@babsy: jeetje, wat heftig meid. Hopelijk is er niks ernstigs bij je vriend. En duim voor je dat je op roze mag
@ Babsy: wat naar, ik hoop dat het een onschuldig iets is. @ Perzik: veel plezier! @ evt. testers morgen: geluk gewenst!
Babsy: ik hoop dat het iets onschuldigs is! Succes met testen. Ik heb de hele dag al menstruatieachtige pijntjes. Nu net ineens ook creamy afscheiding. Ben het wachten nu al zat! Voor de testers van morgen, succes. Hoop op een hoop roze!
Babsy, ik duim voor je dat het iets onschuldigs is! Even een vraagje aan de dames hier.. Is het uberhaupt normaal om doorzichtige waterige afscheiding te hebben wat zoet ruikt? Ik dacht dat ik me het verbeelde maar ik ruik net aan mn maandverbandje en het is net parfum! Niet dat ik klaag hoor, is eens wat anders van de vieze geur dat het soms heeft maar ik sta er wel even van te kijken
Haha gisteravond gevraagd aan vriendlief of hij daar beneden voor me kon ruiken omdat ik me zorgen maakte (schaamde me dood ) en hij zei; 'heb je daar parfum opgespoten ofzo?!' Dus ik verbeeld het me niet.. Blijft appart. Vannochtend wakker geworden met weer een druppeltje bruin verlies.. het is nu echt afwachten in spanning of het doorbreekt of niet... pfffff
Sakura: hier ruikt het altijd zoeter als mijn ongi er aan komt.... Maar ik duim dat jij zoals steefsel bent
Goeiemorgen... Ook ontvoerd gekeken. Wat een heftig progamma!!! Sakura, vreemd!!! Hopelijk een goed teken. Verder nog lekker een dagje vrij. En nu toch echt overtijd, maar geen test meer in huis. Had nooit verwacht dat ik dit zou zeggen maar ben ook eem beetje bang om een test te halen. Vandaag nog maar even afwachten denk ik!!!
Sakura, heb nog nooit gehoord van geurende afscheiding maar ik hoop dat het een goed teken is Mummy28 spannend!
Haha, had het gezicht van je vriend wel willen zien toen je dat vroeg Ow jee....bruin is bij mij nooit een goed teken...ik duim voor je!