 25 aan het testen en heb je nog geen ei gespot = nog extra stress). Als ml dan hoort dat het 'zo ver' is, dan lukt het voor hem moeilijk om te presteren. Tempen heb ik nog nooit gedaan... Ik ben bang voor de stress dat het met zich mee kan brengen, zeker naar NOD toe... Ik hou wel een boekje bij waarin ik mijn vorderingen van mijn slijmen noteer, dat konden ze gebruiken om de resultaten te bespreken. Mss dat ze 21 januari zeggen dat ik wel moet tempen ofzo, we zien wel... Nu wil ik vooral wat rust en hopelijk komt die nu... Enneuh, sassie: dat is wel raar, die bloeding (dat was jij toch hé) maar bij mij zit er soms ook wel een dagje niets tussen... Hoewel... Ik weet niet of ik een goede referentie ben Tnx! Wat er wel en/of niet wilt werken valt dus af te wachten! 21 januari meer info! Jij ook veel succes! Hoeveelste ronde is dit voor jou?
Jeetje, dan mag je al blij zijn als dat ziekenhuis om de hoek ligt. Het beste fertiliteitsziekenhuis ligt hier in Jette, dat is een uur rijden... Ik hoop dat ik in januari nieuws krijg dat opgelost kan worden in het ziekenhuis hier 'om de hoek'... Veel sterkte Toekan! Ik duim voor de volgende ronde!
@Tielo, voor mij pas ronde 3. Ik heb in het verleden ook twee keer het geluk gehad snel zwanger te raken. Mijn eerste zw was meteen raak, we besloten om voor een kindje te gaan en 2 wk later had ik al een posi test in handen. Bij mijn dochtertje hebben we er 3 rondes over gedaan. Bij ronde 2 wel een vm met 7 wk, maar daarna ook weer direct raak. Ik hoop uiteraard dat we weer zoveel geluk gaan hebben deze laatste keer. Maar heb ook wel heel sterk in mijn achterhoofd dat als het niet zou lukken, we al echt gezegend zijn met 2 gezonde, mooie en vrolijke kindjes! @Toekan, bij jou ook zo moeizaam alleemaal. Vind het altijd zo zuur om te lezen als het bij andere zo moeilijk gaat. Ik heb een heel goede vriendin die na vele jaren zkh in en uit er uiteindelijk een punt achter hebben gezet. Het gaf te veel druk op hun leven en relatie. Dat doet veel pijn! Ook voor jou hoop ik op een spoedige zw! @Sassie, ik heb altijd een zeer regelmatige cyclus gehad en ben niet bekend met tussentijdse bloedingen. Het is vast niks, maar kan me voorstellen dat je er even van schrikt! Mijn ongi is nu echt bijna weg. Vind dit toch wel de meest waardeloze week in zo'n cyclus hoor. Zitten wachten tot het bloeden stopt en verder niks. Maar nu kunnen we gelukkig weer bijna aan de klus. Dan wordt er tenminste weer gewerkt
Ik zou niet teveel uitgaan van de ovutesten. Gewoon 3x per week klussen dan weet je zeker dat je de eisprong niet mis loopt en zo blijft het ook nog leuk omdat je het eigenlijk niet weet
En dan is het hier ook nog zo rustig, bleh. Ookal zo saai. Hoop dat het snel gaat volstromen met geheel nieuwe dames en dat die eitjes snel mogen gaan springen! Dan komt er vanzelf wat leven in de brouwerij hier
Ik moet me hier ook melden. 25 december Zwangels 30 jaar, ronde 15 (ronde 6 na vmk) 1e kindje Ben nu nog 29 jaar maar ben 3 dec. jarig.
Was het maar zo eenvoudig... Mijn ventje heeft al voor zolang ik weet geen behoefte aan klussen, een laag libido dus... Voor de kinderwens was het gemiddeld 2x per maand dat er geklust werd. Het is voor ons dus echt moeilijk om 3x per week ineens te gaan klussen, dat is 6x meer dan wat het gemiddelde was. We proberen het altijd om de dag te doen in de vruchtbare week... Maar als je niet meer kan inschatten wanneer je vruchtbare week is, dan wordt het wel heel moeilijk om zo op elkaar ingespeeld te geraken. Van mij zou het de hele cyclus door om de dag mogen, of om de drie dagen... Maar ml ziet dat niet zo zitten, ik denk dat ons huwelijk dat ook niet zou redden als hij dat zou moeten doen...
Ah ja dan wordt het moeilijk.. Die van mij is ook vaak te moe om te klussen maar sinds ik hem uitgelegd heb dat ik een onregelmatige cyclus heb en dat we 3 weken lang 3x in de week moeten klussen doet hij steeds meer zn best haha. Hij wil ook graag een kindje namelijk. Het schijnt hoe vaker je seks hebt hoe hoger je libido wordt en volgens mij klopt dat ook wel want deze week hebben we al 4x geklusd en dat is ongeveer 4x zoveel als we normaal gesproken doen haha
Mja, dat klopt bij ons dan niet... En ml wil thans ook heel graag een kindje... Maar tja... Niet iedereen is zo gezegend...
Sakura, dat klinkt dan niet echt als een man met laag libido . Met ons libido is niets mis, maar 4 keer in de week lukt ons ook niet altijd hoor?!
Bedankt dames! Maar ik wens iedereen snel een beebje toe hoor! Maar voor mezelf zeker hoop ik dat dit nu echt de laatste kerst met zijn tweetjes wordt, want dat zei ik vorig jaar al toen het na een half jaar nog niet gelukt was.... En tieLo gelukkig is mijn ferticentrum bijna om de hoek, maar dan nog is het heel zwaar hoor! Maar ale, een roze kerst voor iedereen!
Dat geloof ik zeker dat het zwaar is en dat zal ik zeker nooit ontkennen!! Moet jij eigenlijk ook hormonen nemen? En hoe valt dat eigenlijk mee? Zijn er tips die je me kan geven als we de MMM in gaan?
Haha hier ook wel eens dat me man niet verl zin heeft dan geint hij altijd van heb je me sperma weer nodig En dan krijg ik hem wel zo ver hoor.. Ik zeg het niet als ik in me vruchtbare periode zit dus is voor hem dan spannend.. Mja als ik om de dag wil dan weet ie al hoe laat het is.
Omdat ik een redelijk gewone cyclus heb en nog jong ben, de eerste twee keer geen hormonen. Nu is het eigenlijk drie keer, omdat mijn vorige iui dus niet is doorgegaan. Maar dat ik nu zonder hormonen werkt, maakt ook dat ik vatbaar voor dingen die mijn cyclus kunnen veranderen, zoals vorige maand een sterfgeval woordoor mijn eisprong 10 dagen later was. Ik moet nu enkel pregnyl nemen en vind dat al een venijn. Maar als het moet dan moet het! Een tip: stap niet zo maar de mmm in, maar geef het tijd. Wij zijn er meteen ingerold omdat het zo uitkwam in mijn cyclus, maar dat heeft zijn weerbots nu nog altijd. Ik heb niet echt aan het idee kunnen wennen. Tussen het laatste onderzoek en mijn eerste fm zat een week denk ik... Je moet er echt echt klaar voor zijn. Ik heb nu het gevoel dat ik er mentaal onderdoor aan het gaan ben. Maar ik denk nu ergens, of ik nu stop en er dan onderdoor ga omdat ik toch weet dat we zo geen schijn van kans maken of ik ga er onderdoor door de mmmmaar maak wel nog elke maand een kans... Geef me dan maar dat laatste... Al weet ik niet hoe lang ik dit nog vol hou hoor... Dat het er maar snel is!
Goedenavond! Zou ik op de lijst kunnen? Ben nieuw hier (net voorgesteld in het voorstel-hoekje), lijkt me fijn om hier wat mee te kletsen (gezien vriendlief af en toe tureluurs van me wordt... ). Josie88, 24 jaar, NOD 28 dec. (als ik van het gemiddelde uitga), ronde 4, 1e kindje Bedankt alvast!
Hoi, ik wil er ook graag bij meesje84, 28 jaar, ronde 2, eerste kindje, nod 18 december Groetjes meesje
Die tip neem ik zeker ter harte! Ik heb vandaag nog tegen mijn man gezegd: als het resultaat in januari is dat ik hormonen moet nemen of dat we ziekenhuizen moeten doen, dan is het misschien best dat we daar pas in april mee starten. We zijn namelijk aan het bouwen en de verhuis is gepland in maart. Ik zou me er liever volledig op kunnen focussen als we er toch voor gaan... Hij vond dat een goed plan, ik hoop dat ik er dan ook nog genoegen mee neem...