NOD-lijst 16 t/m 31 December 2012

Discussie in 'NOD forum' gestart door BeebieStar, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Sassie Gefeliciteerd :D

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @sassie: wauw, gefeliciteerd :D
    Ik had er al een goed gevoel over dat jij op roze zou gaan.

Vandaag 8 dpo, nog steeds gevoelige boobs en tepels, hele vage pijntjes onderin m'n buik (beetje trekkerig gevoel) en beetje opgeblazen buik. Gisteren in de ochtend en avond een paar gemene steken in m'n onderbuik, dat is nu weer weg.

Gelukkig is er meer roze op de lijst dan rood ;)

3. Pluisje30

Pluisje30 Fanatiek lid

29 jun 2011
    1.489
    281
    83
    Sassie gefeliciteerd!!! Wauw! Veel plezier met vertellen straks!

4. mpo

mpo Fanatiek lid

27 jan 2011
    1.417
    0
    0
    Almere
    Gefeliciteerd sassie!! :)

Hier...pfff, vrijdag pas testen. Dat duurt me nog veel te lang!
    Vandaag 10 dpo: lichte buikkramp, heel klein beetje zeurderige onderrug, hele week erg snel geirriteerd, veel witte afscheiding en nog geen bruin verlies wat ik elke mnd een paar dagen voor nod heb!

5. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    @ Sassie, ook hier, gefeliciteerd :D :D

Meiden, wat is jullie ervaring met de zwangerschapstesten van zwanger-en-kids? Komen er veel indroog lijntjes voor?
    En als je een kortere lf-fase hebt, kan je dan ook eerder positief testen?

6. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Geen ervaring met de testen, mar wel met een korte lf... E je kan niet sneller positief testen.... Inneseling gebeurt ongeveer gelijk als met een lange lf.... Belangrijkste symptoom zou dan zijn dat je lf langer is;)

7. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Dus dan nog steeds het beste testen na 14 dpo? ondanks dat je een lf van 10 dagen hebt? Sorry dit is nog nieuw voor me... ik had altijd een lf van 14 dagen, vorige ronde ineens 10 dagen, dus ik weet niet wat ik deze ronde moet verwachten

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Beste is zo lang mogelijk wachten, marja we zijn ook maar mensen natuurlijk... Maar inderdaad een korte lf wil niet zeggen dat je dan al.mag testen..

9. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Zo voor mij kan het wachten nu ook wel beginnen. Vanavond nog even door klussen en dan moet het voor het ei wel oké zijn. Klussen toch nog wel door hoor hahah

Dit is pas ronde vier, maar denk mijzelf kennende dat ik alle rondes spannend vind en vol ongeduld.

10. Sakura

Sakura Niet meer actief

@Tielo: ja het kan voor mij echt nog 2 kanten op dus ik doe rond 1 uur nog even een ovutestje. Heb er toch nog wat over

@veerr: ik ben ook ziek geweest.. Vraag me af of het daar aan ligt dat mn ei misschien zo laat is :)

@sassie: voorzichtig gefeliciteerd!!

Nog steeds geen ongi hier, pfff :) ik ga weer richting de 40 dagen cyclus en dat terwijl ik al 8 maand van de pil afben :(

11. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    sassie gefeliciteerd!! super meid!!

@hier: ik d8 gister echt dat ik ongi was geworden... best veel kramp, trok ook mijn boven benen in, t voelde precies als ongi, maar ik had in plaats van bloed witte afscheiding, best veel en vooral wanneer ik Echt kramp had!
    herkent iemand dit?
    naja ik niet!
    ik denk dat mijn ongi dan echt morgen ofzo gaat komen! temp. is gelukkig vandaag wel weer omhoog gegaan:) op DPO 13! maarja vorige ronde was die ook torenhoog tot de dag dat ik ongi werd!

xx

12. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Pleak, ik word normaal 13 dpo ongesteld en ik heb nu 12 dpo een lichte streep.
    Dat je LF korter is wil niet zeggen dat je innesteling ook eerder gebeurd, dus je kan dan op hetzelfde moment testen als iemand die een gemiddelde LF heeft. Alhoewel je dus wel al voor NOD een lichte streep kan krijgen, maar dat kan ienand met een gemiddelde LF soms ook wel.

13. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    @pleak ik heb een heel erg korte lf maar kan echt niet eerder testen als een ander..... Ik zelfs later.

14. sheep82

sheep82 Actief lid

12 jun 2012
    152
    0
    0
    @Jo86 jammer! op naar de volgende poging.

@sassie gefeliciteerd. Vind hem zelf niet overtuigend, maar hij zal in het echt vast beter te zien zijn.

Hier nog rustig op wachtbank. Soms echt het gevoel van deze kwaaltjes heb ik nooit 90% kans dat het raak is. Maar soms ook niet.... waarom doet de natuur ons dit aan?

15. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Sassie van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! GE-WEL-DIG!!! ik heb vrijdag utrogestan gekregen maar dan was mijn lf al vele malen langer als anders volgens mijn gyn mag ik pas volgende week testen?! Anyway heb woensdag een afspraak als ik dan niet ongi ben dan vraag ik of ze prikken bij mij doen de testen het echt heel laat....Mijn progesteron was woensdag al flink laag dus ...

Ik heb de volgende klachten nu:
    Ader in borst heel zichtbaar
    Veel bobbeltjes
    Gevoelige borsten (al kan dat vd utro komen maar had het ervoor ook)
    Steken in lies
    Krampjes in mijn buik
    HEEL emotioneel met vlagen

Ik ben benieuwd!!!

16. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    @sheep dankje!

17. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Hier een positieve ovulatietest dus gelukkig komt mijn ei er aan. 2 dagen later positief getest dan vorige maand dus het valt nog mee.

Sakura: zou kunnen hoor dat het daaraan ligt. Je weet het helaas nooit helemaal zeker. Ik ga er gewoon vanuit dat dat de reden is ;)

Iedereen die onzeker op het wachtbankje zit, succes. Denk dat ik morgen of overmorgen aanschuif :p

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Vandaag weer een lekker lui dagje, heerlijk zo'n zondag :p

19. Sakura

Sakura Niet meer actief

Ovutesten van vandaag en gister.. kom er niet echt verder mee want ze blijven steeds zoals deze..
    Heb nu ook weer steek onder in mn buik bij mn heupbot :(

Bijgevoegde bestanden:

20. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    of die moet nog knallen of die gaat straks echt knallen, maar heb je geen testjes van dagen ervoor?

Deel Deze Pagina