NOD-lijst 16 t/m 31 December 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door BeebieStar, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Wel koud,
    Gemene prikjes in m'n tepel,
    Darmen beetje van streek

Zo maar een lekkere warme chocolademelk maken voor mee naar boven.
    Dan nog even tv kijken in bed en daarna lekker slapen.

Welterusten meiden
    @testers morgenochtend: ik duim voor jullie, en ik hoop dat er wat roze bij komt op de lijst.

2. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Dames die morgen gaan testen, veel succes!

3. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Pfff, ik lag in bed en kon me niet draaien of keren... M'n maag doet al de hele avond raar (wsl is die hotdog me toch niet zo goed bevallen) en net toch even op wc gezeten en m'n darmen draaien er ook de gevolgen van... Pfff...
    Bij het omkleden viel het me op dat mijn borsten nog steeds pijn deden, maar ook dat mijn borsten precies 'blinken' :) raar hé, daar zat zo'n glans op! Ze zijn ook een beetje gespannen, pfff...

4. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ik voelde net wat druppelen en toen dacht ik dat ik ongi was geworden maar nee dus.. Alleen weer afscheiding.. Ben nog niet klaar met wachten :(
    Ook krampen in mn buik.. Pff..

5. TieLo

TieLo Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.167
    1
    0
    Limburg (België)
    Mss is je ei dan toch op komst? Mss toch nog maar blijven testen? (weet het ook niet hé meid... bij mij was dat ook zo bij die cyclus van 54 dagen... Ik dacht ongi te worden, maar had alleen gewoon slijmverlies... toch een ovutest gedaan en dat was een knaller (na drie dagen zo'n verlies))

6. Steefsel

Steefsel Actief lid

4 okt 2012
    439
    0
    0
    Slaap lekker meiden. Hier dubbel geklust hihi je weet maar nooit. Had vanmiddag wel een steekje maar dacht niet mn ei hoop echt zo dat ik het ga merken.

Dames die morgen testen ik duim voor jullie hoop roze nieuws morgen.

7. toekomstigemams

toekomstigemams Actief lid

26 sep 2012
    456
    0
    16
    Het hoge Noorden!
    Vandaag is mijn NOD, als er geen rood komt test ik morgen weer! Ik voel al wel 2 dagen de symptonen van de rode duivels, maar ik blijf hoop houden !

8. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Er komt een lichte tweede streep :$

Ik had net na mijn ongi een test gedaan om o.a. te zien hoe die testen negatief eruit zien. En toen was hij echt omowit.

Ik ga zo even een foto proberen te maken als de streep blijft staan.

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Al dat geklets over testen, ik wacht nog steeds op mijn ei! Hij is denk ik wat later omdat ik aardig ziek was/ben. Schiet nu maar op ei! Ik kies eieren voor mijn geld :p

Alle testers succes. Kom maar op met al dat roze!

10. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Spannend sassie!

11. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tielo, spannend meid! Hopelijk is het een heeel goed teken en mag je over 6 dagen op roze! Of ga je eerder testen?

Toekomstigemams, ben je altijd stipt in je cyclus? Hoop echt dat het raakt is. Mag wel een keer na 8 rondes he?! Ga voor je duimen he!

Steefsel, hopelijk je ei die nu achterna gezeten wordt door een dubbel legertje ;)

Sakura, nog steeds alles zo onduidelijk he?! Wat zo'n pil allemaal wel niet kan ontregelen he?! Balen hoor!

Hier niet veel te melden. Temp nog mooi hoog, maar is toch nog te vroeg om te dalen. Vannacht wel liggen zweten, wat tegen me nod meestal niet zo'n goed teken is. Zover voor nod ben ik er niet echt bekend mee. Las wel in me dagboek dat ik bijhield bij mijn dochtertje, dat ik vanaf 5dpo last had van nachtzweten. Dus hopelijk een goed teken.

Kom straks nog even kijken voor de testers :D ben erg benieuwd!

12. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Eerst dacht ik hem niet op de foto te krijgen, maar na wat instellingen veranderd te hebben is het toch gelukt.

Bijgevoegde bestanden:

13. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Sassie, je bent vroeg. Oeh spannend joh! Laat maar zien die foto! Wil wel even meekijken :D

14. Chiqui

Chiqui Actief lid

12 okt 2012
    406
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor, ik zie een heel licht streepje :D!
    Gefeliciteerd meid! Wat moet je in de wolken zijn!
    Ik hoop met je mee te mogen ;)

15. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Sassie ik zie die 2e streep!!!!!!! Gefeliciteerd meid.

16. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Manlief is werken dus die kan ik het vanavond pas vertellen. Mijn ouders komen straks een middagje langs en die zijn er nog als hij thuiskomt. Ik loop met een big smile, ik ben echt blij, maar ik kan het nog niet bevatten.

17. Frutsel

Frutsel Actief lid

17 feb 2011
    268
    0
    0
  18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ja hoor ik zie hem. Gefeliciteerd!

19. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Gefeliciteerd Shirin! Geniet er maar lekker van :)

@Hier, zoonlief is gisteren 2 geworden! Erg leuke en gezellige dag gehad en hij is flink verwend.
    Nu is hij alle cadeau's aan het uitproberen. De goudvis Poaling en de little people kerststal zijn al favoriet. Trouwens... het magnetische tekenbord ook ;)
    Helaas eindigde de dag met een flinke bult op z'n voorhoofd. Meneer kwam de keuken in gerend en ik trok net de keukenlade open.... ik schrok me wild! Zielig schatje...

Ik zit nu ook op het wachtbankje. Vanmorgen een rode kruis gekregen op ff :) Nu 3 dpo dus. Hopelijk hebben goed geklust ;)

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Jaja, duidelijke streep! Gefeliciteerd Sassie!
    Ik heb menstruatie pijntjes, maar moet nog een week op nod wachten. Ik vind her weer zo spannend worden.

Deel Deze Pagina